Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh wat galakledij betreft: toen ik net begon met werken, heb ik een paar maanden helemaal niet gesport. Tevens at ik nogal ongezond. Ik kwam voor mijn doen veel aan in die periode.
Toen zou ik in twee weken tijd twee gala's hebben, dus vond het verstandig een smoking te kopen, huren van smoking is niet zo heel goedkoop dus dat zou ik er snel uit hebben, dacht ik. Ook dacht ik: nou, ik werk nu op kantoor, dus dat dikker worden zal nog wel even doorgaan. Laat ik maar realistisch zijn en die smoking een maat te groot kopen. ![]() Naja, lang verhaal kort, een week later vond ik mezelf een dikke pad, ben iets gezonder gaan eten en - het voornaamste - weer gaan sporten. Kilo's vlogen er snel weer af en die smoking was iets van drie maten te groot ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohja dat herken ik! Tot 's avonds 23u werken (vanwege een training die ik die avond moest geven) en om 5u vertrekken
![]() Nu vertrekken we na het weekend pas, dus overhaast inpakken is het probleem niet gelukkig. Maar ik wil per se een artikel afhebben voor ik straks uitlog, anders moet dat dit weekend nog en dat is echt kut. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Huilen dit.
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja jezus
![]() ![]() Het gaat over het BSA, dat ik niet mijn propedeuse gehaald zou hebben. Wat niet waar is, er is simpelweg 1 cijfer niet ingevoerd, wat ik dus wel gewoon gehaald heb. Maar aangezien die trut van een studiecoördinator dit pas zo laat meld ben ik bang dat het nu nooit meer gaat lukken om die brief bij de examencommissie te hebben liggen op tijd, en dan mag ik niet verder met mijn studie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|