Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Same here. Ik heb een collega die dat soort walgelijke dingen post en die staat dus nu op m'n restrictedlijst.
"Beterschapjes" "Nou lieve Anneke, wat fijn, geniet met volle teugjes" KOTS
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() niet slim van Barbie om een witte broek aan te trekken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier is mijn train of thought over die schedel in de vriezer die je in dat necrofilie-artikel ziet.
Eerste reactie: "Zo dan, dat is best gaaf." Na 3 minuten: "Hoeft niet eens een echte schedel te zijn. Een replica levert niet in qua shock value, die setting doet 't 'm." Na 5 minuten: "Ze zijn waarschijnlijk niet eens duur, die replica's. Ik zou er morgen één kunnen halen. En dan mijn eerstvolgende gast een ijsje aanbieden dat ze zelf mogen pakken. ![]() Na 10 minuten: "Hoewel mijn vrienden me te goed kennen. Het moet iemand zijn die me nog niet goed genoeg kent om te weten dat ik het niet meen. Hihi, heheh, hoe leuk zou het zijn om bij iemand thuis te komen en dat hij dan een schedel in z'n vriezer heeft? Weet je meteen dat je in goed gezelschap bent. Vooral als het een echte is." Na drie uur, zojuist op de fiets: "...wacht even." En dat, kinderen, is waarom ik niet bang ben om 's nachts over straat te lopen. In verreweg de meeste gevallen ben ikzelf 't engste binnen een straal van een kilometer. |
![]() |
|
<3
(ik heb trouwens dus echt veel collega's/vrienden met dode vogels en muizen in de vriezer, om mee te nemen naar hun werk, met levende kreeften in de stortbak, zodat ze regelmatig vers water krijgen, en met opgezette schapenkoppen versierd met kerstlampjes en kasten gevuld met beesten op sterk water. Ik hou van dat soort mensen!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga slapen! Morgen vroeg op, intake voor mijn opleiding! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het niet triest. Destijds was je op 'm uitgekeken, als dat nu niet meer zo is dan kan dat toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jij vindt nooit wat triest ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben begonnen met Aladdin kijken, maar ik vind het heel onrealistisch dat al die dieren de mensen kunnen verstaan en het cognitieve vermogen hebben om er gepast op te reageren. Ook gaat 'ie veel te langzaam. Dus nu wil ik iets snels en realistisch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil nog even iets kwijt over het zweedse meisje en haar skeletlovers. Die ene in haar bed heeft een fucking mooi gebit. En als ie in haar bed ligt, vind ik het een stuk minder luguber dan die kop in de vriezer. Ik vraag me af waarom dat zo is. Die vriezer vind ik gewoon ENG.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
http://www.ibtimes.co.uk/articles/46...net-s-nest.htm
Citaat:
|
![]() |
|
|