Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben dan weer het uitgelezen Jillianslachtoffer, onderdanig en ongedisciplineerd
![]() En ik ga ook braaf dom door! Ondanks mijn totale gebrek aan levenslust en bweeeh zeeeuuur ik ga helemaal niet meer vooruit ofzo. Misschien als ik het shredden heb afgerond kan ik weer wat enthousiasme opbrengen voor de volgende stap ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat sowieso idd. Zodra ik wakker word doe ik meteen sportkleding aan, zodat er geen weg meer terug is. Ben je er meteen vanaf. Rest van de dag heb ik ook gewoon geen gelegenheid, pas 's avonds na 9 uur weer, en dan is de zin helemaal ver te zoeken. 's ochtends staat je verstand nog lekker op nul.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
's ochtends vind ik niet lekker, want dan stuitert je ontbijt zo door je lijf. Ik doe het altijd 's avonds: ik kom rond 18u thuis van werken, dan sportkleren aan, shredden, oven voorverwarmen (als die nodig is voor het eten), douchen, koken. Bijkomend voordeel is dat ik 's ochtends niet meer hoef te douchen en dus iets langer in bed kan blijven liggen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OMG
![]() ![]() ![]() Bright side: Ik had echt geen idee waar we waren en ik dacht dat ik nog een circuit moest, maar toen was ik al klaar ![]() Verder had ik al moeite met Shelly bijhouden ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-05-2013 om 12:10. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Poeh jongens, ik had vandaag voor het eerst dat ik halverwege dacht: 'Waarom doe ik dit eigenlijk? Ik vind er niks aan.'
Maar goed, toch maar braaf mijn lesje afgewerkt en daar ben ik nu ook wel weer blij om. Vind het gewoon een zwaar level denk ik en ik weiger iets op de beginnersmanier te doen, maar dat is toch wel heel zwaar ![]() 23/30 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
30 Day Shred EN MEER - deel 5 Verwijderd | 500 | 22-08-2013 09:50 |