Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2013, 21:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik kom net op het idee een baantje te nemen voor na de examens, anders zit ik weken niks te doen. Ik weet alleen nog niet waar. Gaiapark misschien, lekker dichtbij en gratis entree.
Ik wil je niet ontmoedigen, hoor, maar ik denk niet dat een vakantiebaantje bij een dierentuin er in zit voor een random tiener Zou leuk zijn.
Oud 17-04-2013, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Sommige alles-wat-dan-ook zijn zo.

Ik ben nooit zo goed in badderen. Het idee is leuk, maar dan zit je daar in bad. Tja. En dan?
Dat. Over de larpers en het badderen Soms wil ik een boek in bad lezen, maar dan laat ik dat gauw weer over gaan, want ik ken dat, dan flikkert mijn boek in het water.

En nu ga ik me opkrullen in bed, ik ben zo achterlijk moe en ik weet dat ik niet mag verwachten voor 1u in slaap te vallen, maar ik ben ook nog te moe om te blijven zitten en ik heb spierpijn overal, dus ik ga maar proberen te lezen met mijn slaapogen.
Oud 17-04-2013, 21:02
Verwijderd
Citaat:

Ik ben nooit zo goed in badderen. Het idee is leuk, maar dan zit je daar in bad. Tja. En dan?
Muziekje aan, tijdschrift, glas wijn, spelen met het zeepsop <3
Oud 17-04-2013, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ik wil je niet ontmoedigen, hoor, maar ik denk niet dat een vakantiebaantje bij een dierentuin er in zit voor een random tiener Zou leuk zijn.
Zelfs vrijwilligerswerk bij dierendingen (asiels en dat soort dingen) ligt niet voor het oprapen ^^
Oud 17-04-2013, 21:03
Verwijderd
Zeepsop is na vijf minuten weg en de rest kan ook zonder bad! Ik ben wel graag ondergedompeld in water, maar dan wil ik kunnen zwemmen
Oud 17-04-2013, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Zeepsop is na vijf minuten weg en de rest kan ook zonder bad! Ik ben wel graag ondergedompeld in water, maar dan wil ik kunnen zwemmen
ohnee, mijn zeepbellen blijven wel veel langer!
Oud 17-04-2013, 21:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zelfs vrijwilligerswerk bij dierendingen (asiels en dat soort dingen) ligt niet voor het oprapen ^^
Hier in de buurt zoeken ze steeds wel vrijwilligers bij asiels enzo.
Oud 17-04-2013, 21:07
Verwijderd
Toen ik tiener was had ik ook vrienden/vriendinnen van mijn leeftijd die in de dierentuin werkten.
Oud 17-04-2013, 21:08
Verwijderd
Nu ken ik gelukkig geen tieners meer.
Oud 17-04-2013, 21:08
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Citaat:
Hier in de buurt zoeken ze steeds wel vrijwilligers bij asiels enzo.
Bij asiels wel, ja. Vaak vragen ze dan alsnog wel ervaring met de beesten in het asiel, zonder ervaring kom je bijna nergens binnen. Bij dierentuinen zijn er überhaupt geen vrijwilligers die in de dierverzorging werken, maar gediplomeerde dierverzorgers (vaak nog met de module Wildlife). Gewoon vanwege de hygiëne en vooral de veiligheid.
Oud 17-04-2013, 21:11
Verwijderd
In de dierentuin heb je ook hotdogs, ijsjes, schoonmakers en kaartjesknippers. Ze zegt toch niet dat ze dolfijnenshows wil gaan geven?
Oud 17-04-2013, 21:12
Miekje*
Miekje* is offline
Op veel dierenambu's zitten overigens ook wel vaak vrijwilligers. Daar is in principe niets mis mee, maar het gros kent geen EHBOD en weten vrij weinig van beesten af Beetje jammer. Vooral jammer voor de mensen op de dierenambulance die wel van wanten weten.
Oud 17-04-2013, 21:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
In de dierentuin heb je ook hotdogs, ijsjes, schoonmakers en kaartjesknippers. Ze zegt toch niet dat ze dolfijnenshows wil gaan geven?
Ja, die heb je. Maar dan nog is het lastig om 'binnen te komen' bij dierentuinen. Vroeger deden ze een stuk minder moeilijk met die baantjes, maar tegenwoordig wordt het vaak ook intern opgelost (zonen/dochters van vaste medewerkers, bijvoorbeeld). Ook vanwege de kosten.
Oud 17-04-2013, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, die heb je. Maar dan nog is het lastig om 'binnen te komen' bij dierentuinen. Vroeger deden ze een stuk minder moeilijk met die baantjes, maar tegenwoordig wordt het vaak ook intern opgelost (zonen/dochters van vaste medewerkers, bijvoorbeeld). Ook vanwege de kosten.
Wat een onzin dat dit specifiek voor dierentuinen zo zou werken.
Oud 17-04-2013, 21:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, Jillian is OVERAL

Oud 17-04-2013, 21:22
Verwijderd
een tijdje terug hadden we met vrienden discussiekaartjes en een van de stellingen was "als iedereen zou zijn zoals ik, zou de wereld beter zijn" en iedereen zat zo van "neeee natuurlijk niet" en toen kwam Theodoor voorbij en die zei "ja tuurlijk" en ik dacht ook wel van: ja, ik ben in elk geval beleefd en niet crimineel, dat is in elk geval vast beter

Zijn mijn vrienden dan zo onzeker, of zo vals-bescheiden, of stiekem evil?

Laatst gewijzigd op 17-04-2013 om 21:28.
Oud 17-04-2013, 21:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wtf, ik kreeg net een berichtje: 'Heb je 't al gehoord van x?'
Werd daarna meteen gebeld door een vriend. Vriend x heeft afgelopen zaterdag tijdens het voetballen een hartaanval gehad en ligt nu in het ziekenhuis. Hij is gelukkig meteen gereanimeerd enzo, maar hij ligt nu aan de beademing. Morgenochtend gaan ze wat dingen proberen om te kijken of hij weer zelf kan ademen. Het schijnt dat hij al van kleins af aan hartproblemen had en dat er een grote kans is dat hij het niet haalt. Godverdomme.
Oud 17-04-2013, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Werd daarna meteen gebeld door een vriend. Vriend x heeft afgelopen zaterdag tijdens het voetballen een hartaanval gehad en ligt nu in het ziekenhuis. Hij is gelukkig meteen gereanimeerd enzo, maar hij ligt nu aan de beademing. Morgenochtend gaan ze wat dingen proberen om te kijken of hij weer zelf kan ademen. Het schijnt dat hij al van kleins af aan hartproblemen had en dat er een grote kans is dat hij het niet haalt. Godverdomme.
oh bah wat erg

