Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Het komt wel goed, allen ben ik me echt de vinketering geschrokken en besef ik wel even heel goed weer hoe oud ze zijn en hoeveel geluk ik nog heb. |
![]() |
|
Grr, ik zit in de trein op weg naar m'n lunchdate en ik heb hongerrrr en nou zit er naast me iemand chips te eten. En ik heb helemaal geen zin in chips maar iedere keer als ik het ruik, denkt mijn maag 'oooeh, dat MOET EN ZAL ik hebben'
![]()
|
Verwijderd
|
Ik moet vanavond werken
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
En natuurlijk veel sterkte, vervelend dit soort dingen ![]()
|
Ik kom net uit Lelystad bij mijn behandelaar weg. Dit was de ALLERLAATSTE keer daar, na een jaar behandeling. Het voelt wel een beetje als "succes er nu mee he, toedeloe! *in diepe laat vallen*"
![]()
|
Ik ga zo naar la neuroloog. Ik weet nog niet hoe ik het vol moet houden want ik moet eerst de taxi in, dan daar wachten en de afspraak, misschien bloedprikken, maar dat weet ik niet en dan weer in de taxi terug. Dat is heel lang niet liggen. Maar goed, in de taxi maar hangen en anders in de rolstoel mijn hoofd laten hangen. Ziet er debiel uit, maar soit. En dan vanavond nog ergens douchen en mijn ouders komen nog langs. Oh en een gesprek met de arts hier. Pfff, je zou zeggen dat ik goed slaap vannacht!
||
Citaat:
![]() Maar de uitdrukking ken ik dus écht niet ![]()
||
Verwijderd
|
En in ieder geval is het nu duidelijk dat ik er best nog een drafje uit krijg in die gevallen ^^
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Majongens toch, de Sinksenfoor in Antwerpen mag niet meer op de plek staan waar ze al sinds 1969 staat omdat 5 bewoners een kort geding hebben gewonnen omdat ze vinden dat het overlast veroorzaakt.
Ja, dat kan ik geloven, 6 weken foor voor mijn deur zou ik ook niet graag hebben, maar ik ga daar dan ook niet wonen! Je gaat toch ook niet aan Zaventem of het spoor wonen en dan klagen over de vliegtuigen of de treinen? Een foor is een kermis ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Allemaal echte plaatsnamen ^^ Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, wel een beetje kinderachtig, want het is wel hun brood wat je zit te bezeiken met je kort geding.
|
Verwijderd
|
Vandaag had ik laatste schooldag.
Ik had 8 uur les, maar alleen het 7e en het 8e werd les gegeven, de rest van de dag hebben we wraakacties gehouden met alle examenklassen. Wat we deden. 500 Golfballetjes van de 5e verdieping naar beneden laten vallen kluisje omgegooid en voor een paar ingangen gezet. de kantoren van coördinatoren versierd. de onderbouw met waterballonnen bekogeld en waterpistolen. ijs gehaald. ![]() wc-deuren met folie afgezet. irritante liedjes door intercom laten spelen. schoolplein bekrijt met piemels en teksten. flashmob georganiseerd in de onderbouwkantine papiersnippers naar beneden gegooid eieren tegen ruiten gegooid. slingers opgehangen met lippenstift de tegels op de wc beklad met van alles. Omdat dat niet meer mocht hebben we het toch gedaan. Het is altijd traditie geweest dat zoiets gedaan werd. Maar vorig jaar hebben ze het te bond gemaakt dus mochten we dit jaar niets uithalen. Uit protest is het toch gebeurd. We hebben de voorgaande jaren overtroffen. En dit worden waarschijnlijk de maatregelen van de school. Het gala wordt niet gefinancierd door school. Wie het deed mag niet naar het gala. De rekening van de schade wordt op de examenkandidaten verhaald. ![]() ![]() ![]() Die directie was toch boos. ik vind het echt richting wat we gedaan hebben. |
![]() |
|
Overigens hadden onze examenklassen (als ik het me goed herinner, ik was toen nogal vaak knetter
![]() ![]()
|
|