Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Etmakas wil het wel voor je stoppen
Citaat:
Dat zou leuk zijn, dan komt Etmakas je sokken stoppen en Miekje je tuin wieden, en dan mensen uitnodigen en doen alsof het heel normaal dat om jonge meisjes die je van internet kent klusjes voor je doen
En dan gaan Miekje en ik daar de hapjes rondbrengen.
Advertentie
Oud 15-05-2013, 21:11
Verwijderd

ligt het aan mij dat het minstens tien seconden duurde voordat ik het lijk van Ken zag?
Oud 15-05-2013, 21:12
Verwijderd
Een kennis van me heeft altijd zulke lieve facebookstatussen. <3 Ik wil alles wat zij post liken omdat ik het zo intens schattig vind.

Spoiler
Oud 15-05-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Dat zou leuk zijn, dan komt Etmakas je sokken stoppen en Miekje je tuin wieden, en dan mensen uitnodigen en doen alsof het heel normaal is als jonge meisjes die je van internet kent klusjes voor je doen
Oud 15-05-2013, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Een kennis van me heeft altijd zulke lieve facebookstatussen. <3 Ik wil alles wat zij post liken omdat ik het zo intens schattig vind.

Spoiler
Oh wauw, ik zou willen dat ik wat meer zo in het leven stond.
Oud 15-05-2013, 21:20
Verwijderd
Nu heb ik wel af wat ik af wilde hebben maar nog niet geoefend. Ik denk dat ik dat maar naar morgen doorschuif, want anders is de adrenaline nooit op tijd uit mn lijf.
Oud 15-05-2013, 21:23
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

ligt het aan mij dat het minstens tien seconden duurde voordat ik het lijk van Ken zag?
Je tekst verraadt het een beetje, maar het viel mij in eerste instantie ook niet op nee.
Oud 15-05-2013, 21:23
Verwijderd
En Quis: goed bezig! Succes morgen!
Oud 15-05-2013, 21:25
Verwijderd
Zo, nu ben ik weer bij.

Ik heb vanavond de gordijnen gewassen en gestreken zodat ze na de verhuizing schoon opgeborgen kunnen worden. Hoeveel burgervrouwpunten zijn dat?
Oud 15-05-2013, 21:26
Verwijderd
Ik denk dat ik mezelf er 100 punten voor geef.
Oud 15-05-2013, 21:31
Verwijderd
ik zou in bed moeten liggen eigenlijk
Oud 15-05-2013, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Zo, nu ben ik weer bij.

Ik heb vanavond de gordijnen gewassen en gestreken zodat ze na de verhuizing schoon opgeborgen kunnen worden. Hoeveel burgervrouwpunten zijn dat?
5000, volgens mij zijn de gordijnen in ons appartement nooit gewassen en anders heeft vriend dat een keer stiekem gedaan, zonder dat ik het wist. Maar dat denk ik niet
Oud 15-05-2013, 21:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Spoiler
Citaat:
Oh wauw, ik zou willen dat ik wat meer zo in het leven stond.
Ik vind dat juist walgelijk klef en onrealistich. Ik kan er ook vrij slecht tegen als mensen irl zo zijn. Maar ja, ik ben dan ook een ouwe hater.
Oud 15-05-2013, 22:11
pixie
pixie is offline
Same here. Ik heb een collega die dat soort walgelijke dingen post en die staat dus nu op m'n restrictedlijst.
"Beterschapjes"
"Nou lieve Anneke, wat fijn, geniet met volle teugjes"
KOTS
Oud 15-05-2013, 22:13
Verwijderd
Oh bah ja Ik krijg daar ook altijd een beetje jeuk van.
Oud 15-05-2013, 22:17
Verwijderd
Volle teugjes Getver
Oud 15-05-2013, 22:20
Verwijderd
Volle teugjes
Oud 15-05-2013, 22:24
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

niet slim van Barbie om een witte broek aan te trekken.
Oud 15-05-2013, 22:25
Verwijderd
Hier is mijn train of thought over die schedel in de vriezer die je in dat necrofilie-artikel ziet.

Eerste reactie: "Zo dan, dat is best gaaf."
Na 3 minuten: "Hoeft niet eens een echte schedel te zijn. Een replica levert niet in qua shock value, die setting doet 't 'm."
Na 5 minuten: "Ze zijn waarschijnlijk niet eens duur, die replica's. Ik zou er morgen één kunnen halen. En dan mijn eerstvolgende gast een ijsje aanbieden dat ze zelf mogen pakken. "
Na 10 minuten: "Hoewel mijn vrienden me te goed kennen. Het moet iemand zijn die me nog niet goed genoeg kent om te weten dat ik het niet meen. Hihi, heheh, hoe leuk zou het zijn om bij iemand thuis te komen en dat hij dan een schedel in z'n vriezer heeft? Weet je meteen dat je in goed gezelschap bent. Vooral als het een echte is."
Na drie uur, zojuist op de fiets: "...wacht even."

En dat, kinderen, is waarom ik niet bang ben om 's nachts over straat te lopen. In verreweg de meeste gevallen ben ikzelf 't engste binnen een straal van een kilometer.
Oud 15-05-2013, 22:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik hou van jou, Para.
Oud 15-05-2013, 22:35
pixie
pixie is offline
<3

(ik heb trouwens dus echt veel collega's/vrienden met dode vogels en muizen in de vriezer, om mee te nemen naar hun werk, met levende kreeften in de stortbak, zodat ze regelmatig vers water krijgen, en met opgezette schapenkoppen versierd met kerstlampjes en kasten gevuld met beesten op sterk water. Ik hou van dat soort mensen!)
Oud 15-05-2013, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Hier is mijn train of thought over die schedel in de vriezer die je in dat necrofilie-artikel ziet.

Na 3 minuten: "Hoeft niet eens een echte schedel te zijn. Een replica levert niet in qua shock value, die setting doet 't 'm."
Na 5 minuten: "Ze zijn waarschijnlijk niet eens duur, die replica's. Ik zou er morgen één kunnen halen. En dan mijn eerstvolgende gast een ijsje aanbieden dat ze zelf mogen pakken. "
Na 10 minuten: "Hoewel mijn vrienden me te goed kennen. Het moet iemand zijn die me nog niet goed genoeg kent om te weten dat ik het niet meen. Hihi, heheh, hoe leuk zou het zijn om bij iemand thuis te komen en dat hij dan een schedel in z'n vriezer heeft? Weet je meteen dat je in goed gezelschap bent. Vooral als het een echte is."

En dat, kinderen, is waarom ik niet bang ben om 's nachts over straat te lopen. In verreweg de meeste gevallen ben ikzelf 't engste binnen een straal van een kilometer.

Ik ga slapen! Morgen vroeg op, intake voor mijn opleiding!
Oud 15-05-2013, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ik hou van jou, Para.
Geheel wederzijds, poes. (k)
Oud 15-05-2013, 22:41
Verwijderd
Citaat:

Oud 15-05-2013, 22:41
Verwijderd
ennnnnnnnnn de eerste bieding is de deur uit
Oud 15-05-2013, 22:42
Verwijderd
ze hebben tot maandagmiddag 5 uur de tijd. Misschien vinden ze ons bod zo triest dat ze geen tegenbod doen. De tijd zal het leren.
We hebben tamelijk laag ingezet om in het midden uit te komen.
Oud 15-05-2013, 22:44
pixie
pixie is offline
Argh, nog zo lang wachten?
Oud 15-05-2013, 22:45
Verwijderd
Citaat:
ze hebben tot maandagmiddag 5 uur de tijd. Misschien vinden ze ons bod zo triest dat ze geen tegenbod doen. De tijd zal het leren.
We hebben tamelijk laag ingezet om in het midden uit te komen.
Spannennnnnddddddd.
Oud 15-05-2013, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Argh, nog zo lang wachten?
ja, blijkbaar is 3-5 dagen normaal. En het weekend zit ertussen natuurlijk.
Oud 15-05-2013, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Spannennnnnddddddd.
weet je wat echt best wel triest is? Ik heb N. net gesmst. Omdat ik snak naar zijn beledigingen en omdat ik vaak aan hem denk en van hem droom.
Verwacht dat het zijn eer te na is om te reageren maar wie weet.
Oud 15-05-2013, 23:01
Verwijderd
Citaat:
weet je wat echt best wel triest is? Ik heb N. net gesmst. Omdat ik snak naar zijn beledigingen en omdat ik vaak aan hem denk en van hem droom.
Verwacht dat het zijn eer te na is om te reageren maar wie weet.
Oi, dinges, op wie je destijds afknapte omdat hij 'n keer dronken de telefoon opnam? Met de mooie stoel.

Ik vind het niet triest. Destijds was je op 'm uitgekeken, als dat nu niet meer zo is dan kan dat toch?
Oud 15-05-2013, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Oi, dinges, op wie je destijds afknapte omdat hij 'n keer dronken de telefoon opnam? Met de mooie stoel.

Ik vind het niet triest. Destijds was je op 'm uitgekeken, als dat nu niet meer zo is dan kan dat toch?
Ja. Hij had me een paar weken later nog gesmst hoe het ging met me, maar dat had ik genegeerd.

En jij vindt nooit wat triest nou ja behalve als ik kittens in de vijver zou gooien dan.
Oud 15-05-2013, 23:08
Verwijderd
Moeten we er wel bij vertellen dat het gezellige leuk-spelen-met-gescheld-beledigingen waren in de context van wederzijds vermaak. Niet dat je uit een ongezonde relatie kwam en nu weer terug wil.
Oud 15-05-2013, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Ja. Hij had me een paar weken later nog gesmst hoe het ging met me, maar dat had ik genegeerd.
Ah, dan wil hij vast ook weer 'ns afspreken Mensen smsen ex-scharreltjes zelden zomaar met spontane interesse in hun leven.

Citaat:
En jij vindt nooit wat triest nou ja behalve als ik kittens in de vijver zou gooien dan.
Kittens in de vijver gooien vind ik niet zozeer triest als wel een goede reden om te kijken of ik nog mentale aantekeningen heb van diegene z'n zwakke punten, onzekerheden of fobieën.
Oud 15-05-2013, 23:21
Verwijderd
Ik ga vanavond mijn traditionele lentejointje roken. Dit jaar voor 't eerst puur, uit een pijpje, omdat tabak/nicotine uit den boze is. Ik ga 'm combineren met soep en tekenfilms.
Oud 15-05-2013, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Kittens in de vijver gooien vind ik niet zozeer triest als wel een goede reden om te kijken of ik nog mentale aantekeningen heb van diegene z'n zwakke punten, onzekerheden of fobieën.
Ik zie nu pas dat dit een beetje leest als een dreigement Ik had niet specifiek jou in gedachten, meer een theoretische algemene groep kittenvijvergooiers.
Oud 15-05-2013, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ga vanavond mijn traditionele lentejointje roken. Dit jaar voor 't eerst puur, uit een pijpje, omdat tabak/nicotine uit den boze is. Ik ga 'm combineren met soep en tekenfilms.
ben benieuwd hoe het voor jou voelt om iets over je longen te roken als je dat al een jaar niet hebt gedaan!
Citaat:
Ik zie nu pas dat dit een beetje leest als een dreigement Ik had niet specifiek jou in gedachten, meer een theoretische algemene groep kittenvijvergooiers.
oh zo vatte ik het niet op hoor, vond het typisch jou om dat ook weer direct in perspectief te zetten
Oud 15-05-2013, 23:45
Verwijderd
mijn tieten zien er vandaag buitengewoon goed en groot uit dat jullie het even weten.
Oud 16-05-2013, 00:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Pics or it didn't happen!

Best raar, alleen als mensen het over tieten hebben denk ik 'Oh ja, ik heb ook tieten'.
Oud 16-05-2013, 00:47
Verwijderd
Citaat:
ben benieuwd hoe het voor jou voelt om iets over je longen te roken als je dat al een jaar niet hebt gedaan!
Een beetje als Snoop Dogg.

Ik ben begonnen met Aladdin kijken, maar ik vind het heel onrealistisch dat al die dieren de mensen kunnen verstaan en het cognitieve vermogen hebben om er gepast op te reageren. Ook gaat 'ie veel te langzaam. Dus nu wil ik iets snels en realistisch.
Oud 16-05-2013, 00:53
Verwijderd
Heb je ook zulke skaffie oogjes als Snoop?
Oud 16-05-2013, 01:12
Verwijderd
Ja, ik voelde me net hem in z'n nieuwsprogramma:

Nu kijk ik reality tv maar dat vind ik ook te langzaam en te onrealistisch.
Oud 16-05-2013, 01:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je moet Geordie Shore kijken. Nu @ MTV. Ik hou van Charlotte.
Oud 16-05-2013, 01:19
Verwijderd
gewekt door mijn mobiel die opeens begon te trillen en zei dat die leeg was. Maar gisteravond was die nog vol.
Oud 16-05-2013, 01:40
Verwijderd
over een paar uur kunstexamen en over iets meer dan 4uur moet ik weer opstaan.
Oud 16-05-2013, 01:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik voelde me net hem in z'n nieuwsprogramma:

[filmpje]

Nu kijk ik reality tv maar dat vind ik ook te langzaam en te onrealistisch.
wow wat een vreemd filmpje
Oud 16-05-2013, 02:04
Verwijderd
Ik wil nog even iets kwijt over het zweedse meisje en haar skeletlovers. Die ene in haar bed heeft een fucking mooi gebit. En als ie in haar bed ligt, vind ik het een stuk minder luguber dan die kop in de vriezer. Ik vraag me af waarom dat zo is. Die vriezer vind ik gewoon ENG.
Oud 16-05-2013, 02:07
Verwijderd
ik vraag me ook af waarom je zoiets in de vriezer bewaart. Die en die in de plastic zak hebben trouwens heel vies cashewnoot-gebit.
Oud 16-05-2013, 05:42
Verwijderd
http://www.ibtimes.co.uk/articles/46...net-s-nest.htm

Citaat:
"To attempt to have intercourse with a hornet's nest is a very bad idea,"
Joh!
Oud 16-05-2013, 05:58
Verwijderd
Citaat:
Je moet Geordie Shore kijken. Nu @ MTV. Ik hou van Charlotte.
Jaaaa, Charlotte.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten