Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2013, 12:27
Verwijderd
McD is dan ook kksmerig.
Advertentie
Oud 30-09-2013, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Apparently so.

Mensen kunnen klagen wat ze willen, maar ik blijf erbij dat de McDonald's friet net zo prima (DUS NIET GOED ABSINTHE ) is als wat je thuis in de frituur gooit, zo niet beter omdat het allemaal wat hygiënischer is. Mensen willen ook gewoon graag McDonald's slecht vinden merk ik vaak. *schouder ophaal*
Het gaat niet over hygiënisch, het gaat over of het binnen te houden is.
Oud 30-09-2013, 12:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik associeer het woord 'prima' ook met 'goed', want ik woon in Groningen en daar houden mensen van dat soort verbale onderwaarderingen voor goede dingen "Dit is best te eten' betekent 'Lekker!'
Oud 30-09-2013, 12:29
Verwijderd
Citaat:
McD is dan ook kksmerig.
Oud 30-09-2013, 12:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn vader noemde mij vroeger altijd zijn patatje
Oud 30-09-2013, 12:31
Hazel
Hazel is offline
Wat vinden jullie het vieste van McDonalds?
Oud 30-09-2013, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Het gaat niet over hygiënisch, het gaat over of het binnen te houden is.
Nou ja, als jij serieus beweert dat je over je nek gaat zodra je ook maar 1 frietje van de Mc binnenkrijgt zou ik toch een bezoekje aan de huisarts overwegen
Oud 30-09-2013, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, als jij serieus beweert dat je over je nek gaat zodra je ook maar 1 frietje van de Mc binnenkrijgt zou ik toch een bezoekje aan de huisarts overwegen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hyperb...stijlfiguur%29
Oud 30-09-2013, 12:34
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Mijn vader noemde mij vroeger altijd zijn patatje
Als mijn vader dat ooit tegen mij had gezegd had ik hem op zijn smoel geklapt
Oud 30-09-2013, 12:34
Verwijderd
Ja schatje, prima. Maar ik vind het mateloos irritant als er zo wordt gedaan.

Mensen die beweren dat ze "niets binnen kunnen houden" van McD of BK of KFC maar wel van gewone snackbarren stellen zich gewoon aan
Oud 30-09-2013, 12:35
Verwijderd
Schatjes doe eens lief voor elkaarrrr!
Oud 30-09-2013, 12:35
Verwijderd
Citaat:

Mensen die beweren dat ze "niets binnen kunnen houden" van McD of BK of KFC maar wel van gewone snackbarren stellen zich gewoon aan
Je bent zelf mateloos irritant.
Oud 30-09-2013, 12:37
Verwijderd
Dat kan, maar dat vind je dan nog altijd dat is niet zo.
Oud 30-09-2013, 12:38
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Oud 30-09-2013, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er al heul lang niet meer geweest en ken volgens mij alleen de frietjes, nuggets, fishburger en gewone hamburger en die laatste vind ik echt te ranzig voor woorden.
Oud 30-09-2013, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Dat kan, maar dat vind je dan nog altijd dat is niet zo.
Wow.
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
De saus
Verwijderd
Citaat:

Wat een onzin, er zijn gewoon snackbars waar de kwaliteit een stuk hoger is dan die van de McD etc. er is nogal een verschil tussen dagelijks verse handgesneden patat (van bijvoorbeeld Bram Ladage) en dunne slappe McD frietjes.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jouw moeders billen

Spoiler
Oud 30-09-2013, 12:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Spoiler
Oud 30-09-2013, 12:40
Verwijderd
Oh ja, en 'gewone snackbarren' in Brabant verkopen dus wel gewoon verse friet
Oud 30-09-2013, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin, er zijn gewoon snackbars waar de kwaliteit een stuk hoger is dan die van de McD etc. er is nogal een verschil tussen dagelijks verse handgesneden patat (van bijvoorbeeld Bram Ladage) en dunne slappe McD frietjes.
Nou ja, als ik het per se zo specifiek moet neerzetten: Mijn ervaring is dat mensen de snackbar om de hoek die ik de diepvriesfriet uit de zak zie halen en in de frituur zie flikkeren dat wél eetbaar vinden maar de McDonald's friet niet. Dát is klinkklare onzin, aangezien het gewoon van dezelfde producent komt. De mensen die dat soort onzin beweren zijn over het algemeen níet de mensen die thuis genieten van zelf gesneden patat of friet.
Oud 30-09-2013, 12:42
Verwijderd
Oh, de McFlurry's vind ik dan net juist wél heel lekker En de milkshakes zijn ook prima
Oud 30-09-2013, 12:43
Verwijderd
Oh, wat ik dus nu vergeet erbij te zetten: Mensen hebben vaak gewoon aangeleerd dat de McDonald's "vies" is, komen er nooit maar beweren wel dat alles wat er is te smerig is voor woorden.

En er zijn ongetwijfeld ook in Brabant snackbars die diepvriesshit verkopen, Brabant is niet perfect ondanks wat je schijnt te geloven.
Oud 30-09-2013, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, als ik het per se zo specifiek moet neerzetten: Mijn ervaring is dat mensen de snackbar om de hoek die ik de diepvriesfriet uit de zak zie halen en in de frituur zie flikkeren dat wél eetbaar vinden maar de McDonald's friet niet. Dát is klinkklare onzin, aangezien het gewoon van dezelfde producent komt. De mensen die dat soort onzin beweren zijn over het algemeen níet de mensen die thuis genieten van zelf gesneden patat of friet.
Ik hoor niet bij die mensen, dus misschien moet je zelf gewoon iets verder kijken dan je neus lang is
Oud 30-09-2013, 12:44
Verwijderd
Nou ja, met alle respect, als je er al "heel lang" niet geweest bent vind ik niet dat je er wat over kan zeggen. Dat jij 10 jaar geleden een keer een frietje daar hebt gegeten wat niet zo lekker was is heel sneu voor jou, maar betekent niet dat het vandaag nog steeds precies hetzelfde smaakt.

Geld ook voor alle snackbar-dingen, dat verandert allemaal te snel om te kunnen zeggen dat het allemaal zo ranzig is, want dat wisselt waarschijnlijk per maand of per jaar.
Verwijderd
Muuh, waarom zijn de IPS-panels vandaag de dag nog niet rap genoeg qua GTG-waardes voor games Ik wil zo graag eens over van TN naar IPS 2x 24" 16:10 IPS, pwetty plx.
Verwijderd
Citaat:
Oh, wat ik dus nu vergeet erbij te zetten: Mensen hebben vaak gewoon aangeleerd dat de McDonald's "vies" is, komen er nooit maar beweren wel dat alles wat er is te smerig is voor woorden.

En er zijn ongetwijfeld ook in Brabant snackbars die diepvriesshit verkopen, Brabant is niet perfect ondanks wat je schijnt te geloven.
Wow.
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor niet bij die mensen, dus misschien moet je zelf gewoon iets verder kijken dan je neus lang is
Yeah dit, je hebt een discussie met ons, niet met die mensen
Oud 30-09-2013, 12:45
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jeetje.
Verwijderd
Wat apart dat je tegen Frayne eerst zelf dit zegt:

Citaat:
Je bent zelf mateloos irritant.
Maar hierop dan zo reageert:

Citaat:
Wow.
d
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, met alle respect, als je er al "heel lang" niet geweest bent vind ik niet dat je er wat over kan zeggen.
Oh sorry, hebben ze de recepten aangepast?
Oud 30-09-2013, 12:46
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Oud 30-09-2013, 12:46
Verwijderd
Overigens, prima dat je het niet lekker vindt, dat is ook het probleem niet . Dat kan. Maar het is gewoon vervelend dat mensen beweren dat een snackbar beter is. Ik heb nooit gezegd dat handgesneden friet slechter is, want het is meestal beter. Maar om dan te zeggen dat het zo bizar achterlijk anders smaakt... Tsja. Het blijft inderdaad wel gewoon aardappel wat de frituur ingegooid wordt...
Oud 30-09-2013, 12:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

d
Verwijderd
Maar Absinthe, ga vooral vrolijk verder met alleen maar handgesneden friet eten hoor. Maar dan hoop ik voor jou dat je nooit buiten Brabant friet gaat eten dan kom je voor een nare verrassing te staan
Verwijderd
Citaat:
Overigens, prima dat je het niet lekker vindt, dat is ook het probleem niet . Dat kan. Maar het is gewoon vervelend dat mensen beweren dat een snackbar beter is. Ik heb nooit gezegd dat handgesneden friet slechter is, want het is meestal beter. Maar om dan te zeggen dat het zo bizar achterlijk anders smaakt... Tsja. Het blijft inderdaad wel gewoon aardappel wat de frituur ingegooid wordt...
Was het maar gewoon aardappel die in de frituur wordt gegooid.
Verwijderd
Citaat:

Nou ééns in de zoveel tijd denk ik 'Ach, waarom ook niet.' Om na de eerste hap meteen weer te weten waarom ik er zo lang niet geweest ben. Hetzelfde geldt overigens voor Burger King. Het is duur en vies. Als je zelf een beetje moeite stopt in hamburgers heb je voor veel minder geld veel meer en véél betere shit in je mik. En uiteindelijk draait het toch om mondgevoel en smaaksensatie, jatochnietdan?
Verwijderd
Maar Absinthe, ga vooral vrolijk verder met alleen maar handgesneden friet eten hoor. Maar dan hoop ik voor jou dat je nooit buiten Brabant friet gaat eten dan kom je voor een nare verrassing te staan
Oud 30-09-2013, 12:48
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vind MacDonalds spul best oké, het is alleen verrassend vaak gewoon niet goed warm. Bij verschillende filialen in verschillende steden ook. Dus of ik heb gewoon pech, of ze hebben daar een probleem mee.

En flurry's zijn fijn.
Oud 30-09-2013, 12:48
Verwijderd
Yeah en een diepvrieshamburger of een 28 dagen drooggerijpte biefstuk blijft ook een stuk vlees wat je in de pan gooit.
Oud 30-09-2013, 12:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kan de snack-arrogantie mss een tandje lager? De tering zeg.

Ik snap dat de Mac een beetje de musical is van de snackwereld, maar sommige mensen vinden dat prima/lekker/goed/whatever. Nou fucking en.
Verwijderd
Citaat:

d
Ja, ach.
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dankjulliewel voor de brede grijns die jullie op mijn gezicht toveren.
Verwijderd
Citaat:
Nou ééns in de zoveel tijd denk ik 'Ach, waarom ook niet.' Om na de eerste hap meteen weer te weten waarom ik er zo lang niet geweest ben. Hetzelfde geldt overigens voor Burger King. Het is duur en vies. Als je zelf een beetje moeite stopt in hamburgers heb je voor veel minder geld veel meer en véél betere shit in je mik. En uiteindelijk draait het toch om mondgevoel en smaaksensatie, jatochnietdan?
Ja, maar dat zeg ik toch zelf ook ? Je kan het prima niet lekker vinden, ik vind ook niet overal alles lekker. Maar ik geloof gewoon nooit helemaal dat mensen zin hebben in een frietje dat ze eerst alle snackbarren afgaan op zoek naar de snackbar die handgesneden friet verkoopt, "want anders is het toch echt niet eten"
Oud 30-09-2013, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Kan de snack-arrogantie mss een tandje lager? De tering zeg.
Nee, het leven is te kort voor matig voedsel.
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook gewend ben dat je overal andere friet krijgt. Bij ons in de regio in ieder geval smaakt het bij elke tent anders
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hamburger en biefstuk komt van een heel ander deel van de koe, friet en patat komt niet van een ander deel van de plant
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat zeg ik toch zelf ook ? Je kan het prima niet lekker vinden, ik vind ook niet overal alles lekker. Maar ik geloof gewoon nooit helemaal dat mensen zin hebben in een frietje dat ze eerst alle snackbarren afgaan op zoek naar de snackbar die handgesneden friet verkoopt, "want anders is het toch echt niet eten"
Oh, dat gemekker over frites c.q. patattekes c.q. aardappelstaafjes laat ik buiten beschouwing, ik had 't puur over hamburgers
Oud 30-09-2013, 12:51
Verwijderd
Oh jongens rampenfilms <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten