Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind overigens dat er al behoorlijk wat discipline komt kijken bij wat jij doet. Zoals ik al zei, het lijkt me een lastig leven. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb laatst geprobeerd een stukje zalm te eten waarvan ik redelijk tevreden was over de keurmerken enzo, en dat was ook een drama want omg arm visje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, viel dat even tegen. Ok had me aangemeld voor de vierjarige bbl-opleiding in de veronderstelling dat er meer volwassenen waren die dat deden en dat er gewoon vanaf het begin vier dagen gewerkt moest worden en een dag in de week naar school. Niet dus. De vierjarige bbl-opleiding houdt dus in dat er heul veul vijftienjarigen aan beginnen (er is dit jaar maar één andere aanmelding van iemand met mijn leeftijd) en dat je het eerste half jaar vier dagen in de week naar school moet en de een dag in de week werken. De verkorte opleiding zou een optie zijn, maar ik mis daar wel echt wat basis in. Niveau drie wil ik liever niet. Nu wordt er dus gekeken naar wat op school de mogelijkheden zijn wat betreft de verkorte opleiding, omdat ik geen basis heb maar wel een ander niveau vier diploma en wat werkervarig. Ik moet dus bekijken of het te doen is om alle basis die ik mis bij te spijkeren en of ik dat wil. En op mijn werk overleggen of ze dat goed vinden. Tering zeg, wat een gezeik.
|
![]() |
|
Meh, wat een gezeur Ingegerd! Hoop dat het goedkomt!
Ik ga zo met een vriendinnetje lunchen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En Ingegerd, wat kut. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja dank jullie! Het komt wel goed hoor en ik heb er ook wel vertrouwen in, maar dit is wel echt anders dan ik verwacht had. En dan moet ik altijd even schakelen, autistisch als ik ben
![]() Heb de teamleidster al gebeld om een afspraak te maken om het te overleggen en ga zo thuis uitzoeken wat je in de eerste twee jaar allemaal krijgt, want dat is ongeveer se basis die ik mis. Meneer van de opleiding gaat uitzoeken of ze het verantwoord krijgen naar de examencommissie en onderwijsinspectie dat er iemand begint aan de verkorte opleiding zonder niveau 3 verzorging, maar met een spw-diploma en werkervarig. Voor het geval dat ik er voor kies om de verkorte te gaan doen. En daar neig ik nu wel naar, want ik moet er niet meer aan denken om tussen vijftienjarigen te zitten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, twee jaar geleden begon ik op t hbo en kwamen er ook allemaal mensen van de havo af. Her heeft wel een half jaar geduurd voordat ik daar een beetje aan gewend was en niet meer elke dag helemaal gefrustreerd thuis kwam
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Minoes heeft over mijn bed heen gekotst. Iemand heeft haar daar de hele morgen opgesloten. Volgens mij heeft ze spijt, want ze ging op mijn schoot zitten spinnen en nu zit ze naast mijn laptop. En op schoot zitten doet ze nooit. Ze volgt me en spint en is nog liever dan normaal.
![]() Het examen van kunst was echt kut. er kwamen alleen maar dode mensen in voor, vies kijkende babys en schipbreukelingen. juist... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er gaan hier blijkbaar een Quick en een MacDonalds geopend worden. Het bord van de Quick staat er al een tijdje, van de Mac had ik een aankondiging in een krantje gezien. Nu staat het bord van de Mac ook op een bouwterrein. Hetzelfde als dat van de Quick. Zouden ze er meteen een marktonderzoek of realityshow aan vast gaan plakken?
Het terrein waar de nieuwe Aldi over 6 dagen opengaat is ook nog een flinke modderput, als ze dat gaan halen, dan hoeft de gemeente nooit meer een heel jaar een straat opengebroken te laten, want dan kan dat ook duidelijk in een kortere tijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh jongens, ik ben helemaal blij, m'n broertje krijgt net te horen dat ie vanaf half juni 2 maanden stage gaat lopen in het dorp waar m'n moeder woont (daar woont ie 2 uur vandaan dus trekt ie 2 maanden bij d'r in). De man van m'n moeder heeft per 1 juni een nieuw huisje, dus dan is ze de eerste maanden gelukkig niet helemaal alleen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nooouuuu ons bod is niet geaccepteerd (suprise surprise) maarrrrrr: die hele straat was dus huur, maar zodra mensen vertrekken wordt het koop. Er zijn nog 3 (!) andere huizen vrij gekomen in die straat, volgens de makelaar in veel betere staat. Volg. week woensdag gaan we ze bekijken. Als er gewoon een CV inzit dan kunnen we gelijk verhuizen, keuken en badkamer (mochten die er niet uitzien) kunnen we dan later verbouwen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||