Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zou leuk zijn als je kwam.
|
Ik ken van de hele bende maar 2 mensen (Eend en nogwatjuh) en mij kennende zit ik er een paar uur heel gezellig bij en daarna zonder ik mezelf af en peer er tussenuit.
![]() Gewoon omdat ik de rest (nog) niet ken en ik niet te lang tussen de mensen wil zitten met een hele groep. We zien wel hoe lang we het volhouden.
|
ehm... ik heb besloten dat ik toch maar wat moeite ga doen om het voor elkaar te krijgen om te komen...
dus ouders overhalen en ik hoop ook eigenlijk iemand hier uit de buurt te vinden die mee wil.. k heb niet echt zin om daar in me eentje aan te komen zetten... naja iig... ik ga het proberen.. en heb besloten als het lukt maar gewoon te komen....
||
Citaat:
a) niet mailt b) niet toevoegd op de msn 2) Dat mag, maar ik vind niet dat je zeurt, mag dat?
||
![]() |
Citaat:
b zie a 2 mooi, mag ook ja |
![]() |
|
Ik weet niet meer of ik kom... Maar is er nou niemand die het met me eens is dat het vooral zo eng is omdat je dan het beeld wat je van iedereen hebt kwijtraakt? (In de meeste gevallen dan
![]() Of ben ik nou gewoon gek ![]() ![]() - Lucky Duck, te lui om uit te loggen
||
Citaat:
Ik heb eerlijk gezegd totaal geen beeld van iemand tot ik een serieuze foto heb of er ben geweest (eend ![]()
||
Citaat:
![]() - Lucky Duck, alweer
|
Ik zie hier mn naam een aantal keer staan en ik vat niet wat ik ermee te maken heb
![]() Maar Lucky Duck moet gewoon komen ![]() ![]() ![]() Owkeej, ik kap ff met ijlen ![]() Niet over mij roddelen, zoek een leuk gespreksonderwerp joh ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dan wil ik nu even zeggen: Dat is nog waar ook ![]()
|
*kuch*
Heb t topic hèèl snel doorgelezen, maar, ehm, wat doe je eigenlijk op een meeting..? ![]() Oh, ik mag en kan wel gaan, als ik geld heb, op tijd thuis ben, en als ik niet alleen moet reizen. :\ Dus, iemand uit omgeving Den Haag? (Nee, ik ben niet eng, geen berover, moordenaar or whatever, alleen dodelijk verlegen bij mensen die ik niet goed ken. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
sorry kom uit amstelveen (bij amsterdam) maar als er nog iemand bij amsterdam woont mag ie dat ook wel zeggen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heel heel heeeeeeeeeeeeeeel misschien kom ik even langs...ligt wel aan de mensen die nog gaan komen (welke mensen dat zijn en hoeveel), want op meetings waar maar vier mensen in de 'aangemeld'lijst staan, kom ik niet meer. Ik heb ooit met z'n vijven in Breda gestaan, waarvan ik alle vier de anderen al kende... Het moest en zou in Breda, dan zouden die en die en die (enz.) komen en anders niet. Sta je daar...met vier mensen uit Rotterdam en eentje uit Tilburg. Dat was dus eens, maar nooit weer.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kom nou ![]()
|
Oke, ik zal beloven me die dag lief en schattig te gedragen. (voor de verandering)
En aangezien het in Utrecht is zal ik mijn beste vriendin er ook maar naartoe slepen (zien we die ook weer eens want das meestal ook maar eens per maand *hiep hoi NS ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-12-2002 om 17:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Aan de mensen die nog twijfelen: Niet doen! Het is echt keigezellig (en ik kom niet eens uit Brabant ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik weet eigenlijk nog steeds niet of ik durf ![]() ![]() ![]() - Lucky Duck (Alweer te lui ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (En ik had het echt wel gelezen (ik lees voordat ik reageer), alleen maakt 4 of 5 mensen op zeker weten, voor mij weinig verschil.) |
![]() |
|
Mja ik wil dus wel heeeeeel graag... maar probleem is dat het vast niet van m'n ouders mag... dus het leek me slim om eerst met een goed voorstel te komen anders mag ik sowieso al niet....
Dus wil diegene die ook uit omgeving Enschede-Hengelo komt zich melden! ![]() Naja of er dus iemand is die met mij mee kan reizen...? En ehmm... hebben jullie nog meer ideeen hoe ik het beste aan m'n ouders kan vragen en wat ik nog meer kan doen zodat ze het goed vinden....? Alvast bedankt...
||
Citaat:
![]() please? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of anders hun mailadres geven, ga ik slijmen. ![]() (sorrie, ben flauw vandaag. ![]() Uhm... kweenie, waarom zou het niet mogen dan? 'Internet is onveilig, je weet niet wie er daar zouden kunnen staan, straks word je ontvoerd, je kent niemand irl, wat moet je op een psychologie meeting, is er iets mis met je?' zulke dingen?
||
Citaat:
![]() Misn wel, vind het nu wel logisch klinken. ![]() (om er vervolgens 4u over te doen om terug te gaan, door die mega storm. :\ 'glas op de rails' :\ (terwijl het normaal maar 40 min. moest zijn)) *houd op met haar nutteloze posts hier* ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
[meeting] Ruudje | 55 | 24-05-2005 17:15 | |
Beleidszaken |
Het beleid op psychologie. Gothic | 164 | 29-12-2004 20:09 | |
Psychologie |
Psychmeeting: WANNEER gaan we daar naar toe? Verwijderd | 500 | 30-05-2004 21:36 | |
Psychologie |
Een meeting? Verwijderd | 141 | 27-06-2002 10:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Meeting misspretty | 236 | 11-01-2002 21:30 | |
Psychologie |
Psychologie meeting Anne | 121 | 24-12-2001 20:37 |