Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2013, 11:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik vergat even dat ik helemaal niet aan je mag zitten want ik wilde al een tegenvoorstel gaan doen.
Van mij mag je best aan me zitten hoor dat vriendje van je hoeft niets te weten
Oud 26-06-2013, 11:07
Lorelei
Lorelei is offline
Oh, fijn zo bovenaan de pagina
Oud 26-06-2013, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Van mij mag je best aan me zitten hoor dat vriendje van je hoeft niets te weten
Ik doelde ook op 't vriendje, die is niet zooooo ruimdenkend.
Oud 26-06-2013, 11:08
Verwijderd
Vreselijk dit, ik kan me zelden zo slecht concentreren dat ik om tien voor elf maar besluit pauze te nemen.
Oud 26-06-2013, 11:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik doelde ook op 't vriendje, die is niet zooooo ruimdenkend.
Ook niet alsie mag kijken?

Maar quis, hoe gaan we dan ooit hete seks hebben?
Oud 26-06-2013, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Ook niet alsie mag kijken?

Maar quis, hoe gaan we dan ooit hete seks hebben?
Volgens mij hadden we dat eerder moeten doen, maar toen zat jij ineens aan huisje boompje beestje vast.
Oud 26-06-2013, 11:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vreselijk dit, ik kan me zelden zo slecht concentreren dat ik om tien voor elf maar besluit pauze te nemen.
Ik had net besloten hard aan de studie te gaan toen m'n internet uitviel (zit nu op telefoon). Weet alweer helemaal hoe dat gaat. Doe ik eerst nu niets omdat ik geen internet heb en alsie het straks weer doet ga ik soggen.
Oud 26-06-2013, 11:12
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Volgens mij hadden we dat eerder moeten doen, maar toen zat jij ineens aan huisje boompje beestje vast.
Wat een slechte planning zeg!
Oud 26-06-2013, 11:12
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik had net besloten hard aan de studie te gaan toen m'n internet uitviel (zit nu op telefoon). Weet alweer helemaal hoe dat gaat. Doe ik eerst nu niets omdat ik geen internet heb en alsie het straks weer doet ga ik soggen.
Zo herkenbaar
Oud 26-06-2013, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Stom ja. Ja en ik zit op werk en als ik niet moet wachten op iemand waarmee ik een afspraak had, zou ik vrij nemen en naar huis gaan. Dit wordt niks meer, alles waar ik aan begin dringt niet tot me door.
Oud 26-06-2013, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Wat een slechte planning zeg!
Ik zou een parlementaire enquete starten!
Oud 26-06-2013, 11:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik zou een parlementaire enquete starten!
Hoe gaat dat me helpen?
Oud 26-06-2013, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Hoe gaat dat me helpen?
Schuldigen aanwijzen, koppen laten rollen! Wraak!
Oud 26-06-2013, 11:26
Verwijderd
Niks dus, net als in het echte leven!
Oud 26-06-2013, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Eindelijk een medestander! Het is zo'n kutboek, maar niemand leek dat te begrijpen.
Het is helemaal geen kutboek.
Oud 26-06-2013, 11:31
Verwijderd
Ik wil bakken kopen! En boodschappen doen! Ik voel me wat beter, maar dat dacht ik van het weekend ook!

*kgkgg*
Oud 26-06-2013, 11:49
Verwijderd
Mijn mail wordt niet opgeheven nu.
Oud 26-06-2013, 11:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Klant heeft betaald en de Belastingdienst heeft ook nog eens (een deel van) hun belastingteruggaaf op mijn rekening gestort
Oud 26-06-2013, 11:51
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Mijn mail wordt niet opgeheven nu.
Wel knap dat je zo positief blijft
Oud 26-06-2013, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Wel knap dat je zo positief blijft
Ja, ik ga niet zitten janken.
Oud 26-06-2013, 11:52
Verwijderd
Wat rot Sadye! Jammer.
Oud 26-06-2013, 11:53
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ja, ik ga niet zitten janken.
Goed zo.
Oud 26-06-2013, 11:54
Verwijderd
Stiekem ben ik blij dat ik niet naar die stomme mbo-school hoef. en nog een jaartje kan bedenken wat ik wil doen voor studie

Laatst gewijzigd op 26-06-2013 om 12:00.
Oud 26-06-2013, 12:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
De Westers ogende letters corresponderen qua uitspraak niet per se met de Russische.

Росомаха -> Rosomaga.

Etmakas naamzoek, weet jij waarom ze voor die vertaling zijn gegaan? Ik vind het nog steeds wel een gekke naam. Het zal toch niet van махать (met de armen wapperen, red.) komen?
ja zoiets dacht ik al. Maar google translate zegt dat het braaf 'Wolverine' is. Desalnietemin vond ik het er koddig uitzien
Oud 26-06-2013, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Ja

ik moet biologie gaan kiezen en geschiedenis en dat gaan inhalen van het 3e jaar.
Awh wat naar dat je gezakt bent! Maar moet je nu per se andere vakken gaan kiezen? Dat is wel apart . Maar geschiedenis is heel erg makkelijk
Oud 26-06-2013, 12:45
Verwijderd
Wel fuck, heb ik eindelijk een kruimeldief, is dat ding met geen 10 paarden open te krijgen om leeg te gooien. Ik zie wat open moet, maar er is geen grip op te krijgen om het er uit te trekken. Bah!
Oud 26-06-2013, 12:49
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Etmakas naamzoek, weet jij waarom ze voor die vertaling zijn gegaan? Ik vind het nog steeds wel een gekke naam. Het zal toch niet van махать (met de armen wapperen, red.) komen?
Het is gewoon de Russische naam van het beest waar ie ook in het Engels naar vernoemd is:

In het Nederlands heet dat beest trouwens de veelvraat. Maar Wolverine heet hier helaas niet zo. En ook niet eens Wolvenrien.
Oud 26-06-2013, 12:56
Verwijderd
Elke keer als ik Ibid. typ moet ik aan die verwijzing denken die je hier laatst postte Turk <3
Oud 26-06-2013, 13:02
Verwijderd
Ik ging lunch pakken en ik had in de ene hand twee rijstwafels en in de andere twee nectarines, die ik wilde wassen. Toen hield ik de rijstwafels onder de kraan.
Oud 26-06-2013, 13:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
officieel gezakt
Noh jammer.
Oud 26-06-2013, 13:05
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben uiteindelijk wel aan de studie gegaan maar niet dat wat ik moest doen...
Oud 26-06-2013, 13:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik lag tot een kwartier geleden nog in bed te lezen. Ik dacht aan wat ik vandaag ga doen, onder andere naar de studentenadministratie van mijn opleiding om te checken of studieadviseur niet stiekem op vakantie is (ze beantwoord mijn mail niet over het maken van een afspraak). Ineens bedacht ik dat ik na het weekend mijn studentmail helemaal niet meer heb geopend, oeioeioei, straks heeft ze al lang gemaild of ik gisteren een afspraak wilde Dus ik sprint m'n bed uit, open mail, inderdaad antwoord van studieadviseur, 'beste CR, wat dacht je van een afspraak op donderdag 13.00'. Ik kijk op de klok, 12.46 *paniek* Ik zou al bijna als een gek onder de douche springen en naar de uni rennen, als ik me realiseer dat het woensdag is
Oud 26-06-2013, 13:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik lag tot een kwartier geleden nog in bed te lezen. Ik dacht aan wat ik vandaag ga doen, onder andere naar de studentenadministratie van mijn opleiding om te checken of studieadviseur niet stiekem op vakantie is (ze beantwoord mijn mail niet over het maken van een afspraak). Ineens bedacht ik dat ik na het weekend mijn studentmail helemaal niet meer heb geopend, oeioeioei, straks heeft ze al lang gemaild of ik gisteren een afspraak wilde Dus ik sprint m'n bed uit, open mail, inderdaad antwoord van studieadviseur, 'beste CR, wat dacht je van een afspraak op donderdag 13.00'. Ik kijk op de klok, 12.46 *paniek* Ik zou al bijna als een gek onder de douche springen en naar de uni rennen, als ik me realiseer dat het woensdag is
Haha awww, best wel herkenbaar
Oud 26-06-2013, 13:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het lijkt me een teken dat het hoog tijd is dat ik weer wat invulling aan mijn dagen geef. Niet weten welke dag van de week het is en om kwart voor 1 nog in bed liggen lummelen is niet goed
Oud 26-06-2013, 13:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ontbijten met marshmallows omdat die toevallig naast je liggen trouwens ook niet.
Oud 26-06-2013, 13:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het lijkt me een teken dat het hoog tijd is dat ik weer wat invulling aan mijn dagen geef. Niet weten welke dag van de week het is en om kwart voor 1 nog in bed liggen lummelen is niet goed
Niet weten welke dag van de week het is heb ik ook, maar bij mij is het juist omdat ik het te druk heb. De dagen van stress en studie lopen gewoon allemaal in elkaar over
Oud 26-06-2013, 13:19
Verwijderd
Wat zal ik vanavond eten? Iets wat niet teveel werk is, het liefst vegetarisch en iets wat in te vriezen is en makkelijk weer op te warmen
Oud 26-06-2013, 13:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat zal ik vanavond eten? Iets wat niet teveel werk is, het liefst vegetarisch en iets wat in te vriezen is en makkelijk weer op te warmen
Nasi
Oud 26-06-2013, 13:23
Verwijderd
Gisteren gehad.
Oud 26-06-2013, 13:23
Verwijderd
ousous
Oud 26-06-2013, 13:24
Verwijderd
godver kouskous dus
Oud 26-06-2013, 13:25
Verwijderd
Ousous! Dat is wel een idee.... Maar met wat? Hmmm. Het meest ideale is natuurlijk losse saus met ousous en dan kan ik de ousous gewoon op 't werk klaarmaken.
Oud 26-06-2013, 13:25
Verwijderd
Ousous <3
Oud 26-06-2013, 13:26
Verwijderd
ik doe meestal met brokkoliroosjes, paprika, evt. vegagehakt, blokjes komkommer en een blikje linzen, op smaak brengen met ras el hanout kruiden
Oud 26-06-2013, 13:27
Verwijderd
(komkommer eerst in de lengte halveren en het snotterige eruitshrapen met een theelepeltje)
Oud 26-06-2013, 13:27
Lorelei
Lorelei is offline
Wederom: jouw c doet het niet zo goed he?
Oud 26-06-2013, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Jouw c doet het niet zo goed he?
valt het op ja dit toetsenbord is net een keer te vaak overgoten met appelsap
Oud 26-06-2013, 13:28
Verwijderd
Ousousousousousousousousousousousousousousous <3 <3333 :''''')

Tering. Ik ben al twee dagen helemaal alleen thuis en word er zo melig van. Maar goed dat ik neit alleen woon, dan zou ik echt helemaal gek worden
Oud 26-06-2013, 13:41
Verwijderd
Ik heb een zeer productieve ochtend gehad met hardlopen, inleiding + twee hoofdstukken van m'n paper geschreven (we schrijven met z'n 3en en eigenlijk ben ik dus helemaal klaar met 'mijn' deel, maar ik vertrouw 1 van de twee anderen voor geen meter qua skillz dus ik gok dat ik morgen en overmorgen nog lekker alles moet herschrijven wat hij schreef ) en nu heb ik nog 20 minuten voor ik naar m'n werk moet
Oud 26-06-2013, 13:47
Hazel
Hazel is offline
Ik wou dat ik een boksbal had.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten