Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2013, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Bij mij gaat het nog wat verder. Glad katoen maakt me helemaal gek als ik dat moet aanraken. Ik krijg er nu al kippenvel en grote gevoelens van afkeer van als ik dit nu schrijf! Glad katoen is voor mij het equivalent van nagels over het schoolbord, walgelijk!
Ik kan dus ook niet tegen die stof op me, zoals bij dekbedhoezen. Dus naai ik die zelf van 2 hoeslakens.
Ik heb een keer gedroomd dat jij locked in was en dat ze je in glad laken hadden gelegd! Volgens mij omdat je toen eens iets had gepost over dat dat je ergste angst is ofzo.
Advertentie
Oud 24-11-2013, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Kunnen beknelde zenuwen zijn, doet tyfusveel pijn maar er hoeft niks ''kapot'' te zijn. Die huil-reactie is mij bekend, soort wtf-reactie reactie van je lichaam, net als mensen dat kunnen hebben als ze in- en in moe zijn.
Ja, ik moest ook meteen denken aan de keer dat jij iets vergelijkbaars had! Dat je lichaam doet van 'OKE OKE OKE EH ALLES GAAT MIS OKE EH EH EH OKE EH' en dat je er geestelijk een beetje bij zit van 'eh dude wtf doe rustig'. Heel dissociatief. Had je dat vaker of is het bij die ene keer gebleven? Ik ben sowieso heel benieuwd naar hoe 't gaat met je mysterieuze gewrichtspijn, de achterliggende oorzaak en de therapie die nu goed aanslaat, dus als je daar nog een stukje tekst over hebt liggen houd ik me aanbevolen voor een PM.

Verder denk ik ook aan beknelde zenuwen, al had ik toen geen pijn. Vandaag wel overigens, ook met pijnsteken op allemaal rare plaatsen, vingertoppen en tanden enzo. Ook wel op minder rare plaatsen, zoals de aanhechtingen van spieren die ik kennelijk gebruik om mijn rug te ontzien. En schietende gewrichtspijn. En rugpijn. En vanmiddag ook een soort tunnelvisie, dat vind ik het engste Ik ga morgenochtend naar de huisarts.

Wel een opluchting dat er niet per se iets kapot hoeft te zijn, ik maak me daar best zorgen om. Ik hoop dat de huisarts deze keer wel iets wil doen. Röntgenfoto's laten maken of weet ik veel.

Citaat:
Overigens is je ziekmelden niet gebonden aan wat voor een dag het is, gekkie.
Klopt, maar ziekmelden moet via het uitzendbureau, niet de daadwerkelijke plaats waar ik werk. Er is wel een noodnummer, maar ze zouden geen vervanging kunnen regelen.

Citaat:
Als ik jou ooit nog eens meet ga ik daar dus de hele tijd aan denken, dat je waarschijnlijk mn hoofd graag wil vastpakken.
Heb jij ook een compact gezicht, ja?
Oud 24-11-2013, 20:36
Verwijderd
Citaat:
grote gevoelens van afkeer
Oud 24-11-2013, 20:43
Verwijderd
Ik wil dat het heel snel gaat sneeuwen, want ik heb de grote herfstverwarring en nu is het wel weer mooi geweest.

En buiten dat is er natuurlijk niets beters dan sneeuw.
Oud 24-11-2013, 20:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Was wel een half jaar intensief klussen voor nodig on het huis in deze eeuw te krijgen. Maar het geregel is verschrikkelijk, en alle dingen die niet met een paar dagen klaar zijn ook.

Dit soort dingetjes zijn nog wel geinig:
[afbeelding]

Instant result

Maar dit:
[afbeelding]

Zwaar, traag, weinig zichtbaar resultaat maar wel noodzakelijk
Ja, moet een hels karwei geweest zijn soms! Ziet er nu wel retevet uit
Oud 24-11-2013, 20:44
Verwijderd
(nu gaan er natuurlijk minstens vijf sneeuwhaters reageren, maar dat is ook wel leuk)
Oud 24-11-2013, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Soms zou ik er ''koketteriger'' bij willen lopen dan ik doe. Natuurlijk niet in de pakjes die Dita aanheeft, maar de wel 't retro-achtige eraan, en het geklede. Maar aangezien ik op de ene of andere manier al te lui ben om lipstick te dragen zal 't er wel niet van komen.
Ik ben ook te lui voor lipstick, maar als ik de juiste voorstelling heb bij 'koketterig erbij lopen' dan is dat supermakkelijk. 1) Geen spijkerbroeken of sneakers, 2) veel zwart en ingetogen kleuren, 3) kokerrokjes, 4) elegant schoeisel met lage hak, 4) goedgesneden simpele dingen voor erboven. En dan een beetje ingetogen maar vloeiend/elegant bewegen.
Oud 24-11-2013, 20:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik wil dat het heel snel gaat sneeuwen, want ik heb de grote herfstverwarring en nu is het wel weer mooi geweest.

En buiten dat is er natuurlijk niets beters dan sneeuw.
Ja, sneeuw
Verwijderd
Een klassieke zwarte wollen jas doet ook wonderen.
Verwijderd
lipstick in je jaszak bewaren helpt ook
Oud 24-11-2013, 20:47
Verwijderd
En je kleren strijken.
Oud 24-11-2013, 20:48
Verwijderd
Voor kleren strijken ben ik eveneens te lui. Ik koop gewoon het soort kleren dat vanzelf een beetje recht wordt als je het op een hanger laat drogen.
Oud 24-11-2013, 20:49
Verwijderd
op zich als je alleen tricot en wollen dingen draagt hoef je niet te strijken!
Oud 24-11-2013, 20:51
Verwijderd
Strijken is wel beter dan niet strijken.
Oud 24-11-2013, 20:51
Verwijderd
wollen dingen strijken is slechter dan niet strijken
Oud 24-11-2013, 20:54
Verwijderd
In gekreukte kleren lopen is erger dan een snor hebben, of vet haar, of een gat in je sok of rouwranden.
Oud 24-11-2013, 20:56
Verwijderd
Of de Holocaust.
Oud 24-11-2013, 20:57
Verwijderd
Die heb ik er bewust niet bijgehaald, want het is namelijk niet waar, want in Auschwitz liep iederéén in gekreukte kleren. Op de SS'ers na dan.
Oud 24-11-2013, 21:01
Verwijderd
Rauwranden die vind ik vies.
Oud 24-11-2013, 21:03
Verwijderd
Avond!

Over het verhuizen: ik ben alleen maar dolenthousiast . Ik vind verhuizen heerlijk, meer omdat ik alles over het algemeen in de hand heb. Ik doe ook lijstjes maken nu, maar dat is omdat ik verder niets te doen heb en de tijd een beetje door moet komen, maar toen ik naar mijn kamer ging om daar schoon te maken en te verven <3 heerlijk. Alle meubels in elkaar zetten <3 . Ik heb dus ook bijzonder veel zin om te verhuizen naar een appartementje.

Trimm Trab naamzoek; dat appartement waar je op reageerde is die van 41m2 toch ? Die heeft geen wasmachine-aansluiting dus daar hoef je je geen zorgen over te maken
Oud 24-11-2013, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik er bewust niet bijgehaald, want het is namelijk niet waar, want in Auschwitz liep iederéén in gekreukte kleren. Op de SS'ers na dan.
Ja, tegen de SS'ers valt sowieso niet tegenop te boksen. Net als tegen de rest van de nazi's, met hun in Hugo Boss gestoken krijgsmacht.
Oud 24-11-2013, 21:11
Ietje5
Ietje5 is offline
Ik ben ook dol op lijstjes maken, ze uitvoeren vind ik iets minder leuk.
Oud 24-11-2013, 21:14
Verwijderd
Mijn primaire reden voor kleding strijken is manipulatie van sollicitatiegesprekkenafnemers. Ik hoop dan dat ze het niet bewust opmerken, maar onbewust wel het gevoel krijgen dat ik veel helderder en georganiseerder ben dan de kandidaten met de ongestreken kleren (die meer 'ruis' geven).
Verwijderd
Bij mij zijn het niet eens zo zeer lijstjes, maar ook gewoon een enorme hoeveelheid vergelijkingen. Van internetproviders, of pannen en bestek en dat soort grapjes. En dingen die we nog nodig gaan hebben voor de verhuizing en dus gehaald moeten worden (Als in, dozen, bubbeltjesplastic, bladiebladiebla) en dingen die wel enigszins essentieel zijn voor als we er eenmaal wonen die we geen van beiden hebben. Dat is leuk . En makkelijk ook, niet dat je echt constant denkt 'Kut, dit moet nog, dit moet nog, dit moet nog'. En we hebben 2 vaders die van klussen houden en het ook goed kunnen en 2 moeders die goed zijn in handwerk . Dus gordijnen / vloer / verven is praktisch al klaar
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat voor eigen plek heb jij? Hoe groot/soort woning?
2 kamer woning, iets van 35 m². Groot genoeg voor mij alleen en om mee te beginnen. Zit wel een redelijk groot balkon aan, en ik heb een berging beneden maar dat mag ook wel, want verder heb ik geen bergruimte, niet eens een gangkast.
Oud 24-11-2013, 21:20
Verwijderd
Vliegtickets voor 162€. Oooo.
Oud 24-11-2013, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trab naamzoek; dat appartement waar je op reageerde is die van 41m2 toch ? Die heeft geen wasmachine-aansluiting dus daar hoef je je geen zorgen over te maken
Wasmachines kunnen toch ook gewoon op de gootsteenafvoer?
Oud 24-11-2013, 21:23
Verwijderd
Ik zeg wel 'toch' maar de gootsteenafvoer is precies waar mijn wasmachine op aangesloten is.
Oud 24-11-2013, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Vliegtickets voor 162€. Oooo.
Dan moet ik mezelf wel negentien uur vermaken in Riga. Maar dat komt vast goed.
Oud 24-11-2013, 21:27
Ietje5
Ietje5 is offline
Waar ga je naartoe Tina?
Oud 24-11-2013, 21:28
Verwijderd
19 uur is wel lang.
Verwijderd
Citaat:
Waar ga je naartoe Tina?
Rusland.
Verwijderd
Naar Rusland, neem ik aan. Ik wil liever weten waar je die tickets haalt, want ik ga telkens uit van ~800,- voor een retourtje.
Oud 24-11-2013, 21:29
Verwijderd
Citaat:
19 uur is wel lang.
Ja, maar ik ken wel mensen in Riga, dus wie weet willen die helpen om mij te vermaken.

Mm m mmm. Wel pas in maart, maar dan heb ik iets om naar uit te kijken.
Oud 24-11-2013, 21:29
Ietje5
Ietje5 is offline
Oh wat vet. 19 uur in Riga weet ik niet of dat zo leuk is, maar vast wel
Oud 24-11-2013, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik ken wel mensen in Riga, dus wie weet willen die helpen om mij te vermaken.

Mm m mmm. Wel pas in maart, maar dan heb ik iets om naar uit te kijken.
O dan komt het wel goed. Riga
Oud 24-11-2013, 21:31
Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Naar Rusland, neem ik aan. Ik wil liever weten waar je die tickets haalt, want ik ga telkens uit van ~800,- voor een retourtje.
Nee joh ik ben voor 800 retour naar Australië geweest. Dan moet Rusland wel echt goedkoper kunnen. Maar 162 euro is wel héél fijn.
Oud 24-11-2013, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Echt? Mijn duurste ticket ooit was iets van 350,-, en dat was midden in de zomer. Dat is volgens mij ook wel normaal. Wel naar Moskou, als je vanuit daar verder het binnenland in wil vliegen wordt het wel duurder. In de zomervakantie en rond Nieuwjaar is het natuurlijk ook twee keer zo duur.

Je kan gewoon kijken op www.vliegtickets.nl of www.ticketspy.nl. Ik kijk ook vanuit Brussel en Dusseldorf, maar ik denk dat dat vanuit Amsterdam wel heel ver is.
Oud 24-11-2013, 21:33
Verwijderd
Als je vanuit Moskou niet verder wil dan de Oeral kan je denk ik het beste met de trein. Als je echt naar het Verre Oosten wil kan dat ook wel, maar dat is niet goedkoper. Dan is het misschien wel nuttig om te kijken hoeveel het kost om vanaf Moskou met een andere maatschappij te vliegen (er zijn een paar binnenlandse maatschappijen) en dus twee losse tickets te boeken. Maar dat weet Zwemmel vast beter, want als ik het me goed herinner komt zijn vriendin daar vandaan.
Oud 24-11-2013, 21:34
Verwijderd
Ja, ik weet ook niet precies waar ik mijn inschatting op baseer want ik kan me niet herinneren ooit serieus gezocht te hebben.

Paranoide tvp terugvindpost voor nuttige dingen over Rusland en tickets.
Oud 24-11-2013, 21:34
Verwijderd
Als je deze kerstvakantie nog wil kan je waarschijnlijk beter mensen zoeken om mee te rijden.
Oud 24-11-2013, 21:35
Verwijderd
In Riga kun je onder andere deze monsterlijkheid bekijken:

Oud 24-11-2013, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Wasmachines kunnen toch ook gewoon op de gootsteenafvoer?
Gaat dat niet ten koste van je gootsteen? Lijkt me niet handig in een klein appartementje Verder is daar toevallig gewoon een wasmachinecomplexje in het gebouw zelf, dus je hebt alleen een wasmachine in huis nodig als je van plan bent een kluizenaar te worden
Oud 24-11-2013, 21:38
Verwijderd
Citaat:
In Riga kun je onder andere naar deze monsterlijkheid gaan kijken:

[afbeelding]
Okee, ik ga nú boeken.
Oud 24-11-2013, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Gaat dat niet ten koste van je gootsteen? Lijkt me niet handig in een klein appartementje Verder is daar toevallig gewoon een wasmachinecomplexje in het gebouw zelf, dus je hebt alleen een wasmachine in huis nodig als je van plan bent een kluizenaar te worden
We hebben het hier over Trimm hè!
Oud 24-11-2013, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Als je deze kerstvakantie nog wil kan je waarschijnlijk beter mensen zoeken om mee te rijden.
Ik wil 's zomers en dan het zomerprogramma doen op de kunstacademie van St. Petersburg, maar tenzij mij een betere baan in de schoot valt acht ik de kans dat het komende zomer al wordt vrij klein.
Verwijderd
De rest van de bezienswaardigheden van Riga lijkt allemaal heel erg saai.
Verwijderd
Ja, maar Trimm is geen kluizenaar. Tuurlijk is het chiller om je was in je eigen huisje te kunnen doen, maar zo ruim is dat huis niet en het heeft absoluut geen extra ruimte in de badkamer of bij de keuken om nog een wasmachine neer te kunnen zetten , dus het lijkt me gewoon een beetje onnodig
Oud 24-11-2013, 21:40
Verwijderd
Wij hebben de wasmachine op zolder. Ook niet echt praktisch.
Oud 24-11-2013, 21:41
Verwijderd
Zou er een echt handige plek bestaan voor een wasmachine?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten