Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ik denk dat ik wel wat meer kan missen dan jij ja, maar ik ben ook überfitnesser natuurlijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben wel echt veel sterker geworden in m'n armen, alle plankmoves + opdrukmoves kon ik voor iig de helft diehard Nathalie-style, dan haakte ik halverwege wel af want fuck ![]() En die abs op je zij, wtf ![]() ![]() ![]() Maar I made it en Jillian zegt aan het eind dat ze trots is en niet om meer had kunnen vragen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb vanochtend weer gemeten, maar nu goed en zonder lagen kleren ertussen. Hoewel ik pas 1 kilo ben afgevallen: (Vergeleken met 15 dagen geleden) Taille: -2 Borst: -3 Onder borst: -4 Bovenbeen: -1 Heup: -0 ![]() Bovenarm: -0 Kuit: +0,5 Maar mijn lichaam kennende gaat er pas vet van mijn heupen als mijn ribben zowel van voor als achter uitsteken. |
![]() |
|
Oooooh wat erg, na die vreselijk genante shred bij wishful thuis op het tapijt hebben we niks meer gedaan wants cocktails tot een uur of 4
![]() ![]() Dus vandaag moeten erg eigenlijk twee, ben bang dat het er eentje wordt en extra compensatiespierpijn voor 1 dag skippen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ondanks dat ik niet de shred of shame bij andere mensen thuis heb gedaan loop ik nog wel precies op schema
![]() ![]() ![]() Ik heb dit weekend Sanne dus gezien en het is echt zó gaaf ![]() Hop riem duizend gaatjes strakker en ik denk dat ze alle aanwezige mannen met gemak had verslagen met armpje drukken ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sinds donderdag volgens mij (ik probeer te voorkomen dat ik iedere dag ga wegen, dus het was zeker afgelopen week ergens). En ik heb het op hetzelfde moment van de dag gedaan om schommelingen te voorkomen.
En als het dan zo nodig moet schommelen, dan wil ik dat het alleen naar beneden schommelt ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
30 Day Shred EN MEER - deel 3 Verwijderd | 500 | 06-07-2013 22:48 |