Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Paganisme (heidendom) is nogal overkoepelend. Wicca kun je een stroming daarbinnen noemen (die veel meer regels heeft en waar veel meer bij komt kijken dan houden van diertjes en dwarrelrokken dragen. Eigenlijk kunnen de meisjes die zich wicca noemen, zich beter gewoon (eclectische) heks noemen, want wicca is veel specifieker dan dat). Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb zin in Duits gebak, verdomme. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
// N weet nog steeds helemaal niet hoe het allemaal gaat lopen deze zomer met zijn studeren en verhuizen en documenten en dingen. Ik snap dat hij veel dingen nog niet kan weten, maar het is niet echt handig, want ik was ook nog ooit van plan om naar hem toe te komen deze zomer. Het irriteert me nogal, want ik wil er niet met mijn ouders over praten zodat die niet slechter over hem gaan denken, maar ik moet wel echt ooit iets gaan regelen qua tickets en dingen. En ik weet dat hij er niet echt iets aan kan doen, maar het zit me tamelijk dwars. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag nog niet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik leef met je mee. Niet dat het zo ernstig is bij mij, maar niet kunnen slapen is wel echt heel vervelend. Ik neem nu motifene (diclofenac, dus ook ontstekingsremmend), mijn standaard pijnstillers hadden gisteren 0 effect (behalve dat ik me high voelde
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En spinazie curry, zelfde verhaal! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb zojuist 6 boeken besteld met een bol.com cadeaubon uit mijn kerstpakket en het verjaardagsgeld van mijn oma. Allemaal fantasy, ha, eat that literatuur. Terry Pratchett en Lemony Snicket. Zal ik mijn oma een bedankkaartje sturen? Mijn moeder vindt dat ik in zo'n geval moet bellen maar meh, bellen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Thaise roerbakschotel met quorn, paksoi, reepjes peper en citroengras
Pasta met gegrillde paprika en ietsje geraspte kaas, dan in de oven (paprika grillen in de oven of in de vlam van het gasfornuis, of kopen in een pot) Broccolisoep met mozarella Roerei met olijven en/of zongedroogde tomaatjes erdoor, daarbij gebakken aardappeltjes en groenten naar keuze Tuinboontjes en gekookte worteltjes, met zure room, daarbij aardappelpuree en een schijfding Als je een frituurpan hebt: wontons, kant-en-klaar loempiadeeg kopen en vulling naar keuze. Pizza Canelloni gevuld met spinazie en roomkaas Pilav met paneer Curry van minimais, paprika en geraspte kokos, met rijst Boerenkoolquiche Wilderijstsalade met gedroogde abrikozen, bosui, groene paprika, walnoten Risotto met gemengde paddestoelen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pastasalade met groene pesto, mozarella (ik schreef mozarello ![]() Omeletten met ingrediënten naar keuze. Ik ga vanavond iets wrappigs proberen met verse spinazie, tomaat, pijnboompitten en dan shoarmavlees en feta (nou ja, apetina), maar die laatste 2 kun je dus ook weer vervangen door iets anders. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, die Ribéry
![]() |
![]() |
|
|