Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2013, 10:49
Verwijderd
Hoe lang moet je wachten?
Advertentie
Oud 13-04-2013, 10:50
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben degene die vegetarisch eet En ik eet ook geen vis.
Ik ga inderdaad voor een soepje vooraf en dan quiche met krieltjes en een salade. En als toetje ijs met vruchtjes ofzoiets. Top! Nu eerst een beetje opruimen en stofzuigen, dan boodschappen doen en dan uhmmmm als ik eens ommmm 4 uur de soep ga maken, om 5 uur komen mijn oom en tante en dan geef ik ze wat te drinken en een toastje ofzo en dan maak ik de rest... Is dat handig? hmmm misschien moet ik de quiche ook maken voor ze komen.. Dan om half 4 beginnen met koken. Of klinkt dat erg overdreven?
Oud 13-04-2013, 10:51
Verwijderd
Een ruim half uur. Nu nog maar even, gelukkig. Maar oh dit gaat me niet nog eens gebeuren. Ik heb meestal al kei honger als ik wakker word en dan is dat ruime halve uur al niet heel fijn, maar nu lag ik gewoon nog uren in bed te doezelen en nu heb ik dus SUPER honger.
Oud 13-04-2013, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben degene die vegetarisch eet En ik eet ook geen vis.
Ik ga inderdaad voor een soepje vooraf en dan quiche met krieltjes en een salade. En als toetje ijs met vruchtjes ofzoiets. Top! Nu eerst een beetje opruimen en stofzuigen, dan boodschappen doen en dan uhmmmm als ik eens ommmm 4 uur de soep ga maken, om 5 uur komen mijn oom en tante en dan geef ik ze wat te drinken en een toastje ofzo en dan maak ik de rest... Is dat handig? hmmm misschien moet ik de quiche ook maken voor ze komen.. Dan om half 4 beginnen met koken. Of klinkt dat erg overdreven?
Oh dat is waar ook! Dat ik dat vergeet zeg.
Klinkt lekker hoor. En nouja misschien niet de hele quiche maken maar in elk geval al alles snijden en voorkoken en zo?
Verwijderd
Citaat:
Een ruim half uur. Nu nog maar even, gelukkig. Maar oh dit gaat me niet nog eens gebeuren. Ik heb meestal al kei honger als ik wakker word en dan is dat ruime halve uur al niet heel fijn, maar nu lag ik gewoon nog uren in bed te doezelen en nu heb ik dus SUPER honger.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ghe, ik was mn medicijnen vergeten toen ik wakker werd dus nu mag ik nog niet eten en zit ik flauw van de honger op de bank! Please lijd me af.
Haha, zo herkenbaar! Ik moet zeggen dat ik daar soms wel mee smokkel Helemaal als ik eerst nog een ander medicijn in moet nemen waar ik ook een half uur voor moet wachten (= 1x per week). Dan ben ik een uur aan het wachten voordat ik mag ontbijten en dan moet ik vaak al lang de deur uit.
Oud 13-04-2013, 10:53
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Oh dat is waar ook! Dat ik dat vergeet zeg.
Klinkt lekker hoor. En nouja misschien niet de hele quiche maken maar in elk geval al alles snijden en voorkoken en zo?
Ja dat bedoelde ik ook, nog niet de oven in, maar wel alles klaar zetten.
Oud 13-04-2013, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Ja zo maak je het erger je moet BLIJ DOEN!

Citaat:
Haha, zo herkenbaar! Ik moet zeggen dat ik daar soms wel mee smokkel Helemaal als ik eerst nog een ander medicijn in moet nemen waar ik ook een half uur voor moet wachten (= 1x per week). Dan ben ik een uur aan het wachten voordat ik mag ontbijten en dan moet ik vaak al lang de deur uit.
Oh dat lijkt me echt vreselijk, een uur. En ja ik denk dat ik uiteindelijk ook wel ga smokkelen, maar dat kan nu nog niet, ik moet eerst goed ingesteld raken.
Oud 13-04-2013, 10:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Jaaa ik ga wortel-gembersoep maken!
Oud 13-04-2013, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Ja zo maak je het erger je moet BLIJ DOEN!

Oh dat lijkt me echt vreselijk, een uur. En ja ik denk dat ik uiteindelijk ook wel ga smokkelen, maar dat kan nu nog niet, ik moet eerst goed ingesteld raken.
Oh sorry!
Oud 13-04-2013, 10:55
Verwijderd
Nom!

Ik ga zo koffie zetten, en muesli met yoghurt en een banaan eten. En dan ergens vers brood scoren voor later vandaag.
Oud 13-04-2013, 10:56
Verwijderd
.Sann, Martino droomde dag hij seks had met Alexander Klo"opping en naamzoekt jou. Nu heb IK allerlei visuals.
Oud 13-04-2013, 10:57
Verwijderd
Koffie. Ja.
Oud 13-04-2013, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Jaaa ik ga wortel-gembersoep maken!
Klinkt goed

En ik wist ook niet dat jij de vegetariër was
Oud 13-04-2013, 11:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
.Sann, Martino droomde dag hij seks had met Alexander Klo"opping en naamzoekt jou. Nu heb IK allerlei visuals.
Hij was wel een beetje matig geschapen
Oud 13-04-2013, 11:02
Martiño
Martiño is offline
*meer visuals injecteert in kwiesje*
Oud 13-04-2013, 11:04
Verwijderd
Ik ben al mijn oude schoolcd's aan het overzetten naar mijn externe harde schijven, maar de helft is beschadigd ofzo, want tijdens het kopiëren loopt het vast. En echt van de helft van die shit die er op staat, heb ik geen idee meer wat het was, van wie het was en waarvoor het diende (designs en programmeerwerk van anderen ofzo, wij deelden veel onder elkaar).
Oud 13-04-2013, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Your loss!

Hmmmmmmmmmmmmm koffie.
Oud 13-04-2013, 11:10
Martiño
Martiño is offline
Nouja, het is de combinatie van grootte én vaardigheid die het hem doet he! Genoeg mannen die niet weten wat ze er mee aanmoeten. Misschien was Alexander wel heel vaardig met zijn Klöppeltje, ook al waren het maar 12 of 13 cm.
Oud 13-04-2013, 11:11
Verwijderd

Nomnomnom koffie
Oud 13-04-2013, 11:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja medicijnen ik moet ze tijdens het ontbijt innemen, maar vergeet dat vaak. Nu brandt het maagzuur in m'n keel en denk ik er pas aan /sukkel
Oud 13-04-2013, 11:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Verder wil ik even zeggen dat ik jullie allemaal zo grappig en lief vind <33 Eerst al die gesprekken vannacht en nu weer Soms ben ik ook een beetje jaloers dat jullie elkaar allemaal kennen
Oud 13-04-2013, 11:25
Verwijderd
Ik ben weer gestopt met mijn maagbeschermers, ik nam ze om te zien of er verandering in het rare gedoe in mijn keel kwam dat misschien ontstaan is door teveel aan maagzuur, maar blijkbaar niet, dus dan hebben ze voor mij verder weinig nut en als ik geen medicijnen hoef te nemen, dan laat ik ze wel helemaal weg. Kan ik ze ook niet vergeten
Oud 13-04-2013, 11:31
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Ik vind 'm niet meer zo sexy Niet hierdoor, maar gewoon al langer niet

Citaat:
Verder wil ik even zeggen dat ik jullie allemaal zo grappig en lief vind <33 Eerst al die gesprekken vannacht en nu weer Soms ben ik ook een beetje jaloers dat jullie elkaar allemaal kennen
Aww En het wordt hoog tijd dat we jou ook eens gaan meeten
Oud 13-04-2013, 11:32
Verwijderd
Ik heb in level 2 van 30DS m'n endorfine rush niet meer Dus nu ben ik klaar en eerst was het dan FUCKYEAHHHH, nu is het 'meh, oke'. De resultaten zijn relaxed hoor, dus ik blijf het wel doen, maar het is gewoon minder leuk zo
Oud 13-04-2013, 11:36
Verwijderd
Citaat:
aaaahw. Nou verhuizen naar de Randstad it is! Nee hoor grapje, we moeten gewoon eens meeten ergens in het midden.

Citaat:
Ik heb in level 2 van 30DS m'n endorfine rush niet meer Dus nu ben ik klaar en eerst was het dan FUCKYEAHHHH, nu is het 'meh, oke'. De resultaten zijn relaxed hoor, dus ik blijf het wel doen, maar het is gewoon minder leuk zo
Meh. En gewoon van alles drie meer doen? Of sneller?
Oud 13-04-2013, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben weer gestopt met mijn maagbeschermers, ik nam ze om te zien of er verandering in het rare gedoe in mijn keel kwam dat misschien ontstaan is door teveel aan maagzuur, maar blijkbaar niet, dus dan hebben ze voor mij verder weinig nut en als ik geen medicijnen hoef te nemen, dan laat ik ze wel helemaal weg. Kan ik ze ook niet vergeten
Zou je dat niet eerst even overleggen met de apotheker?
Oud 13-04-2013, 11:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Aww En het wordt hoog tijd dat we jou ook eens gaan meeten
<33 Het gaat er vast ooit van komen.

Citaat:
aaaahw. Nou verhuizen naar de Randstad it is! Nee hoor grapje, we moeten gewoon eens meeten ergens in het midden.
Groningen is veel leuker dan de randstad
Oud 13-04-2013, 11:38
Verwijderd
Daar kan ik geen uitspraken over doen. Wat ik wel weet is dat ik Den Haag niet leuk genoeg vind.
Oud 13-04-2013, 11:38
Verwijderd
Citaat:

Meh. En gewoon van alles drie meer doen? Of sneller?
Ik vind het ook gewoon kutoefeningen, het gaat nu echt van *zucht* oke *in plankpositie werp* Prfff, wat is dit kut. Auw. Kut. Auw. AUW. KUTWIJF. HOER.

Maar goed, nog 6x dan ben ik in level 3, hopelijk vind ik die leuker Ik vermoed van niet. Maar ja
Oud 13-04-2013, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook gewoon kutoefeningen, het gaat nu echt van *zucht* oke *in plankpositie werp* Prfff, wat is dit kut. Auw. Kut. Auw. AUW. KUTWIJF. HOER.

Maar goed, nog 6x dan ben ik in level 3, hopelijk vind ik die leuker Ik vermoed van niet. Maar ja
Hmm ja. Maar kutoefeningen doen en dan wel een endorfinebeloning krijgen is nog altijd beter dan kutoefeningen zonder, dus ik zou het zwaarder maken voor jezelf.
En kutoefeningen, wat een woord. Als je maar genoeg kutoefeningen doet krijg je vast weer zin in seks!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Daar kan ik geen uitspraken over doen. Wat ik wel weet is dat ik Den Haag niet leuk genoeg vind.
Jammer zeg ik vind DH altijd wel leuk als ik er een dagje ben. Niet leuk om er te wonen dus?

Citaat:

Ik ging in een vlaag van verstandsverbijstering een beetje halfslachtig level 1 doen laatst () en pffff één van de irritantste dingen dat je de hele tijd afwisselend moest liggen en staan. Dat alleen al was genoeg work-out voor mij en verder was het natuurlijk ook gewoon retekut.
Verwijderd
Citaat:
Hmm ja. Maar kutoefeningen doen en dan wel een endorfinebeloning krijgen is nog altijd beter dan kutoefeningen zonder, dus ik zou het zwaarder maken voor jezelf.
En kutoefeningen, wat een woord. Als je maar genoeg kutoefeningen doet krijg je vast weer zin in seks!
Misschien moet ik er gewoon nog een rondje cardio achteraan doen, dat vind ik wel leuk
Oud 13-04-2013, 11:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb echt heel veel zin om allemaal fijne stedentripjes te gaan maken! Berlijn, Parijs, Londen, Wenen... Ach, als ik nou toch het geld eens had...

Oja en een goed reismaatje natuurlijk. Al mijn vrienden hebben een druk leven, dat schiet niet op
Oud 13-04-2013, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Jammer zeg ik vind DH altijd wel leuk als ik er een dagje ben. Niet leuk om er te wonen dus?

Ik ging in een vlaag van verstandsverbijstering een beetje halfslachtig level 1 doen laatst () en pffff één van de irritantste dingen dat je de hele tijd afwisselend moest liggen en staan. Dat alleen al was genoeg work-out voor mij en verder was het natuurlijk ook gewoon retekut.
In level 2 is het dus nog kutter, dan moet je staan, liggen, walk out push ups, planken, staan, op 1 been met gewichtjes zwaaien, weer iets in een plank, abs, abs in een plank () En planken is zo zwaarrrr

Maar goed, niks aan te doen, ik moet en zal 'm afmaken
Oud 13-04-2013, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies dat. Het is nogal pauper-of-kakker-of-ambtenaar, niks er tussenin, en die sfeer is niet helemaal ''mijn ding''. Ik vind het bijvoorbeeld opvallend hoe je hier in winkels of cafeetjes wordt aangesproken (of niet), dat is niet echt waar ik de rest van mijn leven blij van wordt. Het is wel een mooie stad, grotendeels, en dicht bij de zee wonen is fijn, maar als ik dan kijk hoe vaak ik nou naar zee ga kan ik dat ook wel missen.
Oud 13-04-2013, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik er gewoon nog een rondje cardio achteraan doen, dat vind ik wel leuk
Ik krijg gewoon zin om te sporten hierdoor.
Oud 13-04-2013, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg gewoon zin om te sporten hierdoor.
Ik ben alleen maar aan het zeiken en mevrouw krijgt zin in sporten
Oud 13-04-2013, 11:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik krijg ook zin in sporten van dat topic en vooral van de resultaten die jullie boeken.
Oud 13-04-2013, 11:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, precies dat. Het is nogal pauper-of-kakker-of-ambtenaar, niks er tussenin, en die sfeer is niet helemaal ''mijn ding''. Ik vind het bijvoorbeeld opvallend hoe je hier in winkels of cafeetjes wordt aangesproken (of niet), dat is niet echt waar ik de rest van mijn leven blij van wordt. Het is wel een mooie stad, grotendeels, en dicht bij de zee wonen is fijn, maar als ik dan kijk hoe vaak ik nou naar zee ga kan ik dat ook wel missen.
Lijkt me niet leuk om in een stad te wonen waar je het niet naar je zin hebt. Want je werkt daar nu neem ik aan? Dan moet je natuurlijk ook wel. Meh.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben alleen maar aan het zeiken en mevrouw krijgt zin in sporten
Ja ik doe al redelijk lang niet echt iets, behalve een beetje yoga, en ik heb zin om me fitter te voelen! Als je iets niet kan of niet mag is het altijd aantrekkelijker, toch?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief van travelbird, met duisent goedkope reisjes, en nu wil ik op vakantie
Oud 13-04-2013, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Zou je dat niet eerst even overleggen met de apotheker?
Waarom met de apotheker? Als je nou dokter zou zeggen

