Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2002, 09:26
Eend
Eend is offline
Citaat:
Wasteland schreef:
Hoe laat en waar precies?
1uur bij het vlaggetje voor het blauwe bord
Oud 18-12-2002, 19:38
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
ik wil wel komen, maar ik ken niet zo heel veel mensen.. aleen mazemouse eigenlijk.. maarja.. ik kom dus mssdchien,..
vin t alleen best wel eng, loop eerst hier tegen jullie aan te zeuren... en dan opeens jullie ook echt te zien.. maarja, ik slee mezelf dr wel heen, naja msschien dan he.. maarre umm waar en wanneer is t ook al weer??
Oud 19-12-2002, 20:23
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:
waar en wanneer is t ook al weer??
Op zondag 19 januari om 1 uur 's middags op Utrecht Centraal bij het bord waar de vertrektijden van de treinen op staan aangegeven.
Oud 19-12-2002, 21:00
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:
loop eerst hier tegen jullie aan te zeuren... en dan opeens jullie ook echt te zien.. maarja, ik slee mezelf dr wel heen, naja msschien dan he.. maarre umm waar en wanneer is t ook al weer??
Ja, je bent ook zo'n zeur
Zou leuk zijn als je kwam.
Oud 20-12-2002, 08:28
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Ja, je bent ook zo'n zeur
Zou leuk zijn als je kwam.
zou leuk zijn als ik wat meer mensen kende en ja ik zeur, mag ik?
Oud 20-12-2002, 08:42
Anne
Anne is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:
zou leuk zijn als ik wat meer mensen kende en ja ik zeur, mag ik?
Voeg anders wat mensen toe op msn, dan praat je daar mee en dan heb je al het idee dat je ze iets beter kent.
Oud 20-12-2002, 10:13
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik ken van de hele bende maar 2 mensen (Eend en nogwatjuh) en mij kennende zit ik er een paar uur heel gezellig bij en daarna zonder ik mezelf af en peer er tussenuit.
Gewoon omdat ik de rest (nog) niet ken en ik niet te lang tussen de mensen wil zitten met een hele groep.
We zien wel hoe lang we het volhouden.
Oud 20-12-2002, 18:28
Miracle
Miracle is offline
ehm... ik heb besloten dat ik toch maar wat moeite ga doen om het voor elkaar te krijgen om te komen...
dus ouders overhalen en ik hoop ook eigenlijk iemand hier uit de buurt te vinden die mee wil.. k heb niet echt zin om daar in me eentje aan te komen zetten...

naja iig... ik ga het proberen.. en heb besloten als het lukt maar gewoon te komen....
Oud 20-12-2002, 19:50
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:
1) zou leuk zijn als ik wat meer mensen kende
2) en ja ik zeur, mag ik?
1) Dat kun je leuk vinden. Wel, volgens mij ben je daar nogal vrij in. Tenzij er mensen zijn die er opstaan dat je ze
a) niet mailt
b) niet toevoegd op de msn

2) Dat mag, maar ik vind niet dat je zeurt, mag dat?
Oud 20-12-2002, 20:16
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
1) Dat kun je leuk vinden. Wel, volgens mij ben je daar nogal vrij in. Tenzij er mensen zijn die er opstaan dat je ze
a) niet mailt
b) niet toevoegd op de msn

2) Dat mag, maar ik vind niet dat je zeurt, mag dat?
1 a ik heb hun emeeladressen niet
b zie a

2 mooi, mag ook ja
Oud 21-12-2002, 11:40
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
ik zie dat ik niet de enige ben die bijna niemand van dit forum kent
dus wie weet
Oud 21-12-2002, 11:46
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
b zie a
Ieder lid heeft een profiel, waar negen van de tien keer een emailadres in vermeld staat. (sommige dingen zijn zo simpel dat er geen goede smoezen voor zijn )
Oud 21-12-2002, 12:01
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:
b zie a

2 mooi, mag ook ja
1a) Staan meestal in hun info
b) Zie 2

2) Gelukkig maar. Kom je?
Oud 21-12-2002, 19:45
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
1a) Staan meestal in hun info
b) Zie 2

2) Gelukkig maar. Kom je?
1 a) ik is lui
b) zie a

2) denk t wel
Oud 21-12-2002, 23:52
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:
1 a) ik is lui
b) zie a

2) denk t wel
1)
1b) zie 1
2)
Oud 22-12-2002, 10:29
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:
1 a) ik is lui
b) zie a

2) denk t wel
1 a) Ik ook
b) Zie a

2 Ik hoop het wel
Oud 23-12-2002, 16:52
Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Ik weet niet meer of ik kom... Maar is er nou niemand die het met me eens is dat het vooral zo eng is omdat je dan het beeld wat je van iedereen hebt kwijtraakt? (In de meeste gevallen dan )

Of ben ik nou gewoon gek

- Lucky Duck, te lui om uit te loggen
Oud 23-12-2002, 18:21
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Diddl'tje schreef:
Ik weet niet meer of ik kom... Maar is er nou niemand die het met me eens is dat het vooral zo eng is omdat je dan het beeld wat je van iedereen hebt kwijtraakt? (In de meeste gevallen dan )

Of ben ik nou gewoon gek

Tja, het is misschien bij sommigen eng om dat beeld kwijt te raken....

Ik heb eerlijk gezegd totaal geen beeld van iemand tot ik een serieuze foto heb of er ben geweest (eend )
Oud 23-12-2002, 20:55
Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
Tja, het is misschien bij sommigen eng om dat beeld kwijt te raken....

Ik heb eerlijk gezegd totaal geen beeld van iemand tot ik een serieuze foto heb of er ben geweest (eend )
Ik heb ook (bijna) geen ideeen qua uiterlijk, maar ik heb wel ideeen van hoe iemand is... En van een aantal mensen wil ik die liever niet kwijtraken (mathfreak, Eend en nog wat mensen die me 'intrigeren' )

- Lucky Duck, alweer
Oud 23-12-2002, 20:58
Eend
Eend is offline
Ik zie hier mn naam een aantal keer staan en ik vat niet wat ik ermee te maken heb

Maar Lucky Duck moet gewoon komen Dan mag je me kaalplukken Is dat niet leuk?

Owkeej, ik kap ff met ijlen
Niet over mij roddelen, zoek een leuk gespreksonderwerp joh
Oud 23-12-2002, 21:01
Eend
Eend is offline
Citaat:
Diddl'tje schreef:

Of ben ik nou gewoon gek

het is wel eng, maar daarna ken je weer wat meer mensen en is het gewoon kei gezellig man
Oud 23-12-2002, 21:03
Eend
Eend is offline
Citaat:
Diddl'tje schreef:
Ik heb ook (bijna) geen ideeen qua uiterlijk, maar ik heb wel ideeen van hoe iemand is... En van een aantal mensen wil ik die liever niet kwijtraken (mathfreak, Eend en nog wat mensen die me 'intrigeren' )

- Lucky Duck, alweer
wilde je zeggen dat ik hier op psychologie rondwaggel met van die megaplatvoeten waar ik dan mee kan zwemmen. Met zown donsvachtje en zown lekker zacht kopje en zown keiharde snavel waarmee ik iedereen lekker hard mee kan bijten enzow
Dan wil ik nu even zeggen: Dat is nog waar ook
Oud 24-12-2002, 16:06
Andora
Andora is offline
ik ben 1 keer eerder geweest en na de tijd had ik niet iets van : ik heb ze nu gezien en kijk nu anders tegen 't forum aan'
maar ik zit nogsteeds te twijvelen

Blackdolfin
Oud 27-12-2002, 20:44
Quiana
Quiana is offline
*kuch*
Heb t topic hèèl snel doorgelezen,
maar, ehm, wat doe je eigenlijk op een meeting..?
Oh, ik mag en kan wel gaan,
als ik geld heb, op tijd thuis ben,
en als ik niet alleen moet reizen. :\
Dus, iemand uit omgeving Den Haag?
(Nee, ik ben niet eng, geen berover, moordenaar or whatever, alleen dodelijk verlegen bij mensen die ik niet goed ken. )
Oud 27-12-2002, 22:05
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
*kuch*
Heb t topic hèèl snel doorgelezen,
maar, ehm, wat doe je eigenlijk op een meeting..?
Oh, ik mag en kan wel gaan,
als ik geld heb, op tijd thuis ben,
en als ik niet alleen moet reizen. :\
Dus, iemand uit omgeving Den Haag?
(Nee, ik ben niet eng, geen berover, moordenaar or whatever, alleen dodelijk verlegen bij mensen die ik niet goed ken. )
vroeg ik me ook al af

sorry kom uit amstelveen (bij amsterdam) maar als er nog iemand bij amsterdam woont mag ie dat ook wel zeggen
Oud 27-12-2002, 22:07
Verwijderd
Ligt aan de mensen die er zijn wat je doet...meestal naar een café (en in Utrecht is dat meestal Stairway to Heaven) ofzo en vaak eten bij de Mac of één of andere pizza-iets ofzo... Zal vast ook al wel ergens in deze topic verteld zijn.
Oud 27-12-2002, 22:10
Verwijderd
Heel heel heeeeeeeeeeeeeeel misschien kom ik even langs...ligt wel aan de mensen die nog gaan komen (welke mensen dat zijn en hoeveel), want op meetings waar maar vier mensen in de 'aangemeld'lijst staan, kom ik niet meer. Ik heb ooit met z'n vijven in Breda gestaan, waarvan ik alle vier de anderen al kende... Het moest en zou in Breda, dan zouden die en die en die (enz.) komen en anders niet. Sta je daar...met vier mensen uit Rotterdam en eentje uit Tilburg. Dat was dus eens, maar nooit weer.
Oud 27-12-2002, 22:23
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
maar dr staan dr ook heel veel in de misschien, en zomenteen staan dr al 5 want ik kom ook

alleen ik kan mezelf neit bij komt zetten, volgens dat ding.. omdat ik al bij misschien sta.. maarre ik kom dus ook

Laatst gewijzigd op 27-12-2002 om 22:41.
Oud 27-12-2002, 22:51
Eend
Eend is offline
Citaat:
Blackdolfin schreef:
ik ben 1 keer eerder geweest en na de tijd had ik niet iets van : ik heb ze nu gezien en kijk nu anders tegen 't forum aan'
maar ik zit nogsteeds te twijvelen

Blackdolfin
maar toen werd je achtervolgd in een boekhandel

Kom nou
Oud 28-12-2002, 01:15
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
vroeg ik me ook al af

sorry kom uit amstelveen (bij amsterdam) maar als er nog iemand bij amsterdam woont mag ie dat ook wel zeggen
Ik kom uit Amsterdam.. maar ik weet nog niet zeker of ik kom.. ik zal het je laten weten als dat wel zo is
Oud 28-12-2002, 11:09
MazeMouse
MazeMouse is offline
Oke, ik zal beloven me die dag lief en schattig te gedragen. (voor de verandering)

En aangezien het in Utrecht is zal ik mijn beste vriendin er ook maar naartoe slepen (zien we die ook weer eens want das meestal ook maar eens per maand *hiep hoi NS )
Oud 28-12-2002, 17:16
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:
maar dr staan dr ook heel veel in de misschien, en zomenteen staan dr al 5 want ik kom ook

alleen ik kan mezelf neit bij komt zetten, volgens dat ding.. omdat ik al bij misschien sta.. maarre ik kom dus ook
Als je in jouw berichtje op het icoontje wijzig klikt moet je als het goed is de optie Komt kunnen selecteren en (als je dat zou willen) je bericht aan kunnen passen. Zodra je dat hebt gedaan en de opdracht voor wijzigen hebt gegeven zul je zien dat je status is aangepast in Komt. Tevens zie je dan in jouw berichtje wanneer je het hebt aangepast.

Laatst gewijzigd op 28-12-2002 om 17:21.
Oud 28-12-2002, 17:22
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Als je in jouw berichtje op het icoontje wijzig klikt moet je als het goed is de optie Komt kunnen selecteren en (als je dat zou willen) je bericht aan kunnen passen. Zodra je dat hebt gedaan en de opdracht voor wijzigen hebt gegeven zul je zien dat je status is aangepast in Komt. Tevens zie je dan in jouw berichtje wanneer je het hebt aangepast.
ow ok thnx
Oud 28-12-2002, 17:49
Anne
Anne is offline
Citaat:
Eend schreef:
Door wie?

Aan de mensen die nog twijfelen: Niet doen! Het is echt keigezellig (en ik kom niet eens uit Brabant ) en leuk om eens de personen achter de namen te ontmoeten. Ik ben ook heel verlegen, maar er zijn altijd wel mensen met wie het klikt en anders ga je gewoon weer naar huis. Maar dat het zover zou komen kan ik me nauwelijks voorstellen. Ik twijfelde ook, toen ik mijn 1e meeting had, maar ik heb er nooit spijt van gehad dat ik ben gegaan.
Oud 28-12-2002, 19:01
Andora
Andora is offline
Citaat:
Eend schreef:

Kom nou
jah

ok, neem maar aan dat ik kom kay?
als ik dan niej kom hoor je ut wel

Blackdolfin
Oud 28-12-2002, 19:10
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
Misschien is niet zeker. Aangemeld is ook niet zeker. Maar misschien is minder zeker dan aangemeld. Snap jij het nog, dan snap ik het... Nee, ik wil er zeker van zijn dat er genoeg mensen komen om het de moeite waard te maken. Ik haat meetings nl... Maar als er genoeg mensen komen en leuke mensen (), dan wil ik misschien wel een uitzondering maken, door toch te komen.
Oud 28-12-2002, 20:05
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
als je had gelezen had je geweten dak eerst nogsteeds bij misschien stond omdat t me niet lukte mn status te veranderen.. maar das nu dankzij mathfreak wel gelukt dus..

en dr komen echt wel genoeg mensen. msschien is geen ja, maar ook gene nee..
Oud 28-12-2002, 21:06
Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Citaat:
Eend schreef:
Ik zie hier mn naam een aantal keer staan en ik vat niet wat ik ermee te maken heb

Maar Lucky Duck moet gewoon komen Dan mag je me kaalplukken Is dat niet leuk?

Owkeej, ik kap ff met ijlen
Niet over mij roddelen, zoek een leuk gespreksonderwerp joh
Er zijn gewoon een aantal mensen die mij nogal intrigeren

Ik weet eigenlijk nog steeds niet of ik durf Niemand heeft ook maar enig idee wie ik ben en wat ik daar doe, ikzelf nog het minst geloof ik

- Lucky Duck (Alweer te lui )
Oud 29-12-2002, 11:07
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:

en dr komen echt wel genoeg mensen. msschien is geen ja, maar ook gene nee..
Wat ik al zei, ik heb een keer bij een meeting gestaan waar een stuk of 15 mensen 'zeker weten!' zouden komen. En met hoeveel stonden we er? Juist, met z'n vijven (en dan ook nog 5 die elkaar al kenden). Als er dus 5 op 'zeker weten' staan, dan is dat voor mij niet genoeg, omdat we er dan straks ook nog echt met z'n vijven staan. Voor iemand die van meetings houdt of er graag een keer heen wil, is dat misschien geen probleem, voor iemand die meetings haat wel. Dus vandaar.

(En ik had het echt wel gelezen (ik lees voordat ik reageer), alleen maakt 4 of 5 mensen op zeker weten, voor mij weinig verschil.)
Oud 29-12-2002, 20:02
Miracle
Miracle is offline
Mja ik wil dus wel heeeeeel graag... maar probleem is dat het vast niet van m'n ouders mag... dus het leek me slim om eerst met een goed voorstel te komen anders mag ik sowieso al niet....
Dus wil diegene die ook uit omgeving Enschede-Hengelo komt zich melden!
Naja of er dus iemand is die met mij mee kan reizen...?

En ehmm... hebben jullie nog meer ideeen hoe ik het beste aan m'n ouders kan vragen en wat ik nog meer kan doen zodat ze het goed vinden....?

Alvast bedankt...
Oud 29-12-2002, 20:47
Eend
Eend is offline
Citaat:
Blackdolfin schreef:
jah

ok, neem maar aan dat ik kom kay?
als ik dan niej kom hoor je ut wel

Blackdolfin
jeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyy
*is weer helemaal happy*

*geeft megaknuffel*

Eendje
Oud 29-12-2002, 20:48
Eend
Eend is offline
Citaat:
Diddl'tje schreef:
Er zijn gewoon een aantal mensen die mij nogal intrigeren

Ik weet eigenlijk nog steeds niet of ik durf Niemand heeft ook maar enig idee wie ik ben en wat ik daar doe, ikzelf nog het minst geloof ik

- Lucky Duck (Alweer te lui )
ja, maar...*huiwlt* *smeekt* *gaat helemaal op knieen*

please?
Oud 29-12-2002, 21:31
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Wat ik al zei, ik heb een keer bij een meeting gestaan waar een stuk of 15 mensen 'zeker weten!' zouden komen. En met hoeveel stonden we er? Juist, met z'n vijven (en dan ook nog 5 die elkaar al kenden). Als er dus 5 op 'zeker weten' staan, dan is dat voor mij niet genoeg, omdat we er dan straks ook nog echt met z'n vijven staan. Voor iemand die van meetings houdt of er graag een keer heen wil, is dat misschien geen probleem, voor iemand die meetings haat wel. Dus vandaar.

(En ik had het echt wel gelezen (ik lees voordat ik reageer), alleen maakt 4 of 5 mensen op zeker weten, voor mij weinig verschil.)
Dan kom je op zijn minst maar even. Ik wil kijken of wij in het echt ook zo 'gezellig' tegen mekaar zijn
Oud 29-12-2002, 21:37
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef:
Dan kom je op zijn minst maar even. Ik wil kijken of wij in het echt ook zo 'gezellig' tegen mekaar zijn
Ja, ik ga €10,- uitgeven om jou even te zien! ( ) Wij kunnen het zo goed met elkaar vinden, dat moet irl gewoon goed gaan! Ik wil een aantal mensen van hier best zien, maar ik haar meetings...tja, dan ontstaat er een dilemma...
Oud 30-12-2002, 09:51
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
dreen schreef:

En ehmm... hebben jullie nog meer ideeen hoe ik het beste aan m'n ouders kan vragen en wat ik nog meer kan doen zodat ze het goed vinden....?

Alvast bedankt...
Slijmen
Of anders hun mailadres geven, ga ik slijmen.
(sorrie, ben flauw vandaag. )
Uhm... kweenie, waarom zou het niet mogen dan?
'Internet is onveilig, je weet niet wie er daar zouden kunnen staan, straks word je ontvoerd, je kent niemand irl, wat moet je op een psychologie meeting, is er iets mis met je?' zulke dingen?
Oud 30-12-2002, 09:57
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
*luna* schreef:
ik kom nu definitief...
maar reizen er mensen langs rotterdam ofzo? waar ik samen mee kan reizen(owja...en eend...kunnen wij mss in gouda afspreken ofzo?) nou...ik hoor 't wel...
Kweenie.. ben maar 1x naar utrecht gegaan met de trein..
Misn wel, vind het nu wel logisch klinken.
(om er vervolgens 4u over te doen om terug te gaan,
door die mega storm. :\ 'glas op de rails' :\
(terwijl het normaal maar 40 min. moest zijn))
*houd op met haar nutteloze posts hier*
Oud 30-12-2002, 11:40
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ja, ik ga €10,- uitgeven om jou even te zien! ( ) Wij kunnen het zo goed met elkaar vinden, dat moet irl gewoon goed gaan! Ik wil een aantal mensen van hier best zien, maar ik haar meetings...tja, dan ontstaat er een dilemma...
Gaat mij ook 11 euro en een beetje kosten (hiep hoi voor de prijsverhoging) Ach, als er werkelijk geen zak aan is dan kan ik altijd voor 3 strippen nog naar Zeist bij mijn beste vriendin langs. (of daar naar de druppel waar ik nu dus ook eens ben geweest)
Oud 30-12-2002, 12:12
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef:
Gaat mij ook 11 euro en een beetje kosten (hiep hoi voor de prijsverhoging) Ach, als er werkelijk geen zak aan is dan kan ik altijd voor 3 strippen nog naar Zeist bij mijn beste vriendin langs. (of daar naar de druppel waar ik nu dus ook eens ben geweest)
19 januari is een zondag, hè? Anders had ik nog kunnen gaan stadten oid in Utrecht, als er echt geen zak aan zou zijn... Maar op zondag is er in Utrecht geen zak te beleven...dus ja...
Oud 30-12-2002, 12:15
Verwijderd
woei! *luna*, BlackDolfin, Eend.. het wordt zowaar een hele reunie! Kan Syl Ak niet meenemen ?
Oud 30-12-2002, 12:41
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
19 januari is een zondag, hè? Anders had ik nog kunnen gaan stadten oid in Utrecht, als er echt geen zak aan zou zijn... Maar op zondag is er in Utrecht geen zak te beleven...dus ja...
hebben ze in utrecht dan geen koopzondag ofzo?? naja weet t ook niet.. amsterdam is de hele week open.. d8 dat andere steden dat ook wel zouden hebben.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten