Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2013

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2013, 08:43
degenenaastje
degenenaastje is offline
Ook zit ik dit jaar zoals vele anderen in mijn examenjaar!

Ik moet zeggen dat het een extreem gestrest en gestoord jaar was. Ik sta er op dit moment niet het beste voor. Ik heb voor economie SE gemiddeld een 4,3 en voor m&o een 4,8. En de andere cijfers zijn allemaal net randje voldoende.

De maandag na de vakantie heb ik al gelijk zoals vele anderen mijn m&o examen .

Als er een ding is wat ik niet wil dan is dat zakken wel. Het zal toch geen nut hebben voor mij om het jaar opnieuw te doen.

Wie heeft er nog meer het gevoel dat je de examens ingaat met een en al zenuwen omdat je niet nog een jaar opnieuw wilt doen?

Greeetzzz Degenenaastje.
Advertentie
Oud 04-05-2013, 09:06
Nonny
Nonny is offline
Joo ik, maar als je maar blijft denken dat je gaat zakken lukt het nooit dus ik probeer gewoon zo positief mogelijk te blijven
Oud 04-05-2013, 15:59
degenenaastje
degenenaastje is offline
Citaat:
Joo ik, maar als je maar blijft denken dat je gaat zakken lukt het nooit dus ik probeer gewoon zo positief mogelijk te blijven
True, daar heb je gelijk in.. ik blijf ook sws mijn best doen. Je weet maar nooit.
Oud 04-05-2013, 18:22
Nonny
Nonny is offline
Citaat:
True, daar heb je gelijk in.. ik blijf ook sws mijn best doen. Je weet maar nooit.
Daarom, en als je toch zakt op eco en m&o, kun je nog proberen voor 1 van die 2 een her te doen, en de avondere op vavo of havo sprint doen, dan heb je binnen een half jaar alsnog je diploma! Vooralsnog heel goed je best doen en goodluck
Oud 04-05-2013, 18:56
degenenaastje
degenenaastje is offline
Citaat:
Daarom, en als je toch zakt op eco en m&o, kun je nog proberen voor 1 van die 2 een her te doen, en de avondere op vavo of havo sprint doen, dan heb je binnen een half jaar alsnog je diploma! Vooralsnog heel goed je best doen en goodluck
Ja vavo dacht ik ook al aan als ik op die twee vakken zak en als ik dan word uitbesteed door mijn school. Maar mag ik vragen wat havo sprint is?

Jij ook Good luck he
Oud 04-05-2013, 21:17
Nonny
Nonny is offline
vavo is avondschool met 4 vakken per blok, sprint is overal verschillend denk ik, maar hier in de stad is het dat je de vakken waarop jegezakt bent overnieuw de stof te krijgen en dan opnieuw examen doen. Dankje!
Oud 05-05-2013, 14:32
degenenaastje
degenenaastje is offline
Ohzoo op die manier. Maarja laten we er gewoon vanuit gaan dat we niet zakken hihi Maar dik slagen.
Oud 05-05-2013, 17:05
Nonny
Nonny is offline
Citaat:
Ohzoo op die manier. Maarja laten we er gewoon vanuit gaan dat we niet zakken hihi Maar dik slagen.
Idd! We gaan gewoon knallen ;D, that's the spirit (:

Regels voor berichten