Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2013, 23:43
Verwijderd
Ik heb inmiddels 4 volle vuilniszakken kleding weggedaan die ik niet meer aankan, dus ik denk dat ik wel redelijk met haar overeen kom ;x
Advertentie
Oud 24-07-2013, 23:44
Verwijderd
Of nou ja 'weggedaan', ze staan naast de bank in de woonkamer, want 3/4 van m'n garderobe wegdoen doet gewoon te veel pijn ofzo

Edit: 3/4, wie hou ik voor de gek, m'n kast ligt nog vol met dingen die niet meer passen maar die te mooi zijn om m'n kast te verlaten

Laatst gewijzigd op 24-07-2013 om 23:50.
Oud 24-07-2013, 23:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je mag ze ook aan mij doneren. Je hotelpakje stond me ook prachtig.
Oud 24-07-2013, 23:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dokter Sarah, mag ik jou wat vragen van een medische aard stellen?
Oud 24-07-2013, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Je mag ze ook aan mij doneren. Je hotelpakje stond me ook prachtig.
Ik geef ze graag een goede nieuwe bestemming, dus be my guest om te komen passen
Oud 24-07-2013, 23:52
Verwijderd
Aaargh ik moet zo erg naar bed want morgen cursus en over 6 uur gaat de wekker, maar ik wil niet naar bed
Oud 24-07-2013, 23:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik geef ze graag een goede nieuwe bestemming, dus be my guest om te komen passen
Watvoor maat had je?
Want dan kom ik een keer langs in Utka en dan kan ik daarna met mijn sexy pakjes bij dudebro langs, want die woont vlakbij jou.

edit:
Ik moet ook naar bed, want morgenochtend moet ik dus wel werken. en aangezien ik vandaag niet veel heb geslapen omdat ik vanochtend voor de kat z'n poenie op m'n werk stond moet ik mss ook maar wat z's gaan catchen.
Oud 24-07-2013, 23:58
Verwijderd
Ik heb inmiddels een halve kledingwinkel in maten, ik pm je even!
Oud 25-07-2013, 00:00
Verwijderd
Oh nee ik bedenk nu pas dat ik m'n galajurken ook nooit meer aankan
Oud 25-07-2013, 00:02
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Zo, ik heb voor de lol een begin gemaakt met het tellen van mijn muggenbulten. Alleen op mijn benen heb ik er al 54.
Oud 25-07-2013, 00:04
Verwijderd
Hier moest ik erg om lachen.

Oud 25-07-2013, 00:04
Verwijderd
Beetje fototjes aan t bewerken.
Oud 25-07-2013, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Dokter Sarah, mag ik jou wat vragen van een medische aard stellen?
niet nu, want ik moet ook slapen!

Of je mag ze wel stellen, maar ik ga niet nu antwoorden.
Oud 25-07-2013, 00:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind 't een geile paashaas. Mooie snor ook.
Oud 25-07-2013, 00:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
niet nu, want ik moet ook slapen!

Of je mag ze wel stellen, maar ik ga niet nu antwoorden.
Ik dacht ook al dat je offline was.
Macht nichts aus, komt een andere keer wel. Weltrusten. xxxx
Oud 25-07-2013, 00:14
Verwijderd
Fuck laat, bedtijd, doei!
Oud 25-07-2013, 05:21
Verwijderd
Buhhh vroeg tijd voor weekend
Oud 25-07-2013, 07:54
Verwijderd
Laatste werkdag, bijna vakantie!! Beetje jammer alleen dat ik nog echt heel veel moet doen
Oud 25-07-2013, 08:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh nee ik bedenk nu pas dat ik m'n galajurken ook nooit meer aankan
Nog even en je past in de mijne
Oud 25-07-2013, 08:28
Verwijderd
Dat is bijna altijd zo op een laatste werkdag voor een vakantie Ik weet niet beter dan dat
Oud 25-07-2013, 08:35
Verwijderd
Oh wat galakledij betreft: toen ik net begon met werken, heb ik een paar maanden helemaal niet gesport. Tevens at ik nogal ongezond. Ik kwam voor mijn doen veel aan in die periode.

Toen zou ik in twee weken tijd twee gala's hebben, dus vond het verstandig een smoking te kopen, huren van smoking is niet zo heel goedkoop dus dat zou ik er snel uit hebben, dacht ik. Ook dacht ik: nou, ik werk nu op kantoor, dus dat dikker worden zal nog wel even doorgaan. Laat ik maar realistisch zijn en die smoking een maat te groot kopen.

Naja, lang verhaal kort, een week later vond ik mezelf een dikke pad, ben iets gezonder gaan eten en - het voornaamste - weer gaan sporten. Kilo's vlogen er snel weer af en die smoking was iets van drie maten te groot
Oud 25-07-2013, 08:49
Lorelei
Lorelei is offline
Je moet natuurlijk nooit je kleding te groot kopen zodat je er nog in kunt groeien
Oud 25-07-2013, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Dat is bijna altijd zo op een laatste werkdag voor een vakantie Ik weet niet beter dan dat
Ja klopt, maar dat maakt het niet veel leuker
Oud 25-07-2013, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Je moet natuurlijk nooit je kleding te groot kopen zodat je er nog in kunt groeien
Werkt anders best goed, als ik die broek vastheb dan denk ik "fuck zo dik wil ik nooit meer worden". Ook al was ik nooit daadwerkelijk zo dik, het werkt goed als afschrikmiddel
Oud 25-07-2013, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Ja klopt, maar dat maakt het niet veel leuker
True ik was vroeger ook zo'n ezel die niet extra vakantiedagen pakte, dus dan vertrokken we op vrijdag om 22.00 's avonds vanuit Maastricht, en werkte ik die vrijdag nog leuk door - ergens boven de rivieren. Natuurlijk kreeg ik niet alles op tijd af, dus overwerken, daarna racen naar het zuiden en net op tijd met van alles vergeten in Maastricht. Het heeft me een paar jaar gekost om te realiseren dat ik niet zo zuinig op vakantiedagen moet zijn en gewoon minimaal die hele vrijdag al vrij nemen, dat is een stuk relaxter
Oud 25-07-2013, 09:07
Verwijderd
Ohja dat herken ik! Tot 's avonds 23u werken (vanwege een training die ik die avond moest geven) en om 5u vertrekken
Nu vertrekken we na het weekend pas, dus overhaast inpakken is het probleem niet gelukkig. Maar ik wil per se een artikel afhebben voor ik straks uitlog, anders moet dat dit weekend nog en dat is echt kut.
Oud 25-07-2013, 09:10
Verwijderd
Ik ben ook wel eens op het werk opgehaald om vervolgens door te rijden naar de wintersport Uiteraard kon ik het niet laten om toch even te gaan checken of alles wat mee moest ook echt in de auto zat
Oud 25-07-2013, 09:28
Verwijderd
ugh ik slaap al dagen zo kut ;x
Oud 25-07-2013, 09:37
Neko*
Neko* is offline
Hier nog 1. Ik ben om kwart voor 5 maar naar beneden op de bank verhuisd om toch nog een paar uurtjes slaap te pakken.
Oud 25-07-2013, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Oh wat galakledij betreft: toen ik net begon met werken, heb ik een paar maanden helemaal niet gesport. Tevens at ik nogal ongezond. Ik kwam voor mijn doen veel aan in die periode.

Toen zou ik in twee weken tijd twee gala's hebben, dus vond het verstandig een smoking te kopen, huren van smoking is niet zo heel goedkoop dus dat zou ik er snel uit hebben, dacht ik. Ook dacht ik: nou, ik werk nu op kantoor, dus dat dikker worden zal nog wel even doorgaan. Laat ik maar realistisch zijn en die smoking een maat te groot kopen.

Naja, lang verhaal kort, een week later vond ik mezelf een dikke pad, ben iets gezonder gaan eten en - het voornaamste - weer gaan sporten. Kilo's vlogen er snel weer af en die smoking was iets van drie maten te groot
goed verhaal
Oud 25-07-2013, 10:35
Verwijderd
Ertur is nog steeds een te dikke pad
Oud 25-07-2013, 10:35
Verwijderd
Grappie hoor lief koetje ik zou zo in je broekje grabbelen
Oud 25-07-2013, 10:40
Verwijderd
Weet ik toch
Oud 25-07-2013, 10:46
Verwijderd
klaverhap hebben jullie vanmiddag of vanavond tijd voor een biertje?
Oud 25-07-2013, 10:47
Verwijderd
Huilen dit. Ik mailen met mijn studiecoördinator, die verwijst mij gister uiteindelijk maar door naar de studentdecaan omdat ik kennelijk voor 1 augustus (jawel) een brief moet schrijven, hebben zij pas op 9 augustus tijd . Nog even en ik kan gewoon helemaal gaan stoppen met studeren.
Oud 25-07-2013, 10:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is helaas nog steeds zo Maar ik vrees dat Groningen niet echt een optie is nee. Jammerrrr...
Joh, Groningen is awesome! Mag je bij mij op de bank slapen!

Citaat:
Ik twijfel nu ook heel erg aan alles , mijn hele opleiding. Mijn hele plan was gericht op twee studies, veel stages en daarmee veel connecties maar dat valt nu allemaal in 1 klap weg. Dan heb ik een van mijn beide studies hopelijk, waar ik eigenlijk niets mee kan. Tsja. En dan.
Mja, jouw opleiding is inderdaad nog vele malen obscuurder dan de mijne... Heel jammer wel dat je dan niet kunt doen wat je zou willen. Of je moet straks gaan promoveren, maar daar zullen wel niet al teveel plekken voor zijn. In Groningen is er maar één promotieplek voor heel Letteren per jaar.

Citaat:
Huilen dit. Ik mailen met mijn studiecoördinator, die verwijst mij gister uiteindelijk maar door naar de studentdecaan omdat ik kennelijk voor 1 augustus (jawel) een brief moet schrijven, hebben zij pas op 9 augustus tijd . Nog even en ik kan gewoon helemaal gaan stoppen met studeren.
Waar gaat het over?
Oud 25-07-2013, 10:58
Verwijderd
Ja jezus ik zit dingen op te zoeken, nou moet ik kennelijk nog medische verklaringen regelen en alles voor 1 augustus .

Het gaat over het BSA, dat ik niet mijn propedeuse gehaald zou hebben. Wat niet waar is, er is simpelweg 1 cijfer niet ingevoerd, wat ik dus wel gewoon gehaald heb. Maar aangezien die trut van een studiecoördinator dit pas zo laat meld ben ik bang dat het nu nooit meer gaat lukken om die brief bij de examencommissie te hebben liggen op tijd, en dan mag ik niet verder met mijn studie.
Oud 25-07-2013, 10:59
Verwijderd
Citaat:
klaverhap hebben jullie vanmiddag of vanavond tijd voor een biertje?
Nope.. Volgende week? Do of vr, onze tuin, bbq?
Oud 25-07-2013, 10:59
Neko*
Neko* is offline
En waarom kan dat cijfer niet alsnog ingevoerd worden?
Oud 25-07-2013, 11:00
Verwijderd
Nou ja, dat zou dan tussen nu en 5 dagen moeten gebeuren terwijl mijn docent van toen eigenlijk al met pensioen is.
Oud 25-07-2013, 11:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja jezus ik zit dingen op te zoeken, nou moet ik kennelijk nog medische verklaringen regelen en alles voor 1 augustus .

Het gaat over het BSA, dat ik niet mijn propedeuse gehaald zou hebben. Wat niet waar is, er is simpelweg 1 cijfer niet ingevoerd, wat ik dus wel gewoon gehaald heb. Maar aangezien die trut van een studiecoördinator dit pas zo laat meld ben ik bang dat het nu nooit meer gaat lukken om die brief bij de examencommissie te hebben liggen op tijd, en dan mag ik niet verder met mijn studie.
Ik snap dat je daar heel erg gaat over lopen stressen, maar ze mogen je echt niet uitsluiten voor verder studeren. Jij hebt je propedeuse gewoon gehaald en dat dat nu niet in het systeem staat is niet jouw schuld.
Oud 25-07-2013, 11:03
Verwijderd
Ja, maar kennelijk wel , want zo werkte dat volgens mijn studiecoördinator.
Oud 25-07-2013, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Nope.. Volgende week? Do of vr, onze tuin, bbq?
Prima plan Donderdag komt mij het beste uit, dan kan ik direct vanuit kantoor.
Oud 25-07-2013, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Prima plan Donderdag komt mij het beste uit, dan kan ik direct vanuit kantoor.
Oke, staat genoteerd
Oud 25-07-2013, 11:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, maar kennelijk wel , want zo werkte dat volgens mijn studiecoördinator.
Goed tegengas geven hoor! Schrijf die brief naar de examencommissie en leg daar duidelijk in uit dat je wel degelijk je P hebt en dat dat alleen niet is geregistreerd door een fout van de docent. Jij mag daar niet voor opdraaien.
Oud 25-07-2013, 11:06
Verwijderd
Ja, het stomme is dus dat er nergens een adres te vinden is, dat je overal een afspraak moet maken met de studentdecaan
Oud 25-07-2013, 11:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Je studeert toch kunst in Leiden? Daar zie ik wel een mailadres van staan.
Oud 25-07-2013, 11:09
Verwijderd
Assyriologie gaat het hier om. Valt onder een studie van geesteswetenschappen wel.
Oud 25-07-2013, 11:09
Verwijderd
Niet mailen. Bellen. Zoek uit wie er in die commissie zit en bel die persoon. Daarna mailen.
Oud 25-07-2013, 11:10
Verwijderd
Ik probeer eerst maar docent te bellen, maar goed. Iets met vakanties,
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten