| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
).Citaat:
En innerlijk, pfoe, allemaal leuk en wel, maar uiterlijk is wel gewoon vaak belangrijk. En zeker als je in een uiterlijke wereld zit zoals jij. Als ik een job had die ik graag deed waarbij ik daar grotendeels van afhankelijk was, zou ik dat ook veel sneller overwegen. Maar in het dagelijkse leven zonder dat het noodzakelijk is? Dan vind ik dat het niet nodig is om te vechten tegen iets dat zo natuurlijk is (ouder worden). Citaat:
Het is niet alsof mijn lichaam ooit nog perfect zal zijn met alle littekens en naakt is er genoeg dat mensen zal doen schrikken, maar tegenwoordig zijn ook 'doorleefde' lichamen gevraagd als model ![]() Daarnaast vind ik mezelf mooi en heb ik laatst tegen Miekje opgesomd wat een geluk ik eigenlijk heb gehad op gebied van uiterlijk. Alles wat er 'mis' aan is, heb ik aan mezelf te danken ^^ De natuur had (vind ik) haar werk prima gedaan ![]() Zo, nog een poging tot wat slaap, ik was de verwarming vergeten uit te zetten en het was intussen veel te warm boven om nog door te slapen. |
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Ik vind plastische chirurgie ook prima kunnen
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||||||
Verwijderd
|
Phoebe, goed verhaal.
Citaat:
Citaat:
Zo'n een had ik! Hij heette Flip. Citaat:
En, dat weet ik oprecht niet. In Rusland is het wel belangrijker dat je er goed uitziet dan in Nederland, ja. Ik merk het ook wel aan mijn vriend, dat hij het als een soort van recht ziet om een knappe vriendin te hebben. Maar goed, als hij ineens enorm zou vervetten/zich kaal zou scheren/in juten zakken zou gaan lopen zou ik dat ook niet willen. Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met die clip met die herdershond en witte achtergrond en millitairen enzo. met dat zielige blaasinstrument en geklap. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
@ Mutant: ja, bij huidoverschot door enorm afvallen begrijp ik wel weer goed als mensen dat wat laten innemen, dat vind ik ook een andere categorie dan gewoon hangerigheid door ouderworden. Maar ik kan me ook voorstellen dat juist jij daar wat huiverig voor bent.
@ para: elke narcose heeft een klein risico dat je er niet goed uit komt. De kans is miniem, maar toch. Ik bedoel er niet mee dat ik cosmetische chirurgie in het algemeen afkeur ofzo, maar voor mezelf zou ik dat niet doen. Hm en dat zijn ook dingen met grote wonden. Hoe groter de wond, hoe meer kans op infectie. Blijft natuurlijk een kleine kans. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grootste verzameling van dat soort debielen ooit. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je nog op de titel kunt komen hoor ik 't graag. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Al zou je kunnen zeggen dat het net is als je haar verven enzo, maar daar komt toch wel wat minder risico bij kijken ![]() Citaat:
En als ik dan kijk naar wat weken steeds opnieuw opereren en in slaap houden met je doet op gebied van concentratie en geheugen, wow. Maar op het moment dat ik dit ben aan het typen, bedenk ik me dat ik volgens mij de laatste tijd minder dt's heb gemaakt en wat minder moeite met ei/ij had. Neuroloog en psychiater zeggen dat de 'klap' over gaat en er is geen echte schade, dus Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja, maar ja, ik denk dat oud worden in de ogen van de persoon die het doorstaat bijna altijd een verslechtering is ^^ Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De zoon van vrienden van mijn ouders, jongen van 'n jaar of 19/20, gaat regelmatig op en neer naar Moskou en komt dan altijd terug met verhalen over hoe felbegeerd hij daar is en hoe 'jullie Westerse vrouwen' niet goed op hun mannen passen en niet weten wat ze hebben. :') |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb een keer een verhaal gehoord dat Westerse vrouwen lelijk zijn door de heksenverbrandingen. Men geloofde een paar honderd jaar geleden namelijk dat de duivel nogal viel op knappe vrouwen. Dat waren dus allemaal heksen, en die werden en masse verbrand. Daarom zit er nu zoveel lelijkheid in West-Europese genen.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind 'kameraad' trouwens echt een fucking goed woord. Jammer genoeg klinkt het in de vertaling een beetje overdreven. En nog jammerderderr is dat 'ie ook in het Oostblok niet echt meer gebruikt wordt.
Hij is zo goed omdat het een vriendelijke, genderneutrale, niet-te-formele, neutrale aanspreektitel is, met ondertonen van welwillendheid en gelijkheid. Ik weet zo gauw geen enkele andere aanspreektitel die aan al die eigenschappen voldoet. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze verbrandden ook vrouwen die boeken lazen. Misschien zijn we daarom allemaal zo dom. |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|