heel veel sterkte
Oud 17-04-2013, 21:30
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Sterkte!
Oud 17-04-2013, 21:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jezus wat ontzettend kut! Heel veel sterkte Trimm!
Oud 17-04-2013, 21:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dank jullie. Ik ga niet zo close met hem om als de andere dudes, maar ik ken hem al vanaf de middelbare school en 't afgelopen jaar zag ik hem weer steeds vaker bij feestjes en weekendjes weg en klikte het echt supergoed.
Het was 't plan om komend weekend uit te gaan en te feesten, maar ik denk dat we nu gewoon als vriendengroep bij elkaar moeten komen om elkaar te supporten. Heavy shit.
Oud 17-04-2013, 21:36
Verwijderd
Jeetje wat heftig, sterkte!
Oud 17-04-2013, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Wat vervelend. Sterkte Trimmeh
Oud 17-04-2013, 21:40
Verwijderd
Wat rot, sterkte Trimm!
Oud 17-04-2013, 21:45
Verwijderd
Citaat:
och jee, want een elitair gedoe. Bijzonder is dat toch, dat elke groep uiteindelijk wel een supgroepje krijgt dat vindt dat zij de echte zijn en de rest maar neppers.
Hah, ik moest meteen denken aan de (NS)BM-scene. Als je release als band een grotere oplage heeft dan 1000 en/of -forfend- fatsoenlijke geluidskwaliteit heeft ben je niet meer true, kvlt, necro, christraping, grim ende frostbitten
Oud 17-04-2013, 21:51
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat heftig en naar Trim, heel veel sterkte!
Oud 17-04-2013, 22:00
Verwijderd
Sterkte Trimm! Wat ontzettend naar
Oud 17-04-2013, 22:04
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik had net heel erg last van mijn karma. Ik ben namelijk weer begonnen met roken.. en nu had de verpleegkundige me naar beneden, naar de tuin in een stoel geholpen en hij ging vervolgens even 10 minuten andere dingen doen. Wil ik mijn sigaret opsteken, geen kracht om een vlam uit de aansteker te krijgen en niemand in de buurt die me kon helpen Uiteindelijk lukte het gelukkig wel met mijn wijsvinger.
Oud 17-04-2013, 22:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Q, heb jij verstand van xml sitemaps?
Oud 17-04-2013, 22:25
Verwijderd
*zwaait* Is er nog iemand hier?
Oud 17-04-2013, 22:26
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik ben er nog/weer!
Oud 17-04-2013, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er nog/weer!
Hoi! Wie ben jij eigenlijk?
Oud 17-04-2013, 22:28
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dat kun jij, als het goed is, zelf zien.
Oud 17-04-2013, 22:29
Verwijderd
Oh ja, dat vergeet ik nog wel eens.
Oud 17-04-2013, 22:29
Verwijderd
Ik weet het.
Oud 17-04-2013, 22:31
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Mooizo, scheelt mij weer moeite.
Oud 17-04-2013, 22:31
Verwijderd
Zoveel moeite is vertellen toch ook niet?
Oud 17-04-2013, 22:33
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Bwoh.
Oud 17-04-2013, 22:42
Verwijderd
:knuffelsvoortrimmneerleg: Wat kut
Oud 17-04-2013, 22:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*knuffelsopraaptenaanmensenteruggeeft* Thanks voor de support, lieve forummensjes.
Oud 17-04-2013, 22:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
matlab is ook een bitch!
Wel een beetje ja. Hoewel het in dit geval misschien niet de schuld van MATLAB maar van mijn gebrekkige wiskunde-kennis is
Oud 17-04-2013, 22:48
Verwijderd
Meh, Arthur is nog niet terug. En hij is al 24h de hort op. En het V-lid in mij vindt dat maar niets

Citaat:
Q, heb jij verstand van xml sitemaps?
Niet specifiek. Maar echt gecompliceerd kan dat toch niet zijn?
Oud 17-04-2013, 22:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Meh, Arthur is nog niet terug. En hij is al 24h de hort op. En het V-lid in mij vindt dat maar niets
Aww
Oud 17-04-2013, 22:59
Verwijderd
Nou
Oud 17-04-2013, 23:02
Verwijderd
Aah en daar is mijnheer
Oud 17-04-2013, 23:23
Verwijderd
Citaat:

dit heb ik ook altijd. Bovendien duurt een bad vullen ook lang.

En wat kut trimm, sterkte

En wie is haubenmadschen oid?
Oud 17-04-2013, 23:24
Verwijderd
Citaat:
En wie is haubenmadschen oid?
Apple Apple CHOO CHOO!

Ik moet hier hardop om lachen.
Oud 17-04-2013, 23:27
Verwijderd
ben ik erg mongolisch als ik het niet snap?
Oud 17-04-2013, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Commendatore. Apple-gebruiker, treinenliefhebber.
Oud 17-04-2013, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Welnee. Hooguit een beetje Stefenootje

Citaat:
Commendatore. Apple-gebruiker, treinenliefhebber.
Nou, dat zijn wel understatements
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten