| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
en de duinenmars was symbolisch. Citaat:
ik neem hem
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar daar ga ik niet mee de straat op natuurlijk ^^ |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En pfffffff, ffs, een vroegere vriendin staat al 3 keer onder mijn vrienden, haar eigen naam, eentje met haar ex, eentje met de naam van haar huidige vriend en nu krijg ik alweer een vriendschapsverzoek met een dubbele account ofzo. Het is wel goed zeg. |
|
|
|
|
|
Het werd hier pas om een uur of 6 acceptabel weer. Echt lekker, maar te koud om zonder jas te fietsen of een korte broek te dragen. En toen ik bij opa en oma kwam zat iedereen binnen, met de kachel aan (gvd, zwéten
) en de deur mocht niet open van oma, omdat dat zou tochten. Verder best een gezellige middag/avond gehad trouwens
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Vanmiddag zag ik een film op tv (Chitty Chitty Bang Bang) waarin de baron heel erg sterk lijkt op de Baron van Bassie en Adriaan
En enkele ideeën uit de film/het boek zijn ook te zien in de Bassie en Adriaan-serie
![]() |
|
|