| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb ook een voorspelling. Straks ga ik van mijn stoel opstaan en een broodje maken. Daarna zal ik Turk February bellen en in een tram stappen om naar een groot rond gebouw gaan. Het gebouw zal een sushirestaurant blijken. Hier wordt mijn visioen een beetje wazig, maar ik denk dat ik daarna naar huis ga.
|
|
|
|
|
Ik ga straks een el cheapo kilobak spaghetti verorberen, want dat heb ik wel verdiend na al mijn harde verfwerk vandaag. Straks moet ik shit in dozen gaan gooien en morgen komt m'n vader met een bussie om shit te verhuizen. Ugh, geen zin in.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gaaf, allemaal nieuwe Nachttrein naar Lissabon-liefhebbers hier Één tip voor jullie allemaal: kijk de film niet
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Nog even over dat boek trouwens:
Mijn schoonmoeder zeurt al jaren dat ik dat boek echt eens moet lezen, want het is zo mooi. Dus deze zomer heb ik het eindelijk van haar geleend, en nu kom ik er pas echt aan toe om het te lezen. Afgelopen Kerst zag ze me met het boek zitten, zegt ze: 'Wat vind je er van?' Ik: 'Heel mooi tot nu toe.' Zij: 'Oh echt? Ik vond het zooooo langdradig. Maar de film, die is wel mooi.' Waarom zeurt ze dan al jaren dat ik het echt echt echt eens moet lezen
|
|
|
|
|
Ik ben op zoek naar een mooi liefdesgedicht, mooie tekst (bijvoorbeeld een alinea uit een boek) of iets dergelijks voor het 25 jarig huwelijk van m'n oma. En ik ben inmiddels echt wanhopig. Iedereen die een goed idee heeft mag zich melden.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Blabla, ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar wie weet! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aargh "Het verhaal". Nee, ze hebben gewoon het meest dramatische toegankelijke verhaaltje uit het boek genomen en dat nóg melodramatischer gemaakt en dat waar het boek écht over gaat, gewoon links laten liggen ![]() |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Pip, kan ik jouw schoonvader niet eens inhuren? M'n bed en kast moeten nog uit elkaar en verhuisd worden, en de plintjes moeten nog mooi in de verf.
![]() Mijn vader heeft hier veel gedaan, want m'n vrienden gaven geen gehoor aan mijn oproep voor grote, sterke mannen. Ik vind het best kut, want mijn vader heeft al jaren een hernia, is stronteigenwijs en kan wrs morgen door al het sjouwen niet lopen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik had gewoon een verhuisservice ingehuurd. Hier, je hebt voor twee tientjes al een sterke man die je mag rondcommanderen.
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|