| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder denk ik ook aan beknelde zenuwen, al had ik toen geen pijn. Vandaag wel overigens, ook met pijnsteken op allemaal rare plaatsen, vingertoppen en tanden enzo. Ook wel op minder rare plaatsen, zoals de aanhechtingen van spieren die ik kennelijk gebruik om mijn rug te ontzien. En schietende gewrichtspijn. En rugpijn. En vanmiddag ook een soort tunnelvisie, dat vind ik het engste Ik ga morgenochtend naar de huisarts.Wel een opluchting dat er niet per se iets kapot hoeft te zijn, ik maak me daar best zorgen om. Ik hoop dat de huisarts deze keer wel iets wil doen. Röntgenfoto's laten maken of weet ik veel. Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Avond!
Over het verhuizen: ik ben alleen maar dolenthousiast . Ik vind verhuizen heerlijk, meer omdat ik alles over het algemeen in de hand heb. Ik doe ook lijstjes maken nu, maar dat is omdat ik verder niets te doen heb en de tijd een beetje door moet komen, maar toen ik naar mijn kamer ging om daar schoon te maken en te verven <3 heerlijk. Alle meubels in elkaar zetten <3 . Ik heb dus ook bijzonder veel zin om te verhuizen naar een appartementje.Trimm Trab naamzoek; dat appartement waar je op reageerde is die van 41m2 toch ? Die heeft geen wasmachine-aansluiting dus daar hoef je je geen zorgen over te maken
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn primaire reden voor kleding strijken is manipulatie van sollicitatiegesprekkenafnemers. Ik hoop dan dat ze het niet bewust opmerken, maar onbewust wel het gevoel krijgen dat ik veel helderder en georganiseerder ben dan de kandidaten met de ongestreken kleren (die meer 'ruis' geven).
|
|
|
|
Verwijderd
|
Bij mij zijn het niet eens zo zeer lijstjes, maar ook gewoon een enorme hoeveelheid vergelijkingen. Van internetproviders, of pannen en bestek en dat soort grapjes. En dingen die we nog nodig gaan hebben voor de verhuizing en dus gehaald moeten worden (Als in, dozen, bubbeltjesplastic, bladiebladiebla) en dingen die wel enigszins essentieel zijn voor als we er eenmaal wonen die we geen van beiden hebben. Dat is leuk
. En makkelijk ook, niet dat je echt constant denkt 'Kut, dit moet nog, dit moet nog, dit moet nog'. En we hebben 2 vaders die van klussen houden en het ook goed kunnen en 2 moeders die goed zijn in handwerk
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan gewoon kijken op www.vliegtickets.nl of www.ticketspy.nl. Ik kijk ook vanuit Brussel en Dusseldorf, maar ik denk dat dat vanuit Amsterdam wel heel ver is. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Als je vanuit Moskou niet verder wil dan de Oeral kan je denk ik het beste met de trein. Als je echt naar het Verre Oosten wil kan dat ook wel, maar dat is niet goedkoper. Dan is het misschien wel nuttig om te kijken hoeveel het kost om vanaf Moskou met een andere maatschappij te vliegen (er zijn een paar binnenlandse maatschappijen) en dus twee losse tickets te boeken. Maar dat weet Zwemmel vast beter, want als ik het me goed herinner komt zijn vriendin daar vandaan.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is daar toevallig gewoon een wasmachinecomplexje in het gebouw zelf, dus je hebt alleen een wasmachine in huis nodig als je van plan bent een kluizenaar te worden
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ja, maar Trimm is geen kluizenaar. Tuurlijk is het chiller om je was in je eigen huisje te kunnen doen, maar zo ruim is dat huis niet en het heeft absoluut geen extra ruimte in de badkamer of bij de keuken om nog een wasmachine neer te kunnen zetten
, dus het lijkt me gewoon een beetje onnodig
|
![]() |
|
|