![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Verder wat Paranoide zegt.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
laat die jongen lekker in je klaarkomen. niet zo spastisch zijn voor wat er misschien kan gebeuren. zo kun je ook niet volledig ontspannen van de seks genieten.
als je dat niet kan....tja dan toch met condoom of idd spiraal seks hebben
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mirena levert lokaal lage dosis hormonen. Koperspiraal voorkomt zwangerschap door je baarmoeder zo geïrriteerd te laten zijn dat zwangerschap 'm geen goed idee lijkt. Beide behoeven geen pil erbij. Ik heb overigens hetzelfde als TS, aangezien je van ziekte (diarree, braken) extra risico loopt. Ga af op je eigen gevoel, je seksleven aanpassen hierop is gewoon zonde. Regel het wat constructiever dan dit soort malle techniekjes om je onrust te sussen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat ik twee dingen aanraad is omdat OP niet op één anticonceptiemiddel durft te vertrouwen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
Bestaat een koperspiraaltje nog?
ja ik vind het ook een beetje eng om in mijn vriendin klaar te komen, daarom haal ik hem er altijd uit voordat ik klaarkom. Ik vind het ook 10x zo geil om over mijn vriendin heen klaar te komen dan in haar dus voor mij maakt het niet veel uit. Vind je vriend het ook jammer om het eruit te halen dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze slikt de pil, en heeft seks zonder condoom, maar laat het klaarkomen achterwege wat totaal onnodig is aangezien ze toch al zwanger kan worden zonder klaarkomen. Ja, en ga mij alsjeblieft niet vragen of ik van de pil heb gehoord he knulletje, Trouwens, ook als je de pil slikt kan je zwanger worden maar dat wist jij zeker niet he? Wijsneus |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik weet waarschijnlijk meer dan je denkt voor een 'knulletje.' Leuk om te zien hoe je zo snel beledigd bent. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Je kunt natuurlijk altijd langs de huisarts en de opties bespreken die er zijn qua voorbehoedsmiddelen, want er is nog veel meer dan alleen een pil. Misschien weet hij/zij wel iets waar je je veiliger bij voelt of kan hij/zij je gerust stellen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Moeite met klaarkomen in bed met me vriend (GAY) diodeals | 9 | 10-05-2016 09:02 | |
Seksualiteit |
met je hoofd in de wc en andere leuke orgasme momenten Verwijderd | 64 | 26-10-2006 20:34 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen in bed? BPF | 87 | 15-05-2005 19:14 | |
Seksualiteit |
Tegelijk rvveen | 36 | 12-10-2004 09:03 | |
Seksualiteit |
Hoe vaak kan je klaarkomen in een condoom.. Anathemaruled | 9 | 31-05-2004 18:42 | |
Seksualiteit |
Eerste keer.HELP bor16 | 24 | 15-05-2003 15:20 |