Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
IIk heb een zwarte tosti en de kamer staat blauw. Ha ha ha.
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat onbegrip is er trouwens nog steeds wel. Ik heb een aantal heel lieve en begripvolle vriendinnen gelukkig ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik besef overigens net, we hadden het daarstraks over broeksmaten die niet standaard, in België zijn de maten normaal gezien kleiner dan in Nederland. Als ik het heb over kleding in België gekocht in maat 36, dan hebben we het over 34 in Nederland.
Kwam ik jaren geleden achter en blijkt ook echt zo te zijn, want ik loop er nu ook steeds tegenaan, extra drama bij broeken kopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Liep er zelf tegenaan dat ik al bijna anderhalf jaar gewrichtspijn heb waar ik geregeld nogal ziek van was (nu gaat het beter though) en dat op werk nauwelijks bekend was en de mensen die het wisten vergaten het weer, en toen ik een keer een ochtend met een sjaal om mn arm liep, als een mitella, omdat ik een spiertje verrekt had, viel het meteen iedereen op en kreeg ik vragen en medelijden van alle kanten. Terwijl dat echt niks was, vergeleken met de rest.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn drijfveer is tegenwoordig een meisje uit mijn oude klas dat nooit zo bijster intelligent was en dan denk ik 'hallo, als zij het kan halen, kan jij het toch ook wel' ![]() En omg, tosti klinkt goed.
|||
Ik zit me een beetje op te winden over de toon van dit artikel, godsamme wat een lulhannes die auteur
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nou ja, heb ik verteld over wat ik in een Flair zag staan? De 10 tips van een man om aan de man te raken, één van de tips was:
Draag hoge hakken, een vrouw met hakken gaat altijd boven een vrouw zonder. En niet klagen over de pijn, want na de seks mogen ze uit. Ik heb daarna niet meer verder gelezen, het zei genoeg over hem en over de vrouwen die zo'n man zouden willen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. Waarom mag een minister ineens voorschrijven hoe we moeten leven, nota bene wat we moeten voelen? Mensen/vrouwen kunnen toch zelf wel bepalen of ze zich schuldig willen voelen om het een of ander, of niet? 2. Waar zijn de mannen in dit verhaal? Vergeet de minister ineens dat mannen nog steeds geen vaderschapsverlof krijgen (zoals in Zweden), nog steeds minder dan de helft van de huishoudelijke taken op zich neemt en zich minder om de kinderen wil bekommeren dan de moeder van die kinderen? 3. Het gros van de mensen heeft echt geen geld om schoonmaak e.d. uit te besteden aan anderen. Wat een idioterie om te doen alsof dat wel zo is, en de keuzes die mensen maken allemaal voortkomen uit luiheid. |
![]() |
||
Citaat:
En zoals een collega van mij op fb plaatste: "Ok. Maar eerst, graag: -goede en betaalbaar kinderopvang -bazen die het begrijpen als we voor een kind met koorts moeten zorgen -mannen die voor dat kind met koorts willen zorgen -hetzelfde salaris dat een man ontvangt voor hetzelfde werk -mannen die parttime willen en kunnen werken -respect voor de vrouwen die zelf graag voor kind en man willen zorgen -thuis kunnen werken en flexibele werktijden"
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb al een hele week melkcraving (Para, calciumtekort?). Ik drink ook wel heel graag melk, maar sinds ik met het keelprobleem zit, is melk geen bevorderend drankje. Koude melk <3
Vanavond op café met een vriendin die ik al bijna 2 jaar niet meer heb gezien. Haar vriend die ik nog niet ken, gaat er bij zijn, ik ben benieuwd. |
![]() |
|
Nou ja, het is natuurlijk wel zo dat zaken als kinderopvang en zwangerschapsverlof in Nederland erg slecht geregeld zijn. Neemt natuurlijk niet weg dat de meeste huismoeders smerige profiteurs zijn, en als het aan mij zou liggen zouden mannen die een dergelijke vrouw thuis hebben zitten fors meer belasting moeten betalen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja, ik snap wel dat je liever thuis blijft als je werkt om de kinderopvang te bekostigen en er verder niets aan overhoudt. En huismoedertje zijn is niet bepaald een luizenleventje, al snap ik dat men dat denkt want dacht dat ik zelf ook vroeger. Hoeveel werk heb je daar nou aan, een paar kinderen? Nou, veel.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|