Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nu ga ik me opkrullen in bed, ik ben zo achterlijk moe en ik weet dat ik niet mag verwachten voor 1u in slaap te vallen, maar ik ben ook nog te moe om te blijven zitten en ik heb spierpijn overal, dus ik ga maar proberen te lezen met mijn slaapogen. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Op veel dierenambu's zitten overigens ook wel vaak vrijwilligers. Daar is in principe niets mis mee, maar het gros kent geen EHBOD en weten vrij weinig van beesten af
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
een tijdje terug hadden we met vrienden discussiekaartjes en een van de stellingen was "als iedereen zou zijn zoals ik, zou de wereld beter zijn" en iedereen zat zo van "neeee natuurlijk niet" en toen kwam Theodoor voorbij en die zei "ja tuurlijk" en ik dacht ook wel van: ja, ik ben in elk geval beleefd en niet crimineel, dat is in elk geval vast beter
Zijn mijn vrienden dan zo onzeker, of zo vals-bescheiden, of stiekem evil? ![]() Laatst gewijzigd op 17-04-2013 om 21:28. |
![]() |
|
Wtf, ik kreeg net een berichtje: 'Heb je 't al gehoord van x?'
Werd daarna meteen gebeld door een vriend. Vriend x heeft afgelopen zaterdag tijdens het voetballen een hartaanval gehad en ligt nu in het ziekenhuis. Hij is gelukkig meteen gereanimeerd enzo, maar hij ligt nu aan de beademing. Morgenochtend gaan ze wat dingen proberen om te kijken of hij weer zelf kan ademen. Het schijnt dat hij al van kleins af aan hartproblemen had en dat er een grote kans is dat hij het niet haalt. Godverdomme. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() heel veel sterkte |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Dank jullie. Ik ga niet zo close met hem om als de andere dudes, maar ik ken hem al vanaf de middelbare school en 't afgelopen jaar zag ik hem weer steeds vaker bij feestjes en weekendjes weg en klikte het echt supergoed.
Het was 't plan om komend weekend uit te gaan en te feesten, maar ik denk dat we nu gewoon als vriendengroep bij elkaar moeten komen om elkaar te supporten. Heavy shit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik had net heel erg last van mijn karma. Ik ben namelijk weer begonnen met roken.. en nu had de verpleegkundige me naar beneden, naar de tuin in een stoel geholpen en hij ging vervolgens even 10 minuten andere dingen doen. Wil ik mijn sigaret opsteken, geen kracht om een vlam uit de aansteker te krijgen en niemand in de buurt die me kon helpen
![]() ![]()
|
|