Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() We hebben een glutenvrije supermarkt in Limburg! http://www.hbvl.be/limburg/houthalen...houthalen.aspx En ze hebben weer een internethit ontdekt ![]() |
![]() |
|
Vanavond komen de mensen die het huis hebben gekocht het huis meten. Mijn vader zegt dat we moeten poetsen, mijn moeder zegt van niet. Ik wil best mijn kamer ook een klein beetje op orde brengen, maar ze hebben het huis al gekocht, waarom poetsen.
Of zouden jullie stofzuigen, dweilen, doekje over alles heen halen en alles schoner maken dan het ooit is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet nog een verslag van 4 museumbezoeken schrijven, een reflectieverslag van een workshop + de opbouw van die workshop maken, een schriftelijke verantwoording en individueel reflectieverslag van de projectgroep, m'n filmpje editten, een verbatim uittikken en langs een ding met allerlei regels en normen halen, het projectverslag moet nog door een plagiaatmachine en alle bronnen moeten we aanpassen volgens bepaalde normen.
Beetje jammer dat ik dat allemaal heb lopen uitstellen t/m nu, de laatste dag ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ging dat op school doen in de 'stilte'ruimte maar daar was zoveel kabaal. Toen ging ik op een andere plek zetten maar daar was geen stopcontact en m'n laptop was leeg. Nu ben ik weer thuis waar anne aan het verven is en haar vader de restjes badkamer aan het weghakken is dus ook niet echt goede opties zijn. Wuuuuu boehoeh kutleven.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik dit appartement kwam bezichtigen (om te huren overigens), was er niks opgeruimd of echt gepoetst (niet dat het smerig was), renden 2 kinderen met speelgoed rond en stond ze de 3e uitgebreid in bad te doen. Sta je ook echt in de badkamer je best te doen het naakte en gillende jongetje in bad te negeren
![]() Veel erger kan het volgens mij niet ^^ Maar zorgen dat ze overal bij kunnen enzo, lijkt me wel verstandig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Nou, ga dat zo wel opruimen (lees: in lege kastjes proppen) en dan zie ik wel weer verder.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben zo achterlijk veel aangekomen de afgelopen 2.5 maand...iets van 13 kg. En ik prop me niet vol met ongezonde zooi de hele dag ofzo. Ik eet wel meer dan eerst, maar eerst ontbeet en dineerde ik met sigaretten dus wat wil je. Ik voel me er echt heel kut bij. Had in september 4 broeken gekocht en die pas ik nu allemaal niet meer. Ik heb een heel vervelende huisartsenpraktijk maar misschien moet ik ze eens bellen. Ik ben zo dik nu dat ik constant word aangestaard op straat en ik heb allemaal obese dingen zoald dat ik me niet normaal kan opheisen van de vloer. En het is ook zo bizar snel gegaan. Bleh.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat aanstaren zal wel meevallen, maar dat het zo voelt, kan ik me voorstellen.
Ik weet niet meer wie het me heeft verteld, maar dat je, als je stopt met roken, dat je lichaam minder actief gaat zijn, eerst was het hard aan het werk om gifstoffen aan te pakken, maar nu zijn die er niet meer, dus verbruikt het minder, dus je komt aan, ook al eet je normale dingen. (Quintiano, ik heb ik mijn hoofd dat jij dat was, of jij hebt het weerlegd, ik weet het niet meer, nou ja) Maar ik ben geen dokter, ik denk dat je er goed aan doet om als je er zo mee zit, toch eens langs iemand te gaan met wat meer medische kennis. |
![]() |
|
|