| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
In het Nederlands heet dat beest trouwens de veelvraat. Maar Wolverine heet hier helaas niet zo. En ook niet eens Wolvenrien.
|
|
|
|
Ik lag tot een kwartier geleden nog in bed te lezen. Ik dacht aan wat ik vandaag ga doen, onder andere naar de studentenadministratie van mijn opleiding om te checken of studieadviseur niet stiekem op vakantie is (ze beantwoord mijn mail niet over het maken van een afspraak). Ineens bedacht ik dat ik na het weekend mijn studentmail helemaal niet meer heb geopend, oeioeioei, straks heeft ze al lang gemaild of ik gisteren een afspraak wilde
Dus ik sprint m'n bed uit, open mail, inderdaad antwoord van studieadviseur, 'beste CR, wat dacht je van een afspraak op donderdag 13.00'. Ik kijk op de klok, 12.46 *paniek* Ik zou al bijna als een gek onder de douche springen en naar de uni rennen, als ik me realiseer dat het woensdag is ![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Het lijkt me een teken dat het hoog tijd is dat ik weer wat invulling aan mijn dagen geef. Niet weten welke dag van de week het is en om kwart voor 1 nog in bed liggen lummelen is niet goed
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb een zeer productieve ochtend gehad met hardlopen, inleiding + twee hoofdstukken van m'n paper geschreven (we schrijven met z'n 3en en eigenlijk ben ik dus helemaal klaar met 'mijn' deel, maar ik vertrouw 1 van de twee anderen voor geen meter qua skillz dus ik gok dat ik morgen en overmorgen nog lekker alles moet herschrijven wat hij schreef
) en nu heb ik nog 20 minuten voor ik naar m'n werk moet |
![]() |
|
|