Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2013, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Dat doen we hier nog wel eens bij het ontbijt! Ik had het eigenlijk nooit gezien als random hapje, maar kan natuurlijk ook best.

Volgens mij gaat dat helemaal goed komen zo. Iedereen dank voor de suggesties.
Oh, ik ken het dan weer niet als ontbijt. Ik bedoel wel de partycroissants hè Maar ze zijn zo makkelijk en iedereen vindt hey lekker
Advertentie
Oud 27-12-2013, 16:54
Hazel
Hazel is offline
Dat lijkt me een kleffe hap, maar toch wel lekker. Ik heb een enorme afterkerstdip
Oud 27-12-2013, 16:55
Verwijderd
mijn jong is echt dol op die shit, croissantjes met knakworst. Is niet klef hoor MT.
Oud 27-12-2013, 16:57
Hazel
Hazel is offline
Lekker klef wel. Niet op een slechte manier.
Oud 27-12-2013, 17:09
Verwijderd
je bent zelf lekker klef op een niet slechte manier.
Oud 27-12-2013, 17:27
Verwijderd
Ik werd vanmorgen wakker om 09.00. De rest van de dag heb ik van tien tot twaalf geslapen en van drie tot vijf. Nu kijk ik Pippi Langkous uit 1969 en vanavond gaan we naar de bios. Goede vakantiedag zo
Oud 27-12-2013, 17:56
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
je bent zelf lekker klef op een niet slechte manier.
Oud 27-12-2013, 18:07
Miekje*
Miekje* is offline
En jahoor, mijn voorspelling is uitgekomen Ik heb de rest van de dag op mijn bed gelegen en hoofdzakelijk niets gedaan
Oud 27-12-2013, 18:45
Verwijderd
Ik heb ook een voorspelling. Straks ga ik van mijn stoel opstaan en een broodje maken. Daarna zal ik Turk February bellen en in een tram stappen om naar een groot rond gebouw gaan. Het gebouw zal een sushirestaurant blijken. Hier wordt mijn visioen een beetje wazig, maar ik denk dat ik daarna naar huis ga.
Oud 27-12-2013, 19:32
Verwijderd
Ik ga toch maar niet naar de bios, ik blijf lekker op e bank hangen met whisky en slechte films. Morgen begeef ik me wel weer onder de mensen en ga ik nuttige dingen doen. Enzo.
Oud 27-12-2013, 19:44
Verwijderd
Mijn beste vriendinnetje is op weg naar mij en daar word ik heel blij van
Oud 27-12-2013, 19:45
Verwijderd
Ik had port/bosbessensaus gemaakt en Carn bakte er steaks bij. Wat een goed duo zijn we toch
Oud 27-12-2013, 19:52
Verwijderd
Oud 27-12-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Ik had port/bosbessensaus gemaakt en Carn bakte er steaks bij. Wat een goed duo zijn we toch
Ik vind dit een lieve post.
Oud 27-12-2013, 20:41
Verwijderd

Spoiler
Oud 27-12-2013, 20:44
Miekje*
Miekje* is offline
Ik deed bijna hardop ahwen
Oud 27-12-2013, 20:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zo lang alweer? Potverdikkie, taim flais. Goed bezig, jullie.
Oud 27-12-2013, 20:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ga straks een el cheapo kilobak spaghetti verorberen, want dat heb ik wel verdiend na al mijn harde verfwerk vandaag. Straks moet ik shit in dozen gaan gooien en morgen komt m'n vader met een bussie om shit te verhuizen. Ugh, geen zin in.
Oud 27-12-2013, 21:30
Verwijderd
Chouffe Coffee Likeur hier. En heel veel /care. En hilariteit over datingsites. Tering.
Oud 27-12-2013, 22:38
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik ben 'Nachttrein naar Lissabon' aan het lezen Gekregen op kerstavond <3
Door deze post herinnerde ik me dat ik dat boek ook nog graag wilde lezen dus heb ik het uit mijn ouders' boekenkast gevist. Hoewel ik pas vier hoofdstukken gelezen heb, ben ik al verliefd
Oud 27-12-2013, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Door deze post herinnerde ik me dat ik dat boek ook nog graag wilde lezen dus heb ik het uit mijn ouders' boekenkast gevist. Hoewel ik pas vier hoofdstukken gelezen heb, ben ik al verliefd

Gaaf, allemaal nieuwe Nachttrein naar Lissabon-liefhebbers hier

Één tip voor jullie allemaal: kijk de film niet
Oud 28-12-2013, 11:01
Verwijderd
Nog even over dat boek trouwens:

Mijn schoonmoeder zeurt al jaren dat ik dat boek echt eens moet lezen, want het is zo mooi. Dus deze zomer heb ik het eindelijk van haar geleend, en nu kom ik er pas echt aan toe om het te lezen. Afgelopen Kerst zag ze me met het boek zitten, zegt ze: 'Wat vind je er van?' Ik: 'Heel mooi tot nu toe.' Zij: 'Oh echt? Ik vond het zooooo langdradig. Maar de film, die is wel mooi.'

Waarom zeurt ze dan al jaren dat ik het echt echt echt eens moet lezen
Oud 28-12-2013, 11:39
Verwijderd
De kapper heeft plaats
Oud 28-12-2013, 11:41
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben op zoek naar een mooi liefdesgedicht, mooie tekst (bijvoorbeeld een alinea uit een boek) of iets dergelijks voor het 25 jarig huwelijk van m'n oma. En ik ben inmiddels echt wanhopig. Iedereen die een goed idee heeft mag zich melden.
Oud 28-12-2013, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op zoek naar een mooi liefdesgedicht, mooie tekst (bijvoorbeeld een alinea uit een boek) of iets dergelijks voor het 25 jarig huwelijk van m'n oma. En ik ben inmiddels echt wanhopig. Iedereen die een goed idee heeft mag zich melden.
Spoiler

Blabla, ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar wie weet!
Oud 28-12-2013, 12:14
Verwijderd
Het verhaal van Baucis en Philemon, van Ovidius?
Oud 28-12-2013, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Nog even over dat boek trouwens:

Mijn schoonmoeder zeurt al jaren dat ik dat boek echt eens moet lezen, want het is zo mooi. Dus deze zomer heb ik het eindelijk van haar geleend, en nu kom ik er pas echt aan toe om het te lezen. Afgelopen Kerst zag ze me met het boek zitten, zegt ze: 'Wat vind je er van?' Ik: 'Heel mooi tot nu toe.' Zij: 'Oh echt? Ik vond het zooooo langdradig. Maar de film, die is wel mooi.'

Waarom zeurt ze dan al jaren dat ik het echt echt echt eens moet lezen
Ik ken ook mensen die zeggen "De film was veel beter, daarbij snapte ik het verhaal tenminste".
Aargh "Het verhaal". Nee, ze hebben gewoon het meest dramatische toegankelijke verhaaltje uit het boek genomen en dat nóg melodramatischer gemaakt en dat waar het boek écht over gaat, gewoon links laten liggen
Oud 28-12-2013, 13:06
Verwijderd
Oud 28-12-2013, 13:25
Verwijderd
Omg zo fijn wandelweer
Oud 28-12-2013, 15:13
Verwijderd
Wat een andere kapper verknipt had is nu gelukkig weer goed. En mijn haar ruikt zo lekker
Oud 28-12-2013, 18:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omg zo fijn wandelweer
Ja! Vandaag buiten werken was ook helemaal niet erg <3
Oud 28-12-2013, 18:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wanneer gaan jullie oliebollen kopen? Last-minute voor optimale versheid of al ver van tevoren en dan invriezen?

Oh, de vragen des levens!
Oud 28-12-2013, 18:40
Miekje*
Miekje* is offline
Ik koop geen oliebollen, want die worden voor mij gekocht Meestal op oudejaarsochtend, dacht ik.
Oud 28-12-2013, 18:48
Verwijderd
Wij doen niet aan oliebollen. Alleen appelflappen, strikken en nog iets.
Oud 28-12-2013, 18:51
Verwijderd
Ik koop nooit oliebollen. Meestal bak ik ze zelf, dit jaar werk ik op oudjaarsdag dus bakt Theodoor ze.
Oud 28-12-2013, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Wanneer gaan jullie oliebollen kopen? Last-minute voor optimale versheid of al ver van tevoren en dan invriezen?

Mijn vader is vandaag naar Rotterdam gereden om de 'beste oliebol van Nl' te halen. Het viel nogal tegen.
Oud 28-12-2013, 19:39
Verwijderd
Ik koop ook nooit oliebollen. Ik bak ze ook niet en ik koop ook geen appelflappen. Dat is omdat het me niet zoveel uitmaakt.
Oud 28-12-2013, 19:44
Verwijderd
Ik heb vandaag oliebollen en appelbeignets gekocht, omdat mijn vriend daar heel gelukkig van wordt.
Mijn moeder bakt ze wel altijd zelf, maar dan stinkt alles en moet je vervolgens gaan douchen en dat vind ik allemaal teveel gedoe.
Oud 28-12-2013, 20:03
Hazel
Hazel is offline
Citaat:

Gaaf, allemaal nieuwe Nachttrein naar Lissabon-liefhebbers hier

Één tip voor jullie allemaal: kijk de film niet
Ik heb het nu ook uit de boekenkast van mijn moeder gegapt. Samen met Stoner. Maar eerst Bonita Avenue uitlezen
Oud 28-12-2013, 20:29
Verwijderd
Margot de gapper.
Oud 28-12-2013, 20:31
Verwijderd
MargotTenengap
Oud 28-12-2013, 21:06
Verwijderd
Ik vind eigenlijk dat zorgverzekeringen sportschoolabonnementen zouden moeten vergoeden. Dat is voor hen vast voordeliger dan allerlei fysiotherapie.
Oud 28-12-2013, 21:10
Qimm
Qimm is offline
en dan dik betalen voor alle blessures die op sportscholen ontstaan...
Oud 28-12-2013, 21:12
Verwijderd
Alsof mensen dan massaal gaan sporten Ze gaan niet eens als ze zelf een abonnement hebben gekocht.
Oud 28-12-2013, 21:13
Verwijderd
Citaat:

ze worden voor ons vers gemaakt door anne d'r vader, hij heeft ons gister gevraagd hoeveel we er willen. Wat een held is dat ook he, hij verbouwt ons hele huis, zorgt voor iedereen, rent en vliegt de hele avond om de gasten te vermaken met kerst, kookt als een vijfsterren kok, maakt appelflappen, past op ons kind, past op zijn eigen kleinkind, laat de hond uit van zijn oudste dochter, gaat met het paard wandelen van zijn jongste dochter, staat iedere dag om 6 uur om koffie te maken voor zijn vrouw, heeft zijn hele huis zelf verbouwd en de tuin ook. Kan fietsen maken. En auto's. Heeft overal verstand van.
Oud 28-12-2013, 21:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Ze verkopen hier sinds 3 oktober al oliebollen en de kraam bij 't station is best goed. Maar ik heb nog geen idee wat ik ga doen met o&n. Als ik wegga koop ik natuurlijk geen oliebollen. Als ik alleen thuis blijf hoeft 't ook niet.

Citaat:
Ik vind eigenlijk dat zorgverzekeringen sportschoolabonnementen zouden moeten vergoeden. Dat is voor hen vast voordeliger dan allerlei fysiotherapie.
Ja, maar hoe veel mensen hebben een sportschoolabonnement en gaan nooit? Best veel, dus dat zou dan zonde zijn.
Oud 28-12-2013, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar hoe veel mensen hebben een sportschoolabonnement en gaan nooit? Best veel, dus dat zou dan zonde zijn.
Ja, dat is waar. Dan moeten ze misschien geen abonnementen vergoeden, maar van die strippenkaarten waarmee je telkens één keer kan. Dan vergoeden ze alleen wat je daadwerkelijk gebruikt, tot X keer per jaar.
Oud 28-12-2013, 21:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Pip, kan ik jouw schoonvader niet eens inhuren? M'n bed en kast moeten nog uit elkaar en verhuisd worden, en de plintjes moeten nog mooi in de verf.

Mijn vader heeft hier veel gedaan, want m'n vrienden gaven geen gehoor aan mijn oproep voor grote, sterke mannen. Ik vind het best kut, want mijn vader heeft al jaren een hernia, is stronteigenwijs en kan wrs morgen door al het sjouwen niet lopen.
Oud 28-12-2013, 21:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, dat is waar. Dan moeten ze misschien geen abonnementen vergoeden, maar van die strippenkaarten waarmee je telkens één keer kan. Dan vergoeden ze alleen wat je daadwerkelijk gebruikt, tot X keer per jaar.
In Duitsland hebben ze een systeem dat je geld krijgt voor alle goede en gezonde dingen die je doet. Er is een lijst met dingen zoals 'naar de tandarts gaan','lid worden van een sportschool', 'meedoen aan een fietstocht' etc, en hoe meer je er doet, hoe meer geld je krijgt.
Oud 28-12-2013, 21:23
Verwijderd
Ik had gewoon een verhuisservice ingehuurd. Hier, je hebt voor twee tientjes al een sterke man die je mag rondcommanderen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten