| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moe blijven wil niet altijd zeggen dat je niet voldoende slaap hebt gehad. Het kan ook te maken hebben met een verkeerde houding in bed, of geluiden van buitenaf. Het schijnt dat als je muziek, lamp of de TV aan hebt tijdens het slapen, je minder goed uitgerust bent, dan dat je slaapt in stilte en duisternis. Ook kan verkeerd of onregelmatig eten ervoor zorgen dat je je moe en niet fit voelt. Op vaste tijden goed en gezond eten wil wel eens helpen om je fitter te voelen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik slaap overigens altijd in stilte en duisternis (tenzij op een larp, maar daar valt niet veel aan te doen). En ik geloof niet dat ik in mijn leven ooit al gezonder en regelmatiger heb gegeten. Anyway, jongens, ik ben een beetje jarig vandaag. Vanmorgen drong het niet zo heel erg tot me door, maar ik ben vandaag één jaar oud in mijn nieuwe leven ^^ |
|
|
|
|
|
Jongens, ik wil ook een topic waar ik mijn sportprestaties in kan dumpen en gemotiveerd kan worden
Want zonet heb ik weer geloopband. In totaal 24 minuten in blokken van 8 minuten met daartussen korte pauzes van 3 minuten: 15 minuten gewandeld op 4,5 km/u en 9 minuten gejogd op 6,5 k/u Ik was erna (en tijdens) echt dóód en gruwelijk bezweet en buiten adem en alles, maar toch Wel twijfel ik eraan of mijn fysio dit goed zou keuren
|
|
|
|
Paranoide, dit kan je ook wel waarderen gok ik.
http://io9.com/the-strangest-traditi...mort-472772709
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik geloof dat doden fotograferen ook gewoon veel makkelijker was, omdat de sluitertijd vroeger nog enorm lang moest zijn en een dode tenminste goed stil blijft zitten. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik zie er volgens mij nu doder uit dan sommige mensen op die foto's. Holy shit, ik haat ziek zijn. Ugh.
Straks werken. Dubbel ugh. Maar gelukkig heb ik 't gister wel heel gezellig gehad. Biertjes gedaan in de stad met studiegenotes, daarna gegeten bij studiegenote en haar vriend en slechte TV gekeken (Mooiboys 4-ever en Lama Gezocht. ). Maar eenmaal thuis kon ik m'n verkoudheid niet meer onderdrukken.
|
|
|
Verwijderd
|
De enige jongen van koor die mee op kamp was is niet naar school gegaan. hij was moe
![]() ![]() ![]() ![]() Hij had zijn slaap nodig. Als je dat nodig hebt, ga dan verdomme niet om 3 uur naar bed. Ik lag er zelfs 12 uur in. Meestal doe ik met kamp enz. ook de nacht doorhalen maar door die examens enz. leek me het geen strak plan. Nog 3 dagen les en dan examentraining volgende week 4uur en vakantie en daarna examens en vakantie en gala. ![]() veel en-nen op een regel.
|
|
|
|
|
En omdat ik m'n buik veel te blubberig vind en ik volgens het voedingscentrum veel te vet eet ga ik een poging doen mijn ultieme guilty pleasure, gezouten roomboter op al het brood dat ik eet, te vervangen voor een gezond alternatief. Ik kijk niet uit naar margarine
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |