Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2013, 10:46
Verwijderd
Citaat:
VERTEL GOOI HET IN DE GROEPPPP
Nou date 1 zei ie dus af omdat ie een gekneusde enkel had, date 2 vergat ie en voorafgaand aan date 3 begon ie te huilen over z'n ex
Advertentie
Oud 12-11-2013, 10:46
Verwijderd
Tot zover mijn pathetische dateleven, groetjes.
Oud 12-11-2013, 10:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou date 1 zei ie dus af omdat ie een gekneusde enkel had, date 2 vergat ie en voorafgaand aan date 3 begon ie te huilen over z'n ex
haha wat een losers
Oud 12-11-2013, 10:51
Verwijderd
Citaat:
haha wat een losers
Het is steevast dezelfde loser
Oud 12-11-2013, 10:53
Verwijderd
Citaat:
haha wat een losers
HET WAS DUS 1 PERSOON
Carn
Carn is offline
oh (niet goed gelezen) nou je zoekt ze wel uit! misschien eerst vragen om een forumaccount aan te maken, ter screening.
Verwijderd
Ja, dit was wel een nieuw dieptepunt denk ik
Oud 12-11-2013, 10:54
Verwijderd
Maar je hebt hem één keer gezien?
Oud 12-11-2013, 10:56
Verwijderd
Citaat:
HET WAS DUS 1 PERSOON
Je bent ook behoorlijk intimiderend!
Oud 12-11-2013, 10:57
Verwijderd
Citaat:
oh (niet goed gelezen) nou je zoekt ze wel uit! misschien eerst vragen om een forumaccount aan te maken, ter screening.
Ja lastig, van m'n vriendinnen mag ik eigenlijk geen forumers meer doen omdat dat ook zulke succesverhalen zijn Ik koop gewoon zeven katten en een bol breiwol en leg me bij m'n eenzame lot neer denk ik

Citaat:
Maar je hebt hem één keer gezien?
Nee, alleen wat foto's op Tinder Na de eerste afgezegde date had ik natuurlijk moeten zeggen okeee DOEI HE, maar ja
Oud 12-11-2013, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Je bent ook behoorlijk intimiderend!
Ik heb 'm misschien wel een beetje laten schrikken met verhalen over madenpr0n en fascinatie voor piemelorigami
Oud 12-11-2013, 10:58
Verwijderd
Oke, nu wil ik het ergens anders over hebben, ik voel me nogal pathetisch
Oud 12-11-2013, 11:00
Verwijderd
Oh nou dan heeft de sukkel je teveel energie gekost
Oud 12-11-2013, 11:01
Turk February
Turk February is offline
Wie schrikt er nou van piemelorigami.
Oud 12-11-2013, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Nou ja goed verhaal Eigenlijk is het nogal DROEVIG

Ik heb jullie wel over 'm verteld geloof ik, m'n eerst (en waarschijnlijk laatste ) poging tot een succesvolle Tinderdate
Ja, dat had je verteld ja, maar nog niet hoe het verder ging.

Citaat:
Ai ai ai

Citaat:
Ik heb 'm misschien wel een beetje laten schrikken met verhalen over madenpr0n en fascinatie voor piemelorigami
held.
Oud 12-11-2013, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Oh nou dan heeft de sukkel je teveel energie gekost
Het valt nogal mee hoor, maar ik maak er nu gewoon een mooi verhaal van
Oud 12-11-2013, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Wie schrikt er nou van piemelorigami.
Inderdaad, prima manier om het kaf van het koren te scheiden
Oud 12-11-2013, 11:07
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Inderdaad, prima manier om het kaf van het koren te scheiden
Voortaan alleen maar mannen in je bed laten die zich de piemel laten vouwen.
Oud 12-11-2013, 11:10
Verwijderd
Hoppa, opgelost

Nu ga ik nuttige dingen doen, dag snoesjes!
Oud 12-11-2013, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Niet te snel we schrijven mee!
<3

We hebben een glutenvrije supermarkt in Limburg! http://www.hbvl.be/limburg/houthalen...houthalen.aspx

En ze hebben weer een internethit ontdekt
Oud 12-11-2013, 11:46
Verwijderd
Ik denk bij deze topictitel steeds aan Kopspijkers
Oud 12-11-2013, 12:23
Verwijderd
Huh hoezo dat dan?
Oud 12-11-2013, 12:25
Verwijderd
Het is zaterdagavond.. U kunt geen kant meer op... Zappen is zinloos... Dit is Kopspijkers!

Dat zinnetje springt steeds in mijn hoofd.
Oud 12-11-2013, 12:36
Verwijderd
Kobsbijkers, zo klonk het altijd!
Oud 12-11-2013, 12:46
Verwijderd
Oh, dat heb ik geloof ik nooit zo gehoord
Oud 12-11-2013, 13:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vanavond komen de mensen die het huis hebben gekocht het huis meten. Mijn vader zegt dat we moeten poetsen, mijn moeder zegt van niet. Ik wil best mijn kamer ook een klein beetje op orde brengen, maar ze hebben het huis al gekocht, waarom poetsen.

Of zouden jullie stofzuigen, dweilen, doekje over alles heen halen en alles schoner maken dan het ooit is?
Oud 12-11-2013, 13:14
Verwijderd
Oh dat herinner ik me niet meer. Niet met die intentie deze titel gekozen in ieder geval
Oud 12-11-2013, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Vanavond komen de mensen die het huis hebben gekocht het huis meten. Mijn vader zegt dat we moeten poetsen, mijn moeder zegt van niet. Ik wil best mijn kamer ook een klein beetje op orde brengen, maar ze hebben het huis al gekocht, waarom poetsen.

Of zouden jullie stofzuigen, dweilen, doekje over alles heen halen en alles schoner maken dan het ooit is?
Schoner dan het ooit is is misschien wat overdreven, maar het is wel sympathiek om schoon te maken ja.
Oud 12-11-2013, 13:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Schoner dan het ooit is is misschien wat overdreven, maar het is wel sympathiek om schoon te maken ja.
Het is niet dat het hier een gore teringbende is hè alleen mijn kamer is een ramp, maar dat is omdat ik aan het inpakken ben, dus dat lijkt me niet gek.
Oud 12-11-2013, 13:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens zeg ik dat niet om eronderuit te komen, meer om duidelijk te maken dat het helemaal niet heel erg nodig is.
Oud 12-11-2013, 13:20
Verwijderd
Citaat:

Ja, omdat dat een logisch iets is om te doen als er mensen komen die niet heel goede vrienden zijn.
Oud 12-11-2013, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Het is niet dat het hier een gore teringbende is hè alleen mijn kamer is een ramp, maar dat is omdat ik aan het inpakken ben, dus dat lijkt me niet gek.
Zorgen dat ze er bij kunnen en niet in vieze rommel grijpen als ze het meetlint neerleggen lijkt me heel normaal.
Oud 12-11-2013, 13:28
Verwijderd
poetsen is wat overdreven ja, maar het lijkt me nogal aso om die lui door jouw vuile stinkondergoed en sokken en vieze afwas een weg te laten banen.
Oud 12-11-2013, 13:31
Verwijderd
Ik moet nog een verslag van 4 museumbezoeken schrijven, een reflectieverslag van een workshop + de opbouw van die workshop maken, een schriftelijke verantwoording en individueel reflectieverslag van de projectgroep, m'n filmpje editten, een verbatim uittikken en langs een ding met allerlei regels en normen halen, het projectverslag moet nog door een plagiaatmachine en alle bronnen moeten we aanpassen volgens bepaalde normen.
Beetje jammer dat ik dat allemaal heb lopen uitstellen t/m nu, de laatste dag
Oud 12-11-2013, 13:32
Verwijderd
ik ging dat op school doen in de 'stilte'ruimte maar daar was zoveel kabaal. Toen ging ik op een andere plek zetten maar daar was geen stopcontact en m'n laptop was leeg. Nu ben ik weer thuis waar anne aan het verven is en haar vader de restjes badkamer aan het weghakken is dus ook niet echt goede opties zijn. Wuuuuu boehoeh kutleven.
Oud 12-11-2013, 13:41
Verwijderd
Toen ik dit appartement kwam bezichtigen (om te huren overigens), was er niks opgeruimd of echt gepoetst (niet dat het smerig was), renden 2 kinderen met speelgoed rond en stond ze de 3e uitgebreid in bad te doen. Sta je ook echt in de badkamer je best te doen het naakte en gillende jongetje in bad te negeren
Veel erger kan het volgens mij niet ^^

Maar zorgen dat ze overal bij kunnen enzo, lijkt me wel verstandig.
Oud 12-11-2013, 13:45
Verwijderd
Citaat:
ik ging dat op school doen in de 'stilte'ruimte maar daar was zoveel kabaal. Toen ging ik op een andere plek zetten maar daar was geen stopcontact en m'n laptop was leeg. Nu ben ik weer thuis waar anne aan het verven is en haar vader de restjes badkamer aan het weghakken is dus ook niet echt goede opties zijn. Wuuuuu boehoeh kutleven.
Openbare bibliotheek!
Oud 12-11-2013, 13:48
Verwijderd
ik ben in bed gaan liggen met de elektrische deken op de hoogste stand en radio 4 in mijn oren. Het werkt enigszins. Ik ga een aanpak doen van elke 7 minuten werken en dan een korte forumpauze
Oud 12-11-2013, 13:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zorgen dat ze er bij kunnen en niet in vieze rommel grijpen als ze het meetlint neerleggen lijkt me heel normaal.
Mij ook ja. Maar dan hoef ik niks te doen
Citaat:
poetsen is wat overdreven ja, maar het lijkt me nogal aso om die lui door jouw vuile stinkondergoed en sokken en vieze afwas een weg te laten banen.
Dat lijkt me logisch het is niet dat mijn kamer vol ligt met ondergoed, sokken en afwas, integendeel zelfs. Het is bij mij voornamelijk inpaktroep, dingen waarvan ik nog niet weet in welke doos het moet enzo.

Nou, ga dat zo wel opruimen (lees: in lege kastjes proppen) en dan zie ik wel weer verder.
Oud 12-11-2013, 13:58
Verwijderd
Bij mijn huisarts hebben ze al drie uur lunchpauze wat een buffet moet dat zijn
Oud 12-11-2013, 14:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ik ben in bed gaan liggen met de elektrische deken op de hoogste stand en radio 4 in mijn oren. Het werkt enigszins. Ik ga een aanpak doen van elke 7 minuten werken en dan een korte forumpauze
Ik las eerst: "ik ben in bad gaan liggen met de elektrische deken op de hoogste stand."
Oud 12-11-2013, 14:12
Verwijderd
Op zich geen slecht idee, dan hoef ik al die ongein ook niet meer te schrijven.
Oud 12-11-2013, 15:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn pa heeft de woonkamer gestofzuigd en gedweild, zodra mijn kamer klaar is (nog een paar kleine dingetjes), haal ik de stofzuiger even snel door de rest van het huis en dan vind ik het goed.
Oud 12-11-2013, 15:18
Verwijderd
Buiten is het 28 graden en in de grote conferentiezaal 18 denk ik. Amerikanen en airco :')
Oud 12-11-2013, 15:22
Verwijderd
Ik ben zo achterlijk veel aangekomen de afgelopen 2.5 maand...iets van 13 kg. En ik prop me niet vol met ongezonde zooi de hele dag ofzo. Ik eet wel meer dan eerst, maar eerst ontbeet en dineerde ik met sigaretten dus wat wil je. Ik voel me er echt heel kut bij. Had in september 4 broeken gekocht en die pas ik nu allemaal niet meer. Ik heb een heel vervelende huisartsenpraktijk maar misschien moet ik ze eens bellen. Ik ben zo dik nu dat ik constant word aangestaard op straat en ik heb allemaal obese dingen zoald dat ik me niet normaal kan opheisen van de vloer. En het is ook zo bizar snel gegaan. Bleh.
Oud 12-11-2013, 15:25
Verwijderd
Wat kut, dat hoort toch bij het afkicken van roken?! Sporten en gezond eten dan moet het wel goedkomen.
Altijd naar als mensen je aanstaren.

Ik liet net mijn mobiel in de prullenbak vallen
Oud 12-11-2013, 15:27
Verwijderd
Dat aanstaren zal wel meevallen, maar dat het zo voelt, kan ik me voorstellen.

Ik weet niet meer wie het me heeft verteld, maar dat je, als je stopt met roken, dat je lichaam minder actief gaat zijn, eerst was het hard aan het werk om gifstoffen aan te pakken, maar nu zijn die er niet meer, dus verbruikt het minder, dus je komt aan, ook al eet je normale dingen. (Quintiano, ik heb ik mijn hoofd dat jij dat was, of jij hebt het weerlegd, ik weet het niet meer, nou ja)
Maar ik ben geen dokter, ik denk dat je er goed aan doet om als je er zo mee zit, toch eens langs iemand te gaan met wat meer medische kennis.
Oud 12-11-2013, 15:28
Verwijderd
Je stofwisseling verandert zodra je stopt met roken, ja. Het effect daarvan zal per persoon verschillen, maar er staat me een vuistregeltje bij van gemiddeld 'n kilo of vijf.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten