Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2013, 17:14
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
ahw en een nieuwe vader graag! Met een strikje erom.

zoiets?
Oud 14-04-2013, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Hier is de wind net te koud. Kan wel achter het windscherm gaan zitten dat het vriendje van mijn moeder heeft gemaakt

Ja nou, onze vader is hartstikke actief, die gaat 4x per week naar de sportschool! Maar misschien helpt het ook om contact met hem te hebben, voordat je de duinenmars met hem wil lopen
ja hier, daar begint het al.
en de duinenmars was symbolisch.
ik neem hem
Oud 14-04-2013, 17:47
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriendje en ik hebben net heerlijk gewandeld, met de hond Het is echt superlekker, buiten, zo mag het heel het jaar wel zijn Nu zitten we op zolder met het dakraam wagenwijd open <3
Oud 14-04-2013, 17:50
Verwijderd
CSS-pauze

Stoffen sorteren!
Oud 14-04-2013, 18:24
Verwijderd
Pink heeft echt leuke liedjes.
Oud 14-04-2013, 18:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoe komt het dat mensen met 21 graden buiten nog in een fucking JAS rondlopen Zijn mensen gestoord ofzo? Ik was één van de weinigen die in een t-shirt liep.
Oud 14-04-2013, 18:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het waait hier als de tyfus
Da's wel lekker juist, fris briesje waardoor je je niet kapotzweet.
Oud 14-04-2013, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Hoe komt het dat mensen met 21 graden buiten nog in een fucking JAS rondlopen Zijn mensen gestoord ofzo? Ik was één van de weinigen die in een t-shirt liep.
Dat vraag ik me ook altijd af. Dik ingepakt met sjaals enzo.
Oud 14-04-2013, 18:35
Verwijderd
Ik zit een film te kijken die heel vaag is, maar hij zou in het Russisch moeten zijn en ik denk dat dat een wereld van verschil had gemaakt.
Oud 14-04-2013, 18:38
Verwijderd
Ik moest de trein halen en hij stond al op het perron, maar het was nog geen tijd (nog één minuut, volgens de stationsklok). Maargoed, ik toch maar rennen want ik wilde er wel zeker van zijn dat ik erin zou zitten. Ik zie de conducteur, hij blaast op zijn fluitje, zwaait naar me, stapt in en de trein rijdt weg Hij had vast ruzie met zijn vrouw ofzo.
Oud 14-04-2013, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ik zit een film te kijken die heel vaag is, maar hij zou in het Russisch moeten zijn en ik denk dat dat een wereld van verschil had gemaakt.
Want dan zou de film nog vager zijn?
Oud 14-04-2013, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Want dan zou de film nog vager zijn?
Waarschijnlijk, maar dan werd ik tenminste al niet afgeleid doordat de zinnen niet met de lippen kloppen
Oud 14-04-2013, 18:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Da's wel lekker juist, fris briesje waardoor je je niet kapotzweet.
Ik weet niet, maar de term 'het waait als de tyfus' is bedoeld om aan te tonen dat het hier tyfushard waait en dus niet meer valt onder een 'fris briesje'
Overigens waait het hier altijd als de tyfus, het is geloof ik in 4 jaar 3 keer windstil geweest, daarom hebben we een windscherm. Maar daar staat nu geen zon meer, dus helaas.
Oud 14-04-2013, 18:50
Verwijderd
Hier zag ik met meiden lopen in een Hele Korte Broek en een hemdje, dat ging dan ook wel weer vrij ver vond ik.
Oud 14-04-2013, 18:55
Verwijderd
Hier ook.

De kat negeert met niet meer. O, ze moet eten, daarom dus, want verder is er niemand.
Oud 14-04-2013, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Hier zag ik met meiden lopen in een Hele Korte Broek en een hemdje, dat ging dan ook wel weer vrij ver vond ik.
Ik zit in mijn shortama, het is hier als op Gran Canaria en daar liep ik ook te puffen in short en topje.

Maar daar ga ik niet mee de straat op natuurlijk ^^
Oud 14-04-2013, 19:11
Verwijderd
Ik ga in bed liggen met sushi, wijn en een Disney-film. Omdat het kan. Welke film zal ik aanzetten?
Oud 14-04-2013, 19:14
Verwijderd
Welke heb je?
Oud 14-04-2013, 19:15
Verwijderd
Heel veel.
Oud 14-04-2013, 19:18
Verwijderd
Wij ook. Dat hebben de meeste mensen.

The lion king of Pochahontas
Oud 14-04-2013, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ga in bed liggen met sushi, wijn en een Disney-film. Omdat het kan. Welke film zal ik aanzetten?
merlijn!
Oud 14-04-2013, 19:34
Verwijderd
Die PowerPoint gaat mislukken.
Oud 14-04-2013, 19:36
Verwijderd
Toch maar as good as it gets, daar ben ik laatst aan begonnen maar toen viel ik in slaap. Lekker domme film en Jack Nicholson is leuk. Hierna - als ik dan nog wakker ben - misschien Merlijn aanzetten, die heb ik nog nooit gezien!
Oud 14-04-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Hierna - als ik dan nog wakker ben - misschien Merlijn aanzetten, die heb ik nog nooit gezien!
Oud 14-04-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Toch maar as good as it gets, daar ben ik laatst aan begonnen maar toen viel ik in slaap. Lekker domme film en Jack Nicholson is leuk. Hierna - als ik dan nog wakker ben - misschien Merlijn aanzetten, die heb ik nog nooit gezien!
Heerlijke film! As good as it gets.

En pfffffff, ffs, een vroegere vriendin staat al 3 keer onder mijn vrienden, haar eigen naam, eentje met haar ex, eentje met de naam van haar huidige vriend en nu krijg ik alweer een vriendschapsverzoek met een dubbele account ofzo.
Het is wel goed zeg.
Oud 14-04-2013, 20:11
Verwijderd
natuurlijk, de luxe kamers waren bezet en nu heeft mevrouw de bruidssuite gekregen :jaloers:
Oud 14-04-2013, 20:33
Verwijderd
Ik ruik pannenkoeken!
Oud 14-04-2013, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Die PowerPoint gaat mislukken.
Als je een Powerpoint kunt laten mislukken, kun je het beter maar helemaal opgeven.
Oud 14-04-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Als je een Powerpoint kunt laten mislukken, kun je het beter maar helemaal opgeven.
De inhoud bedoel ik.
Oud 14-04-2013, 21:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het werd hier pas om een uur of 6 acceptabel weer. Echt lekker, maar te koud om zonder jas te fietsen of een korte broek te dragen. En toen ik bij opa en oma kwam zat iedereen binnen, met de kachel aan (gvd, zwéten ) en de deur mocht niet open van oma, omdat dat zou tochten. Verder best een gezellige middag/avond gehad trouwens
Oud 14-04-2013, 21:31
Verwijderd
Hoe vonden ze je taart?
Oud 14-04-2013, 21:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ze hebben 'm nog niet geproefd omdat er zoveel vreten was
Oud 14-04-2013, 21:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had zóveel zin om 'm aan te snijden en te zien hoe 'ie er vanbinnen uitziet, maar ik heb me ingehouden
Oud 14-04-2013, 22:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Klaverhap, hoe was jouw cake?
Oud 14-04-2013, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben 'm nog niet geproefd omdat er zoveel vreten was
Mwuh dat is echt stom!
Oud 14-04-2013, 22:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mwuh dat is echt stom!
Ja! Ze zeiden zelfs dat ze 'm vanavond in de vriezer zouden stoppen omdat er nog andere taart eerst op moest, maar toen heb ik toch maar geprotesteerd. Vóór 'ie de vriezer ingaat moeten ze proeven!
Oud 14-04-2013, 22:37
Verwijderd

In de vriezer! Fucking zonde!
Verwijderd
Ik zou hem gewoon aangesneden hebben.
Verwijderd
Citaat:
Ja! Ze zeiden zelfs dat ze 'm vanavond in de vriezer zouden stoppen omdat er nog andere taart eerst op moest, maar toen heb ik toch maar geprotesteerd. Vóór 'ie de vriezer ingaat moeten ze proeven!
Lijkt me zo frusterend dat je hem nu niet zelf kunt proeven...
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Abend!
Oud 14-04-2013, 22:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

In de vriezer! Fucking zonde!
Op zich kan dat natuurlijk prima. Ik vind 't alleen vet stom

Citaat:
Lijkt me zo frusterend dat je hem nu niet zelf kunt proeven...
Ja! Vooral omdat ik 'm nog nooit gemaakt had, dus ik ben zo benieuwd of het een geslaagd recept is!
Oud 14-04-2013, 22:41
Verwijderd
Ik zou hem gewoon deze week nog eens maken, puur zodat je hem kan proeven.desnoods knikker je de rest dan de vriezer in!
Oud 14-04-2013, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Op zich kan dat natuurlijk prima. Ik vind 't alleen vet stom

Ja! Vooral omdat ik 'm nog nooit gemaakt had, dus ik ben zo benieuwd of het een geslaagd recept is!
Ja, nou ja, cake uit de vriezer is nooit zo zalig lekker als cake die net gemaakt is! En ja, ik vind dat je best een stukje had kunnen afsnijden, zeker als ze hem sowieso in de vriezer willen gooien.
Oud 14-04-2013, 22:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Verder zijn ze trouwens wel hartstikke lief hoor
Oud 14-04-2013, 22:53
Verwijderd
^^ Daar twijfel ik niet aan. Soms denk ik ook bij dingen van mijn grootouders, maar ze blijven toch lief en geweldig
Oud 14-04-2013, 23:59
Verwijderd
Goedennacht allemaal!
Oud 15-04-2013, 00:29
Verwijderd
5 mappen met papier die nog door de shredder moeten en 3 vuilniszakken met rommel, weg ermee. Nu hebben we plek over in de kast, omg.
Oud 15-04-2013, 00:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Vanmiddag zag ik een film op tv (Chitty Chitty Bang Bang) waarin de baron heel erg sterk lijkt op de Baron van Bassie en Adriaan En enkele ideeën uit de film/het boek zijn ook te zien in de Bassie en Adriaan-serie
Oud 15-04-2013, 00:31
Verwijderd
drommels! Ik weet nog goed dat hij steeds zijn telefoons vermorzelde met zijn blote handen. Ik vond dat vet stoer maar ook zonde.
Oud 15-04-2013, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vond dat vet stoer maar ook zonde.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten