![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ontopic: ik snap dat je dit zegt: Citaat:
Natuurlijk kan je niemand dwingen...maar wat zou je het liefste hebben, in je fantasie, als alles mogelijk is? |
![]() |
|
![]() |
Een vriendin van mij laat haar vriendje wel in haar mond klaarkomen, maar spuugt het vervolgens weer uit. Dit lijkt me ineffecient want op deze manier komt het sperma veel meer in aanraking met je smaakpapillen. Zorg dat je vriendje zo ver mogelijk in je keel klaarkomt (voor hem ook lekker) en slik door zodra je kan.
|
![]() |
|
![]() |
Heb er zelf geen probleem mee dat mijn vriend klaarkomt in mijn mond. Echt lekker smaakt het niet, maar ik kan me ook niet inbeelden dat het bij mij daar beneden beter is gesteld, en hij likt me toch ook?
![]() Overigens is het nog niet vaak gebeurd, hij kan moeilijk klaarkomen van pijpen.
|
![]() |
al is echt neuken duidelijk lekkerder dan pijpen, afwisseling is zeer belangrijk bij sex. En dan *liefst* niet alleen afwisseling van standjes. Ik verwacht van mijn vriendin geenszins dat ze me pijpt, en nog minder dat ze slikt..maar omdat ze weet dak het lekkerder vind staat ze er op..nouwjah, dan maar, is wel duidelijk lekkerder en geiler..
|||
![]() |
Citaat:
Ohoh.......... Misschien kan jij ook erbij. Er is plaats voor jou. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Nou, ik zou nooit mijn eigen zaad "opdrinken"... Ik krijg al kokhalsneigingen als ik eraan denk... en dan is het een lichaamseigen vloeistof! *ril*
Met andere woorden: Ik zal dus nooit verwachten van een meid dat ze het doorslikt... ALS ze al wil pijpen... Maar ja, als ze het zelf lekker vind... ![]()
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
weet je zeker dat je 29 bent? Laatst gewijzigd op 01-02-2003 om 17:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik had een vriend van wie ik niet mocht slikken...hij was er echt van overtuigd dat het heel erg vies was, omdat zn ex em dat had verteld...op zich wel lief, maar ik heb dan wel een beetje het gevoel dat ik het niet helemaal heb afgemaakt...vaag...en t schept ook op de een of andere manier wel een band...toch?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Soa Sperma? Collab | 10 | 21-10-2011 10:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
hmmm.. thrillogy | 7 | 08-10-2011 22:18 | |
Seksualiteit |