| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik associeer het woord 'prima' ook met 'goed', want ik woon in Groningen en daar houden mensen van dat soort verbale onderwaarderingen voor goede dingen
"Dit is best te eten' betekent 'Lekker!'
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Oh, wat ik dus nu vergeet erbij te zetten: Mensen hebben vaak gewoon aangeleerd dat de McDonald's "vies" is, komen er nooit maar beweren wel dat alles wat er is te smerig is voor woorden.
En er zijn ongetwijfeld ook in Brabant snackbars die diepvriesshit verkopen, Brabant is niet perfect ondanks wat je schijnt te geloven.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Nou ja, met alle respect, als je er al "heel lang" niet geweest bent vind ik niet dat je er wat over kan zeggen. Dat jij 10 jaar geleden een keer een frietje daar hebt gegeten wat niet zo lekker was is heel sneu voor jou, maar betekent niet dat het vandaag nog steeds precies hetzelfde smaakt.
Geld ook voor alle snackbar-dingen, dat verandert allemaal te snel om te kunnen zeggen dat het allemaal zo ranzig is, want dat wisselt waarschijnlijk per maand of per jaar. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Wat apart dat je tegen Frayne eerst zelf dit zegt:
Citaat:
Citaat:
d
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Overigens, prima dat je het niet lekker vindt, dat is ook het probleem niet
. Dat kan. Maar het is gewoon vervelend dat mensen beweren dat een snackbar beter is. Ik heb nooit gezegd dat handgesneden friet slechter is, want het is meestal beter. Maar om dan te zeggen dat het zo bizar achterlijk anders smaakt... Tsja. Het blijft inderdaad wel gewoon aardappel wat de frituur ingegooid wordt...
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik vind MacDonalds spul best oké, het is alleen verrassend vaak gewoon niet goed warm. Bij verschillende filialen in verschillende steden ook. Dus of ik heb gewoon pech, of ze hebben daar een probleem mee.
En flurry's zijn fijn.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ? Je kan het prima niet lekker vinden, ik vind ook niet overal alles lekker. Maar ik geloof gewoon nooit helemaal dat mensen zin hebben in een frietje dat ze eerst alle snackbarren afgaan op zoek naar de snackbar die handgesneden friet verkoopt, "want anders is het toch echt niet eten"
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|