Maar het was een zoveelste poging van mijn KNO om mijn slijmprobleem op te lossen. Ervoor nam ik ze niet en had ik ze niet nodig, de dokter zei ook dat ze niet hoefden. Nu moest ik ze een tijd proberen, we zijn nu 5 maanden verder, er is absoluut geen verschil, tja, dan zie ik het nut niet van ze nog verder te nemen.
Oud 13-04-2013, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Ja ik doe al redelijk lang niet echt iets, behalve een beetje yoga, en ik heb zin om me fitter te voelen! Als je iets niet kan of niet mag is het altijd aantrekkelijker, toch?
Ja okeeee, dat is wel zo. Lorelei naamzoek, je moet me gewoon verbieden seks te hebben
Oud 13-04-2013, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me niet leuk om in een stad te wonen waar je het niet naar je zin hebt. Want je werkt daar nu neem ik aan? Dan moet je natuurlijk ook wel. Meh.
Ach ja zo erg is het niet hoor, ik zit hier nu wel prima en ben redelijk wat weekenden in Amsterdam, maar het is meer dat ik op termijn wel ergens anders wil wonen. En ja ik werk bij de Rijksoverheid, maar niks moet, er is reiskostenvergoeding als je van verder wil komen. Ik zie het alleen niet zitten om heel snel te verhuizen want voor mn gevoel ben ik hier pas net een beetje geïnstalleerd, dus de eerstvolgende keer d'at ik ga verhuizen is het om samen te wonen.

Citaat:
Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief van travelbird, met duisent goedkope reisjes, en nu wil ik op vakantie
Oeioeioei jaaaa! Ik ga naar schotland in juli.
Oud 13-04-2013, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Ach ja zo erg is het niet hoor, ik zit hier nu wel prima en ik redelijk wat weekenden in Amsterdam, maar het is meer dat ik op termijn wel ergens anders wil wonen. En ja ik werk bij de Rijksoverheid, maar niks moet, er is reiskostenvergoeding als je van verder wil komen. Ik zie het alleen niet zitten om heel snel te verhuizen want voor mn gevoel ben ik hier pas net een beetje geïnstalleerd, dus de eerstvolgende keer d'at ik ga verhuizen is het om samen te wonen.

Ik in augustus
Oud 13-04-2013, 11:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ach ja zo erg is het niet hoor, ik zit hier nu wel prima en ben redelijk wat weekenden in Amsterdam, maar het is meer dat ik op termijn wel ergens anders wil wonen. En ja ik werk bij de Rijksoverheid, maar niks moet, er is reiskostenvergoeding als je van verder wil komen. Ik zie het alleen niet zitten om heel snel te verhuizen want voor mn gevoel ben ik hier pas net een beetje geïnstalleerd, dus de eerstvolgende keer d'at ik ga verhuizen is het om samen te wonen.

Dat is begrijpelijk ja Ik wil op termijn ook wel verhuizen, vooral omdat ik nu geen buitenruimte heb en alleen kamers op het noorden, dus nooit zon in huis. Tzt wil ik wel graag een balkon (of een tuin), maar verhuizen is zo'n gedoe, dus dat schuif ik ook op de lange baan.

Omg Schotland <3 staat ook nog op m'n lijstje!
Oud 13-04-2013, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Ik in augustus
Met Elien? Waarop vlieg je?

Citaat:
Dat is begrijpelijk ja Ik wil op termijn ook wel verhuizen, vooral omdat ik nu geen buitenruimte heb en alleen kamers op het noorden, dus nooit zon in huis. Tzt wil ik wel graag een balkon (of een tuin), maar verhuizen is zo'n gedoe, dus dat schuif ik ook op de lange baan.

Omg Schotland <3 staat ook nog op m'n lijstje!
Oh grappig, hier precies hetzelfde. Maar gelukkig heb ik wel heel veel ramen dus het is wel licht.
Oud 13-04-2013, 12:02
Verwijderd
Knakensoftware met knakensupport
Oud 13-04-2013, 12:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh grappig, hier precies hetzelfde. Maar gelukkig heb ik wel heel veel ramen dus het is wel licht.
Licht is het hier gelukkig ook wel anders had ik het appartement sowieso niet genomen. Voordeel is ook dat het in de zomer niet zo bloedheet wordt binnen als in m'n vorige kamer, dat was echt niet te harden. Maar toch mis ik de zon, vooral in de winter.

Regels voor berichten