| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Oh nee, btw ik bedenk me net dat ik wel eens z'n standup heb gezien ook. Z'n show in A.dam was op TV ooit en dat was tof!
|
|
|
|
Hoi! Ik ben net terug van een feestje en dat feestje was erg gezellig en was precies wat ik nu nodig had
Ik heb echt super lieve vriendjes en vriendinnetjes en ik hoop dat ook snel weer iedereen helemaal gezond en gelukkig is. En ik vond het nu ook heel grappig dat iemand heel erg dronken werd. Normaal kan ik dat niet zo goed hebben, maar ze keek écht scheel en nouja, het was net een karikatuur. Ik kreeg er de slappe lach van en de tranen rolden over mijn wangen Zeer geslaagde avond dus maar nu is het hooooogste tijd te gaan slapen. Welterusten lieve forumvriendjes!
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Maar goed, niet dat ik het mis, het is alleen best lastig om dan te bedenken wat je zou willen doen dan. En mijn innerlijke wekker is zich opnieuw aan het instellen, ik merkte van de week al dat hij half 7 een leukere tijd vond, maar mijn blaas had dat nog niet zo in de gaten. Vandaag wel en om 7u was het blijven liggen over en moest ik er uit ![]() Als iemand mij een jaar geleden had verteld dat ik op een zaterdag vrijwillig om 7u op zou staan, had ik die in zijn gezicht uitgelachen. |
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Toen we met de middelbare school DE buitenlandreis maakten waren er drie meisjes (die zichzelf heel populair vonden, maar iedereen kon ze wel bijna uitkotsen) die shampooflesjes met drank gevuld hadden, terwijl drank helemaal niet verboden was op die reis.
Je mocht alleen niet zelf iets van thuis meenemen en je mocht je niet ladderzat zuipen, dus uiteindelijk werden ze toch meteen naar huis gestuurd
|
|
|
|||
|
Citaat:
hier zeg ik het meestal wel eerlijk, maar kennissen op straat tegenkomen die zo'n vraag stellen is echt lastig ![]() Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Note to self: je wordt moordzuchtig van boodschappen doen op zaterdag. Oók om 10u 's ochtends. Doe dat dan ook gewoon niet, kuiken dat je bent!
En ik stond mezelf vandaag uit te lachen op de markt, dat was voor de moordzucht. Om te voorkomen dat ik niet ging rondwandelen en dingen zien waar ik geld aan zou kunnen uitgeven, ben ik even met de auto naar de apotheek gegaan. Toen ik buiten kwam, stond ik te trekken aan eenzelfde mercedes die 3 vakken eerder geparkeerd stond. Pas toen ik op de achterbank dingen zag liggen die ik niet herkende, kwam ik tot de conclusie dat het niet mijn auto was en toen facepalmde ik mezelf en liep lachend naar die van mij. |
|
|
|
|
Help! Mijn oom en tante komen vanavond eten en ik weet nog steeds niet wat ik wil maken! 't Moet vegetarisch zijn, niet té gezond en ook niet dat ik uuuren in de keuken sta. Ik dacht aan risotto, maar ik heb het nog nooit gemaakt en ik zou niet weten wat ik erbij kan serveren (of ervoor?). Als 'voorafje' (als ik nog in de keuken sta) dacht ik aan tortilla chippies met eigengemaakt guacamole. Maar dan weet ik ook niet wat ik dan als hoofdgerecht zou moeten maken. Of denken jullie dat daarna makkelijk een stamppot zou kunnen bij wijze van spreken? Of ik maak een quiche (maar welke?!) met gebakken krieltjes en uhmmmm een salade ofzo. Arghhhhh. Ik heb duidelijk de genen van mijn moeder. Ik stress m nu al heel hard.
|
|
|
|
Spinazie-fetaquiche
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar weetje, ik zou als iemand vegetarisch kookt terwijl diegene dat niet gewend is ook al super blij zijn met een pasta met rode saus met veel groente erin, of zo. |
|
![]() |
|
|