Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2013, 08:52
Verwijderd
Dum dum dum.
Advertentie
Oud 18-04-2013, 09:21
Verwijderd
Hmm... Ambulances jagen me sowieso al de stuipen op het lijf. Ambulances die voor de deur van je grootouders staan, doen nog wel wat meer dan dat. Volgens mij heb ik een minihartstilstand gehad.

Opa is van zichzelf gegaan (tussen dat ik met oma heb gebeld om 8u en half 10 dat ik daar was) en hij begon net weer een beetje te praten, maar ze gaan hem toch meenemen ter observatie. Veel meer weet ik niet, want ik heb mijn moeder gebeld en die vertrok meteen en verder liepen daar nog een zenuwachtige oom, tante en nicht rond te dribbelen, dus ik ben maar naar huis gegaan omdat oma daar ook niks aan heeft. Dadelijk mijn moeder even bellen.

En ik heb geleerd dat mijn darmen nog steeds ontploffen als ik in een stresssituatie kom, al zijn het geen kleine onnozele stressdingetjes meer.

Ik voel me nu een beetje
Oud 18-04-2013, 09:32
Verwijderd
Dat is niet zo gek toch? Je lichaam reageert echt wel op zulke stress .

Het is nu wel tijd voor allemaal leuke dingen hoor . Het is alleen maar narigheid.
Oud 18-04-2013, 09:36
Verwijderd
Weet ik, maar vroeger zat ik dus al dagen aan de diarree als ik al maar zenuwachtig was voor een simpel telefoontje dat ik moest plegen, bij wijze van spreken. Nu had ik niks meer ervaren, maar het gebeurt dus nog wel, alleen is er een duidelijk verschil van niveau.

Ik heb wat gegeten, want dat had ik nog niet gedaan, maar het smaakte niet. Ik vraag me af of ik ons ma al kan bellen.
Oud 18-04-2013, 09:46
Verwijderd
Poeh dat zal schrikken zijn Mutant, logisch dat je lijf daar op reageert. Hopelijk knapt je opa snel op!
Oud 18-04-2013, 10:16
Verwijderd
Hij is in het ziekenhuis voor wat onderzoeken, ma is bij oma en houdt me op de hoogte.
Oud 18-04-2013, 10:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Getver het komt vast goed, van wat ik uit je verhalen kan opmaken, is jouw opa die hard
Oud 18-04-2013, 10:19
Verwijderd
Nahh, vervelend Mutant, sterkte! Er gebeuren een hoop nare dingen met/rondom forumers de laatste tijd, poeh.

*vrolijkheid, hoop en lente strooit*
Oud 18-04-2013, 10:29
Verwijderd
Nou, met mij gaat het vandaag in ieder geval een stukje beter . Mijn rug doet minder pijn en mijn armen zijn minder tintelig. Dus hopelijk gaat dat zo door . Ik kan alleen nog niet zo goed mijn hoofd draaien en mijn armen omhoog doen of zware dingen tillen en dat soort shit. Maar dat komt wel weer .
Oud 18-04-2013, 11:18
Verwijderd
Wat is toch omhoog met die wind dit jaar
Oud 18-04-2013, 11:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Succes Lorelei! Weet je meteen of je t gehaald hebt of moet je eerst nog twee weken wachten?
Wachten. Het was een hertentamen en werd maar door 5 mensen gedaan dus in theorie zou t snel moeten kunnen... Maar ja, dat werkt meestal niet zo. Bestaat uit 2 wiskunde-onderdelen en 1 matlab-onderdeel. Vorige keer scoorde ik voldoende op de wiskunde en onvoldoende op matlab, waardoor ik uiteindelijk net een onvoldoende gemiddeld had. Dit keer ben ik zeker weten weer gezakt op matlab. Hopelijk is de wiskunde nu genoeg om me toch over de grens te trekken
Oud 18-04-2013, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Getver het komt vast goed, van wat ik uit je verhalen kan opmaken, is jouw opa die hard
Japanse Duizendknoop-familie

Citaat:
Nahh, vervelend Mutant, sterkte! Er gebeuren een hoop nare dingen met/rondom forumers de laatste tijd, poeh.

*vrolijkheid, hoop en lente strooit*
Dank je ^^
Het komt wel goed, allen ben ik me echt de vinketering geschrokken en besef ik wel even heel goed weer hoe oud ze zijn en hoeveel geluk ik nog heb.
Oud 18-04-2013, 11:33
Verwijderd
Ik zit lekker rustig op mijn bank te lunchen en was van plan zo eens naar college te fietsen, maar nu heb ik alweer soort van hartkloppingen. Seriously, ik hoop dat de hoge heren echt gelijk hebben dat dit tijdelijk is.
Oud 18-04-2013, 11:55
Lorelei
Lorelei is offline
Grr, ik zit in de trein op weg naar m'n lunchdate en ik heb hongerrrr en nou zit er naast me iemand chips te eten. En ik heb helemaal geen zin in chips maar iedere keer als ik het ruik, denkt mijn maag 'oooeh, dat MOET EN ZAL ik hebben'
Oud 18-04-2013, 12:02
Verwijderd
Ik ga Neverwinter Nights II maar weer 'ns installeren Hier valt nog veel uit te spelen
Oud 18-04-2013, 12:17
Verwijderd
Ik moet vanavond werken ik dacht alleen team te hebben en nu zegt mijn collega "tot straks!" Stond er een code in t rooster waarbij ik er van uit ging dat het voor het team was. Nee hoor, moet ik van drie tot negen werken. Komt niet zo goed uit nu. Beetje jammer. Ja nou. Eigen schuld, moet ik aar geen aannames doen.
Oud 18-04-2013, 12:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Thanks @ Chick Rock. Ik wilde wel ineens overal disclaimers bij zetten want ik kan het natuurlijk ook wel eens mis
hebben en ik wil niet dat er daardoor nog meer fout gaat en zo en zo en zo, dus blijf vooral zelf nadenken. Wat ik allemaal vertelde is niet mijn werk, zeg maar, het was wel mijn studie.
Weet ik wel hoor, maar dan nog weet jij natuurlijk véél meer dan ik dus luister ik naar je! (En blijf uiteraard zelf nadenken ja.)

Citaat:
Opa is van zichzelf gegaan
Wat is dit voor gekke uitdrukking? Vlaams?

En natuurlijk veel sterkte, vervelend dit soort dingen
Oud 18-04-2013, 12:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kom net uit Lelystad bij mijn behandelaar weg. Dit was de ALLERLAATSTE keer daar, na een jaar behandeling. Het voelt wel een beetje als "succes er nu mee he, toedeloe! *in diepe laat vallen*"
Oud 18-04-2013, 12:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ga zo naar la neuroloog. Ik weet nog niet hoe ik het vol moet houden want ik moet eerst de taxi in, dan daar wachten en de afspraak, misschien bloedprikken, maar dat weet ik niet en dan weer in de taxi terug. Dat is heel lang niet liggen. Maar goed, in de taxi maar hangen en anders in de rolstoel mijn hoofd laten hangen. Ziet er debiel uit, maar soit. En dan vanavond nog ergens douchen en mijn ouders komen nog langs. Oh en een gesprek met de arts hier. Pfff, je zou zeggen dat ik goed slaap vannacht!
Oud 18-04-2013, 12:56
Verwijderd
Eh, iets als flauwvallen, maar niet buiten bewustzijn raken. Mijn moeder dacht dat het een bloeddrukval was, maar ik weet ook niet of dat een Vlaamse beschrijving is. Wegdraaien, niet meer reageren en geen kleur meer hebben (alsof hij dood was, zo beschreef oma het).
Oud 18-04-2013, 12:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Eh, iets als flauwvallen, maar niet buiten bewustzijn raken. Mijn moeder dacht dat het een bloeddrukval was, maar ik weet ook niet of dat een Vlaamse beschrijving is. Wegdraaien, niet meer reageren en geen kleur meer hebben (alsof hij dood was, zo beschreef oma het).
Wat klinkt dat naar

Maar de uitdrukking ken ik dus écht niet
Oud 18-04-2013, 12:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat een nare boel Muut! Sterkte ermee! Gelukkig lijkt het mee te vallen.
Oud 18-04-2013, 12:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Kennen jullie Nick Drake? Ik vind het erg fijne muziek
Oud 18-04-2013, 13:05
Verwijderd
Hij is terug thuis Ik weet niet helemaal hoe het zit, maar een extra pilletje voor zijn hart zou het veroorzaakt hebben. Morgen krijgt hij nog een onderzoek, maar alles is nu weer ok.
Oud 18-04-2013, 13:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Fijn zeg
Oud 18-04-2013, 13:10
Verwijderd
En in ieder geval is het nu duidelijk dat ik er best nog een drafje uit krijg in die gevallen ^^

Citaat:
De naam zegt me iets en bij nazicht blijk ik er ook dingen van te hebben, dus ik heb het ooit goed genoeg gevonden om te downloaden ^^
Oud 18-04-2013, 13:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hallo. Ik ga voor het eerst in dagen maar es douchen. Mss helpt dat wat.
Oud 18-04-2013, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Zeer zeker. Het is niet echt iets wat ik snel zelf op zou zetten however.
Oud 18-04-2013, 14:14
Verwijderd
Majongens toch, de Sinksenfoor in Antwerpen mag niet meer op de plek staan waar ze al sinds 1969 staat omdat 5 bewoners een kort geding hebben gewonnen omdat ze vinden dat het overlast veroorzaakt.

Ja, dat kan ik geloven, 6 weken foor voor mijn deur zou ik ook niet graag hebben, maar ik ga daar dan ook niet wonen! Je gaat toch ook niet aan Zaventem of het spoor wonen en dan klagen over de vliegtuigen of de treinen?

Een foor is een kermis
Oud 18-04-2013, 14:16
Verwijderd
En als je op Kiewit gaat wonen, weet je ook dat je in augustus over Pukkelpoppende mensen gaat struikelen. Pfff.
Oud 18-04-2013, 14:18
Verwijderd
Ik moet altijd lachen om de Belgische plaatsnamen in jouw posts, Mutant. Het doet me denken aan Willy's en Marjetten.
Oud 18-04-2013, 14:19
Verwijderd
Ik ken die verhalen ja . Vliegbasis in Leeuwarden sluit ook (of dat was ten minste het plan) omdat de omwonenden klaagden over overlast. Ga niet naast een vliegbasis wonen dan eh?
Oud 18-04-2013, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Ik moet altijd lachen om de Belgische plaatsnamen in jouw posts, Mutant. Het doet me denken aan Willy's en Marjetten.

Allemaal echte plaatsnamen ^^

Citaat:
Ik ken die verhalen ja . Vliegbasis in Leeuwarden sluit ook (of dat was ten minste het plan) omdat de omwonenden klaagden over overlast. Ga niet naast een vliegbasis wonen dan eh?
Ik snap vooral niet dat dit soort mekkergedrag niet gewoon afgekapt kan worden, maar ook nog gelijk krijgt. En dan ook nog in een kort geding.
Oud 18-04-2013, 14:24
Verwijderd
Meus is een kok overigens. Maar dat zal wel duidelijk zijn ^^
Oud 18-04-2013, 14:28
Verwijderd
Dat filmpje vind ik dan weer flauw. Ik denk gewoon dingen als 'JA BIJ ONS IN ZAVENTEM' en dan moet ik giechelen.
Oud 18-04-2013, 14:30
Verwijderd
Ah, maar het ging me niet echt om het filmpje, maar om de plaatsnamen die we hebben ^^

Maar ik snap wat je bedoelt
Oud 18-04-2013, 15:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Majongens toch, de Sinksenfoor in Antwerpen mag niet meer op de plek staan waar ze al sinds 1969 staat omdat 5 bewoners een kort geding hebben gewonnen omdat ze vinden dat het overlast veroorzaakt.

Ja, dat kan ik geloven, 6 weken foor voor mijn deur zou ik ook niet graag hebben, maar ik ga daar dan ook niet wonen! Je gaat toch ook niet aan Zaventem of het spoor wonen en dan klagen over de vliegtuigen of de treinen?

Een foor is een kermis
6 weken wij vonden het al vreselijk als we langer dan anderhalve week ergens stonden (er is in Den Haag 2x 3 weken kermis, exploitanten en personeel haaaaten het) good times.

Maar goed, wel een beetje kinderachtig, want het is wel hun brood wat je zit te bezeiken met je kort geding.
Oud 18-04-2013, 15:09
Verwijderd
Als je een kort geding aanspant tegen een dief zit je toch ook z'n brood te bezeiken Dat ze er geld aan verdienen lijkt me niet 't voornaamste voor- of tegenargument.
Oud 18-04-2013, 15:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je vergelijkt nu exploitanten met dieven
Oud 18-04-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Je vergelijkt nu exploitanten met dieven
Oud 18-04-2013, 15:22
Verwijderd
Ik snapte even de link niet . Ik dacht dat Para exploitanten gewoon dieven noemde
Oud 18-04-2013, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Ik snapte even de link niet . Ik dacht dat Para exploitanten gewoon dieven noemde
Dat zijn ze ook

// Volgens collegae X en Y is Z een kasthomo. Nu ben ik Z nauwlettend in de smiezen aan het houden want ik geloof er geen snars van
Oud 18-04-2013, 15:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet eigenlijk stofzuigen en opruimen, want morgen hebben we kijkers, maar bleh.
Oud 18-04-2013, 15:36
Verwijderd
Kijkers zijn er om weg te spelen
Oud 18-04-2013, 16:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het huis moet ooit verkocht worden he
Oud 18-04-2013, 17:23
Verwijderd
Vandaag had ik laatste schooldag.
Ik had 8 uur les, maar alleen het 7e en het 8e werd les gegeven, de rest van de dag hebben we wraakacties gehouden met alle examenklassen.

Wat we deden.

500 Golfballetjes van de 5e verdieping naar beneden laten vallen
kluisje omgegooid en voor een paar ingangen gezet.
de kantoren van coördinatoren versierd.
de onderbouw met waterballonnen bekogeld en waterpistolen.
ijs gehaald.
wc-deuren met folie afgezet.
irritante liedjes door intercom laten spelen.
schoolplein bekrijt met piemels en teksten.
flashmob georganiseerd in de onderbouwkantine
papiersnippers naar beneden gegooid
eieren tegen ruiten gegooid.
slingers opgehangen
met lippenstift de tegels op de wc beklad met van alles.

Omdat dat niet meer mocht hebben we het toch gedaan. Het is altijd traditie geweest dat zoiets gedaan werd. Maar vorig jaar hebben ze het te bond gemaakt dus mochten we dit jaar niets uithalen. Uit protest is het toch gebeurd. We hebben de voorgaande jaren overtroffen. En dit worden waarschijnlijk de maatregelen van de school.

Het gala wordt niet gefinancierd door school.
Wie het deed mag niet naar het gala.
De rekening van de schade wordt op de examenkandidaten verhaald.

Dat doen ze toch niet de school kenende. Waarschijnlijk komt dan niemand meer naar het gala. haha. Iedereen deed mee.

Die directie was toch boos. ik vind het echt richting wat we gedaan hebben.
Oud 18-04-2013, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Ik wil je niet ontmoedigen, hoor, maar ik denk niet dat een vakantiebaantje bij een dierentuin er in zit voor een random tiener Zou leuk zijn.
Jawel bij gaiapark werken veel 14/15 jarigen. Die zoeken juist tieners.
Oud 18-04-2013, 17:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, gestofzuigd, nu mag ik wel weer even zitten.
Oud 18-04-2013, 17:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens hadden onze examenklassen (als ik het me goed herinner, ik was toen nogal vaak knetter ) van het Sint Maartenscollege het Sint Aarscollege gemaakt, door de overige letters met vuilniszakken te bedekken. Vond ik wel grappig
Oud 18-04-2013, 17:34
Verwijderd
Wij hebben echt helemaal niets gedaan . Wij waren echt een lame-eindexamenklas.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten