Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2013, 00:48
Verwijderd
Ik ben een beetje melig aan het worden, het is al bijna drie uur na de tijd dat ik in bed hoor. blub.
Advertentie
Oud 13-04-2013, 00:49
Verwijderd
Oei! Ik ben dit weekend naar mijn schoonouders! Dat klinkt als iets onwaarschijnlijks maar dat zijn fantastische mensen dus dat is het niet.
Oud 13-04-2013, 00:50
Verwijderd
Dat klinkt zeker niet onwaarschijnlijk. Veel plezier! Ik ga nu slapen en je een andere keer ontvoeren, dan. Den Haag heeft wel een paar leuke plekjes voor in de middag.
Oud 13-04-2013, 00:51
Verwijderd
Ja dat is goed! Ik ben benieuwd, ook omdat ik de stad nog niet zo goed ken. Welterusten!
Oud 13-04-2013, 01:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo, ik heb ontzettend lekker sushi gegeten en een maagdelijke cocktail gedronken het was supergezellig.

Als de Hagenezen en/of Hagenaars sushi willen eten, Shabu Shabu is lekker en supersnel
Oud 13-04-2013, 01:11
Lorelei
Lorelei is offline
Oei, nu heb ik zin in sushi
Oud 13-04-2013, 01:23
Verwijderd
Hoi, nu krijg ik ook zin in sushi
Oud 13-04-2013, 01:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Graag gedaan
Oud 13-04-2013, 01:25
Verwijderd
Citaat:
Graag gedaan
Het scheelt dat ik me al volgevreten heb met m&m's. Ik heb net de eerste drie afleveringen van Once Upon A Time gekeken.
Oud 13-04-2013, 01:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had er al trek in sinds de eerste keer dat ik het at, een tijdje geleden. En ook nog door mijn buurjongen getrakteerd, dikke prima
Oud 13-04-2013, 01:43
Macrador
Macrador is offline
Ik heb nog nooit sushi op
Oud 13-04-2013, 01:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Aanrader ik dacht namelijk dat het iets voor dispuutkutten was (no offense Sann ) en die zaten er ook wel vandaag, maar het is ook gewoon tyfusleker <3
Oud 13-04-2013, 01:50
Macrador
Macrador is offline
Het is wel best duur toch?
Oud 13-04-2013, 01:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Welnee, we hebben ook Trimm, Kid en Panopticon nog
Citaat:
Die zijn al lang gevlucht
Wat een aparte naamzoek.
Ik waw heel niet gevlucht, maar ik heb last van laptopfalen dus ik kon niet reageren. M'n toetsenbord was al vrij vertiefd (de e, 3, 8 en 9 deden 't al niet meer), maar nu blijft de a hangen. Hij doet dus de hele tijd aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa waardoor ik niks meer kan typen en alles vastslaat.
Anders had ik graag meegedaan aan een Q&A-sessie om de aandacht van .sann af te leiden.
Oud 13-04-2013, 01:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Iets van 20 euro om je helemaal klem te vreten aan allerhande, vis, vlees, groenten, noedels ed vind ik best een goeie dealio.
Oud 13-04-2013, 01:59
Macrador
Macrador is offline
Trimmie wat vind jij van Doug Stanhope? Een vriend zegt dat ik die moet gaan kijken.
Oud 13-04-2013, 01:59
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Iets van 20 euro om je helemaal klem te vreten aan allerhande, vis, vlees, groenten, noedels ed vind ik best een goeie dealio.
Ik ben al 2 jaar niet meer boven de 10-15 euro gegaan voor 1 maaltijd buiten bij de adminmeet
Oud 13-04-2013, 02:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimmie wat vind jij van Doug Stanhope? Een vriend zegt dat ik die moet gaan kijken.
Ik ken Stanhope eigenlijk alleen van zijn stukjes in de programma's van Charlie Brooker en van zijn tweets, maar die vind ik meestal vrij grappig. Als je houdt van neerslachtig en grofgebekt, dan is Stanhope je man!

Oh nee, btw ik bedenk me net dat ik wel eens z'n standup heb gezien ook. Z'n show in A.dam was op TV ooit en dat was tof!
Oud 13-04-2013, 02:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi! Ik ben net terug van een feestje en dat feestje was erg gezellig en was precies wat ik nu nodig had Ik heb echt super lieve vriendjes en vriendinnetjes en ik hoop dat ook snel weer iedereen helemaal gezond en gelukkig is. En ik vond het nu ook heel grappig dat iemand heel erg dronken werd. Normaal kan ik dat niet zo goed hebben, maar ze keek écht scheel en nouja, het was net een karikatuur. Ik kreeg er de slappe lach van en de tranen rolden over mijn wangen Zeer geslaagde avond dus maar nu is het hooooogste tijd te gaan slapen. Welterusten lieve forumvriendjes!
Oud 13-04-2013, 03:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jawel, maar na 3 rondes hoef je de volgende 2 dagen niet meer te eten, zo vol zit je dan
Oud 13-04-2013, 07:27
Verwijderd
Goeiemorgen, er is wifi op de wc en ik moet natuurlijk weer als eerste wakker zijn. honger maar moet tot 9uur wachtewn op het gezamelijk ontbijt. daarna zwemmen, maar daar heb ik niet zo n zin in. en ik heb een gevoel dat ik iets te veel alcohol op heb, maar boeiend.
Oud 13-04-2013, 07:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet, maar over een paar weekjes ga ik het bij Ieke, de kenner, eten <3

Citaat:
Wat een aparte naamzoek.
Ik waw heel niet gevlucht, maar ik heb last van laptopfalen dus ik kon niet reageren. M'n toetsenbord was al vrij vertiefd (de e, 3, 8 en 9 deden 't al niet meer), maar nu blijft de a hangen. Hij doet dus de hele tijd aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa waardoor ik niks meer kan typen en alles vastslaat.
Anders had ik graag meegedaan aan een Q&A-sessie om de aandacht van .sann af te leiden.
Letters die blijven hangen zijn kut. Functietoetsen die blijven hangen zonder dat je het ziet en daarmee je computer naar de knoppen helpen, nog kutter.

Citaat:
Jawel, maar na 3 rondes hoef je de volgende 2 dagen niet meer te eten, zo vol zit je dan
Dat zijn wel dingen die ik echt niet meer kan. Ook zo met Oud op Nieuw all you can eat and drink voor 60 euro is al de moeite niet meer. Misschien dat ik verspreid over de avond 3 keer een hapje kan eten en dat ik 5 glazen kan drinken, dat is geen 60 euro waard
Maar goed, niet dat ik het mis, het is alleen best lastig om dan te bedenken wat je zou willen doen dan.

En mijn innerlijke wekker is zich opnieuw aan het instellen, ik merkte van de week al dat hij half 7 een leukere tijd vond, maar mijn blaas had dat nog niet zo in de gaten. Vandaag wel en om 7u was het blijven liggen over en moest ik er uit
Als iemand mij een jaar geleden had verteld dat ik op een zaterdag vrijwillig om 7u op zou staan, had ik die in zijn gezicht uitgelachen.
Oud 13-04-2013, 07:33
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen, er is wifi op de wc en ik moet natuurlijk weer als eerste wakker zijn. honger maar moet tot 9uur wachtewn op het gezamelijk ontbijt. daarna zwemmen, maar daar heb ik niet zo n zin in. en ik heb een gevoel dat ik iets te veel alcohol op heb, maar boeiend.
Schoolkamp met alcohol of met meegesmokkelde alcohol?
Oud 13-04-2013, 07:35
Verwijderd
Stiekem heb ik zin om mijn ouders wakker te bellen nu, want die innerlijke wekker is toch zo fijnnn en handig!
Oud 13-04-2013, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Schoolkamp met alcohol of met meegesmokkelde alcohol?
Koorkamp. met legale alcohol want iedereen op 1 meisje na is 16 plus. je moest je eigen meenemen.
Oud 13-04-2013, 08:10
Verwijderd
Oud 13-04-2013, 08:10
Verwijderd
Ah koorkamp ^^
Maar dan vind ik het nog wel verbazend dat ze het toestaan.
Oud 13-04-2013, 08:14
Verwijderd
Meestal mag het sowieso niet nee
Oud 13-04-2013, 08:15
Verwijderd
Niet dat dat ooit iemand tegen houdt
Oud 13-04-2013, 08:16
Verwijderd
mijn vader zit hier ook, dus ik was mn kussen. tandpasta en theedoek vergeten.
Oud 13-04-2013, 08:28
Verwijderd
Oh jee. Storingen
Oud 13-04-2013, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Niet dat dat ooit iemand tegen houdt
Ja nee, natuurlijk Maar met toelating? Wauw!
Oud 13-04-2013, 08:54
Verwijderd
Ik moet echt een keer een lijstje maken van wat ik allemaal mee moet nemen . Zodat ik niet zoals altijd 's ochtends hard loop te stressen of ik iets vergeet.
Oud 13-04-2013, 09:14
Verwijderd
Toen we met de middelbare school DE buitenlandreis maakten waren er drie meisjes (die zichzelf heel populair vonden, maar iedereen kon ze wel bijna uitkotsen) die shampooflesjes met drank gevuld hadden, terwijl drank helemaal niet verboden was op die reis. Je mocht alleen niet zelf iets van thuis meenemen en je mocht je niet ladderzat zuipen, dus uiteindelijk werden ze toch meteen naar huis gestuurd
Oud 13-04-2013, 09:43
Verwijderd
we gaan party en go spelen en het weerwolvenspel, alleen omdat 1 iemand dat perse wilde. zo ver van huis en dan binnen saai doen kots. ik wil naar weert winkelen.
Oud 13-04-2013, 09:45
Verwijderd
Spelletjes spelen is juist tof man!
Oud 13-04-2013, 09:50
Verwijderd
ik denk dat ik mee ga wandelen met de anderen. veel leuker.
Oud 13-04-2013, 10:04
Verwijderd
Poffertjes met aardbeien
Oud 13-04-2013, 10:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik weet nog steeds niet hoe ik zo'n vraag beantwoorden moet 'Ja goed' vind ik zo suf en soms denk ik ook, dat is niet aan de orde. 'Ja, het gaat stom', vind ik dan ook weer een moeilijke, want misschien bedoelt iemand het wel als een begroeting. Dus nu geef ik maar gewoon als antwoord de uitleg van mijn lange antwoord!

En met jou?
Dit is ook mijn eeuwige dilemma hier zeg ik het meestal wel eerlijk, maar kennissen op straat tegenkomen die zo'n vraag stellen is echt lastig

Citaat:
Hoi! Ik ben net terug van een feestje en dat feestje was erg gezellig en was precies wat ik nu nodig had Ik heb echt super lieve vriendjes en vriendinnetjes en ik hoop dat ook snel weer iedereen helemaal gezond en gelukkig is. En ik vond het nu ook heel grappig dat iemand heel erg dronken werd. Normaal kan ik dat niet zo goed hebben, maar ze keek écht scheel en nouja, het was net een karikatuur. Ik kreeg er de slappe lach van en de tranen rolden over mijn wangen Zeer geslaagde avond dus maar nu is het hooooogste tijd te gaan slapen. Welterusten lieve forumvriendjes!
Wat leuk dat je zo'n fijne avond hebt gehad
Oud 13-04-2013, 10:46
Verwijderd
Note to self: je wordt moordzuchtig van boodschappen doen op zaterdag. Oók om 10u 's ochtends. Doe dat dan ook gewoon niet, kuiken dat je bent!

En ik stond mezelf vandaag uit te lachen op de markt, dat was voor de moordzucht. Om te voorkomen dat ik niet ging rondwandelen en dingen zien waar ik geld aan zou kunnen uitgeven, ben ik even met de auto naar de apotheek gegaan. Toen ik buiten kwam, stond ik te trekken aan eenzelfde mercedes die 3 vakken eerder geparkeerd stond. Pas toen ik op de achterbank dingen zag liggen die ik niet herkende, kwam ik tot de conclusie dat het niet mijn auto was en toen facepalmde ik mezelf en liep lachend naar die van mij.
Oud 13-04-2013, 11:13
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
we gaan party en go spelen en het weerwolvenspel, alleen omdat 1 iemand dat perse wilde. zo ver van huis en dan binnen saai doen kots. ik wil naar weert winkelen.
Weerwolven is leuk joh
Oud 13-04-2013, 11:14
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Help! Mijn oom en tante komen vanavond eten en ik weet nog steeds niet wat ik wil maken! 't Moet vegetarisch zijn, niet té gezond en ook niet dat ik uuuren in de keuken sta. Ik dacht aan risotto, maar ik heb het nog nooit gemaakt en ik zou niet weten wat ik erbij kan serveren (of ervoor?). Als 'voorafje' (als ik nog in de keuken sta) dacht ik aan tortilla chippies met eigengemaakt guacamole. Maar dan weet ik ook niet wat ik dan als hoofdgerecht zou moeten maken. Of denken jullie dat daarna makkelijk een stamppot zou kunnen bij wijze van spreken? Of ik maak een quiche (maar welke?!) met gebakken krieltjes en uhmmmm een salade ofzo. Arghhhhh. Ik heb duidelijk de genen van mijn moeder. Ik stress m nu al heel hard.
Oud 13-04-2013, 11:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Spinazie-fetaquiche deze van Jamie Oliver heb ik eens gemaakt en die was superlekker. En dan een simpel soepje als voorgerecht? En een salade erbij.
Oud 13-04-2013, 11:27
Verwijderd
Snelle recepten:
4kazenravioli, verse spinazie, cherrytomaatjes, blokjes kaas.
Broccoli, kruidenkaas, pasta en mochten ze vis eten, zalm.
Spinazie, kruidenkaas, (meergranen)rijst en mochten ze vis eten, zalm.

Als ze vis eten kan ik zo nog wel meer bedenken.
Oud 13-04-2013, 11:29
Verwijderd
Of je maakt een heleboel stukjes groenten en fruit en voor de eventuele vleeseters (jijzelf?) eventueel wat blokjes kip, sauzen, stukjes kazen en je gooit dat op tafel in een aantal bakjes met een aantal wraps, dan kan iedereen zelf iets samenstellen.
Oud 13-04-2013, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Help! Mijn oom en tante komen vanavond eten en ik weet nog steeds niet wat ik wil maken! 't Moet vegetarisch zijn, niet té gezond en ook niet dat ik uuuren in de keuken sta. Ik dacht aan risotto, maar ik heb het nog nooit gemaakt en ik zou niet weten wat ik erbij kan serveren (of ervoor?). Als 'voorafje' (als ik nog in de keuken sta) dacht ik aan tortilla chippies met eigengemaakt guacamole. Maar dan weet ik ook niet wat ik dan als hoofdgerecht zou moeten maken. Of denken jullie dat daarna makkelijk een stamppot zou kunnen bij wijze van spreken? Of ik maak een quiche (maar welke?!) met gebakken krieltjes en uhmmmm een salade ofzo. Arghhhhh. Ik heb duidelijk de genen van mijn moeder. Ik stress m nu al heel hard.
Risotto je bent wel even bezig, maar geen uren. En salade Caprese vooraf
Oud 13-04-2013, 11:45
Verwijderd
Ghe, ik was mn medicijnen vergeten toen ik wakker werd dus nu mag ik nog niet eten en zit ik flauw van de honger op de bank! Please lijd me af.
Oud 13-04-2013, 11:47
Verwijderd
Oei. Kusjes voor Quis!
Oud 13-04-2013, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Quiche (van bladerdeeg ipv hartige taartdeeg) met bloemkool, paprika, een beetje kruimige aardappel en bovenop een beetje brie. Geen nootjes indoen, die worden week. Wel veel kruiden in het ei-spul, zoals nootmuskaat en kaneel.. Met een frisse salade.
Maar weetje, ik zou als iemand vegetarisch kookt terwijl diegene dat niet gewend is ook al super blij zijn met een pasta met rode saus met veel groente erin, of zo.
Oud 13-04-2013, 11:49
Verwijderd
Ah! Kusjes verzamelen is altijd leuk! Kusje terug voor .sann.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten