Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen idee. Ik denk/hoop dat in ieder geval in mijn referentiekader de meeste mannen eerder op mij aansluiten dan op de mannenwereld die in het filmpje geschetst word.
Overigens heb ik totaal de context/aanleiding van posten van het filmpje gemist, ik reageer echt sec op de inhoud van het filmpje, dat even voor de duidelijkheid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In zijn voorbeelden kan ik me ook niet goed verplaatsen; iedereen gaat volstrekt anders om met het overlijden van mensen. Inmiddels heb ik best wat sterfgevallen meegemaakt en ook gezien hoe 'men' daar mee omgaat. De verschillen zijn per méns, niet per geslacht. Wanneer je als een 'wijf' aan het voetballen bent, ben je gewoon als een 'wijf' aan het voetballen. Net zoals een vrouw een 'wijf' kan zijn. Vrij unisex hoor, dat predikaat. Ik ken genoeg voetballende vrouwen die dit slechts zullen beamen. En peer pressure waardoor je shit doet die je niet wil doen is altijd evil. Dat daar in zijn geval ook nog eens een groepsverkrachting bij komt kijken is dubbel tragisch. Maar goed, wellicht is zijn leefwereld wel echt zo dramatisch anders dan dat van mij. Ik kan hier in ieder geval niet veel mee. Ik ben benieuwd wat er nu weer allemaal mis met me is nu ik dit getypt heb. Laatst gewijzigd op 20-09-2013 om 10:58. |
![]() |
|
Ik snap het ook niet helemaal
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk zijn er zat vrouwen die zichzelf graag in een rol van haast kinderlijke afhankelijkheid leggen, in de verwachting dat de grote sterke man wel even die pot mosterd opendraait/die computer aan de praat krijgt/de vlieger de lucht in kan krijgen/dat vliegtuig kan landen/die op hol geslagen stier de baas kan/die mug kan doodslaan/aan de open kant van het bed slaapt om eventuele monsters bij haar weg te houden. Dat is ook een deel van het probleem. Niet dat ik me in diverse gevallen niet graag verzorgend opstel, maar het is die automatische verwachting die mij een doorn in de neus is.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nog zoiets: Ik had ooit een buurvrouw die altijd expres korte rokjes en strakke truitjes aandeed als ze op stap ging, want dan kwamen er mannen op haar af en hoefde ze zelf geen drankjes te betalen. Dan kan je zeggen dat het ergens slim van haar is om op die manier mannen te 'gebruiken', maar ze ging daarna wel lopen miepen dat ze niet serieus werd genomen en dat ze het zo zat was dat mensen haar als domme barbie zagen. Tsja...
||
Citaat:
Ik zou dan gewoon zeggen "Nee joh, ik betaal gewoon de helft". Maar als hij dan raar zou gaan doen omdat de man nou eenmaal hoort te betalen, dan zou ik wel een beetje de boze feministe gaan uithangen. Denk ik.
||
Citaat:
Of misschien wel. Nu ik erover nadenk lach ik ook wel eens mensen uit omdat ze iets niet open krijgen. Maar dat zijn dan meestal mannen. en dan draai ik 't open.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Financieel Dagblad en NRC zou ik zo ongeveer als enige fatsoenlijke kranten beschouwen. En om een ander stokpaardje maar weer eens van stal te halen: uit een onderzoek naar de "juistheid" van kranten (gedefinieerd als het aantal feitelijke onwaarheden die een krant in een bepaalde periode publiceerde) kwam een paar jaar geleden juist De Telegraaf naar voren als de krant die het MINSTE aantal fouten maakte. ![]() Laatst gewijzigd op 20-09-2013 om 15:11. |
![]() |
|
|