| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
http://www.debijenkorf.nl/mooia-blaz...its-2392050000
dit vind ik best leuk, maar waarom staat het bij blazers? Dit is toch een vest of ligt dat aan mij
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ik denk niet dat ze het echt grondig gaan lezen, maar aangezien zowel m'n supervisor als m'n second reader als m'n opleidingscoordinator hun handtekening moeten zetten, vermoed ik dat het wel door minstens één van hen wordt opgemerkt als dit mijn research proposal is
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Overigens wil ik niet in iedereen veranderen die altijd zeikt over dat ik weer naar school moet, maar als je echt klaar bent met de zorg, kun je het zo doen. Duurt wel wat langer, maar ach. Of nou ja, wacht eerst de andere testen af. Ik dacht ook dat ik gezakt was voor maatschappijleer (want ik had toch wel de eerste 4 paragrafen van boek 1 van 2 gelezen) en daar heb ik me gewoon doorheen geluld. Zelfde gold voor mijn Duits examen, geschiedenis examen en het grootste deel van mijn biologie examen. Vooral bij die laatste heb ik enorm veel gegokt en bullshit opgeschreven, maar blijkbaar wel goed genoeg. Dus wie weet is het allemaal zo erg nog niet!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Nou ja, volgens mijn leraar Duits niet. Ik was altijd superblij met een 5.8, en dan vond hij dat ik toch woordjes over moest schrijven, omdat het geen 6 was. Niet dat ik dat ooit heb gedaan /rebel
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|