| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Gewoon een kilo of wat maken en dan per 2 of 3 stuks in lege jampotjes doen, die je goed hebt schoongemaakt en uitgespoeld met heet water. Als de potten hebt uitgekookt, kun je ze nog veel langer bewaren. Een beetje eigen sap erbij, aanvullen met heet water en de potjes ondersteboven af laten koelen.
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Eigenlijk best stom van mezelf, maar goed.
|
|
|
Verwijderd
|
We hadden gister Highland Games en daar was een knaap uit Heerlen of Maastricht of Heerlen. Not sure. Anyhow ik had echt een zeer geanimeerd gesprek met 'm en hij droeg een kilt, want he, thema. Toen trok een dronken vriendinnetje z'n kilt omhoog om te kijken of er niks onder zat en er zat niks onder en ik heb serieus nog nooit zo'n apparaat gezien Het was vrij lullig, want ik draaide me om van ZOMFG en toen heb ik niet meer met 'm gepraat ![]() (Niet helemaal expres trouwens, want nieuwe gesprekken en he, maar toch) Zat met een vriend in de trein naar huis en hij "Ja ik wilde m'n gezicht in de plooi houden om niet te veel over mezelf te verraden, maar WTF WAS DAT." Arme jongen
|
|
|
||
|
Citaat:
Overigens heb ik makkelijk praten, want mijn vriend lust niets wat ik lekker vind en andersom. Dus als ik kook, kook ik altijd twee verschillende maaltijden ![]()
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Gran Canaria kom je als je de kamelentocht maakt in de buurt van het naaktstrand en in de duinen kom je best wat naaktlopers tegen, ik zag een man verderop en mijn reactie was ook WTF. Die bungelde tot ver tussen zijn benen, ik heb al grote gezien, maar dát in slappe toestand? Holy shit, ik had medelijden met die vrouw (of man)
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Gelukkig snapt hij dat ook, dus hij doet nog wel eens iets voor mij koken wat ik heel lekker vind, maar hij niet. <3 Of we eten weer eens een keer mee bij mijn schoonouders.
|
|
|
Verwijderd
|
Hahaaaa, held <3
http://m.nrc.nl/nieuws/2013/09/29/ca...-poelifinario/ |
|
|
|
|
Bij een patatje oorlog hoef je de saus toch ook niet over je patat te gooien? Ik had 't iig altijd in een apart bakkie.
Zompige Britse patatten vind ik overigens wel lekker, met salt en vinegar. En soms op een broodje. <3 Joppiesaus vind ik echt de smerigste meursaus ooit. Ewwww.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|