Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2014, 18:37
Elin3
Elin3 is offline
10 uur gewerkt vandaag en 2/30
Morgen geen gelegenheid om te shredden, dus een verplichte rustdag.
Oud 04-01-2014, 19:19
Hawahaai
Hawahaai is offline
^ Goed bezig!

25/30 en ik haat die burpees...
Oud 04-01-2014, 20:41
Klovorhop
Klovorhop is offline
Hallooo ik ben gisteren weer begonnen met hardlopen, na de tweede helft van december helemaal niks gedaan te hebben! Dus de eerste 10 km van 2014 zitten er weer op
Ik twijfel nog een beetje of ik Jilly erbij ga doen. heb er niet zo'n zin in eigenlijk Maar ja, van alleen hardlopen krijg je geen hardbody
Oud 05-01-2014, 22:09
Neko*
Neko* is offline
1/30. Zo. Op naar de volgende 10 kilo.
Oud 06-01-2014, 10:06
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik twijfel nog een beetje of ik Jilly erbij ga doen. heb er niet zo'n zin in eigenlijk Maar ja, van alleen hardlopen krijg je geen hardbody
Gewoon doen, dus!

OT: gisteren 5,5 km gelopen, want ik had het steeds uitgesteld en toen had ik ineens nog maar een half uur voordat ons bezoek zou komen . En 26/30 zit erop, de meeste dingen lukken nu wel, maar die burpees blijven megazwaar. Het tweede setje daarvan moet ik echt even een paar seconden stoppen om op adem te komen, anders val ik om.
Oud 06-01-2014, 10:24
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
1/30. Zo. Op naar de volgende 10 kilo.
Succes!
Oud 06-01-2014, 14:46
Neko*
Neko* is offline
2/30. Hoe snel fysieke conditie wegzakt is echt ongelofelijk.
Oud 06-01-2014, 14:56
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb al lang niets gepost, maar dat betekent niet dat ik niets gedaan heb want ik ga nu weer bijna overal op de fiets naartoe.
Oud 07-01-2014, 17:12
Neko*
Neko* is offline
Ik vind het echt heel knap, snebbeltje.

3/30. Lekker zweten.
Oud 07-01-2014, 17:37
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ripped 27/30. Ik heb echt een ademhalingsprobleem tijdens de workouts, is weer eens gebleken. Als ik extreem de focus op mijn ademhaling leg, hou ik alles prima vol. Doe ik het gewoon intuïtief, dan heb ik het benauwd en erg zwaar.
Morgen zwemmen en donderdag laatste keer level 4!
Oud 07-01-2014, 22:03
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ripped 27/30. Ik heb echt een ademhalingsprobleem tijdens de workouts, is weer eens gebleken. Als ik extreem de focus op mijn ademhaling leg, hou ik alles prima vol. Doe ik het gewoon intuïtief, dan heb ik het benauwd en erg zwaar.
Morgen zwemmen en donderdag laatste keer level 4!
Dat ken ik! Ik houd altijd mijn adem in als ik kracht moet zetten. Ik ben ook wel nieuwsgierig of anderen daar tips voor hebben.
Oud 07-01-2014, 22:08
Verwijderd
Bij oefeningen die langzaam gaan opletten dat je uitademt als je kracht zet en inademt tussendoor; bij snellere oefeningen bijvoorbeeld in bij de 1e herhaling, uit bij de 2e herhaling. Je ademhaling deel van de oefening maken vind ik de makkelijkste manier om erop te letten, ooit geleerd op yogales.
Oud 07-01-2014, 22:13
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Bij oefeningen die langzaam gaan opletten dat je uitademt als je kracht zet en inademt tussendoor; bij snellere oefeningen bijvoorbeeld in bij de 1e herhaling, uit bij de 2e herhaling. Je ademhaling deel van de oefening maken vind ik de makkelijkste manier om erop te letten, ooit geleerd op yogales.
Thanks! Daar kan ik wel wat mee.
Oud 08-01-2014, 10:02
Klovorhop
Klovorhop is offline
Wekker gezet om 7:15 om te lopen vanmorgen training 6/26, ruim 3 km interval: 1 min snel/1:30 langzaam.
Dit is weer een 5km trainingsschema, maar een stuk pittiger dan Evy. Om de dag lopen waaronder wekelijks 50 min joggen Dus nog even basisconditie verder opbouwen en eind feb door met een 10 km plan.
Oud 08-01-2014, 15:27
Neko*
Neko* is offline
4/30. Ik heb iets verrekt in mijn rug en het doet verrot zeer. Hopelijk dat even gaan liggen iets oplost, want vanavond ook weer dansles.
Oud 08-01-2014, 19:52
Verwijderd
Tadaaaa 4/28 en het ging lekker
Oud 08-01-2014, 20:02
Hawahaai
Hawahaai is offline
1650m gezwommen, het was zwaar na 2 weken niet gezwommen te hebben.
Oud 08-01-2014, 20:59
Neko*
Neko* is offline
Dansen ging een stuk beter dan laatste oefeningen shred met de rug. Morgen vast weer over.
Oud 09-01-2014, 08:17
Verwijderd
Poeh, spierpijn in mijn rug! Misschien moet ik ook gaan dansen.
Oud 09-01-2014, 10:52
Neko*
Neko* is offline

Ik was ook wel een beetje optimistisch hoor, dat dansen ging een stuk beter dan dat het nu voelt. Maar goed, zometeen toch maar een voorzichtige poging wagen.
Oud 09-01-2014, 11:07
Elin3
Elin3 is offline
Maandag niks gedaan omdat ik dinsdag geen spierpijn wilde hebben, maar daarbij even vergeten dat ik dinsdag en woensdag ook nergens aan toe zou komen. Dat schiet natuurlijk niet op...
Oud 09-01-2014, 11:54
Verwijderd
Waarom vond ik level 4 ook alweer leuk?
Nee, onzin, ik vond hem nog steeds wel leuk, maar hij viel me wel zwaar.
Oud 09-01-2014, 16:41
Hawahaai
Hawahaai is offline
Grrr, ik wacht al sinds 3 uur op een telefoontje van iemand die me terug zou bellen (zakelijk, zeg maar). Eerst vond ik dat een mooi excuus om de workout nog even uit te stellen, maar nu wordt het vervelend, want vanavond heb ik geen tijd. Dus ik denk dat ik mijn hartige taart maar ga maken en in de oven zet en als er dan nog niet gebeld is, ga ik gewoon toch maar rippen.
Oud 09-01-2014, 17:43
Neko*
Neko* is offline
Ik heb een soortgelijk dilemma. Ik bedacht om half 6 dat ik nog moest shredden, maar ik verwachtte Neko-man rond 6u thuis en vond dus dat ik beter kon wachten tot hij thuis was zodat hij niet halverwege me zou storen. Is hij nog niet thuis! Had ik dus gewoon al kunnen sporten. Kggggg.
Oud 09-01-2014, 18:14
Hawahaai
Hawahaai is offline
Om het nog ingewikkelder te maken, belde mijn vriend tijdens het koken om te zeggen dat hij over een half uur thuis zou zijn. Mooi, dan was de taart gaar (al even, maar kon wel in de oven blijven staan) en ripped klaar. Kwam ie een kwartier eerder, terwijl ik m'n workout even had onderbroken om de oven koeler te zetten. Dus toen was de hartige taart klaar en mijn vriend thuis en moest ik eerst nog een kwartier sporten. Nu zit ik te eten en is mijn vriend al weer naar zijn avondbaantje. Gezellig...
Maar goed, 28/30!
Oud 09-01-2014, 18:19
Verwijderd
5/28
En ik werd tijdens de cooling down gebeld, maar dat ging prima: op één been staan en gewoon kletsen.
Oud 09-01-2014, 20:03
Neko*
Neko* is offline
5/30. Zonder rugpijn.
Oud 10-01-2014, 19:08
Hawahaai
Hawahaai is offline
29/30. Aangezien ik alle levels al 7x heb gedaan, heb ik nu nog een keer level 1 gedaan, dit keer met mijn nieuwe pols- en enkelgewichtjes om. Pff, hollow man met 0,5kg aan je enkels is heftig. Ik voel het behoorlijk in mijn bovenbenen...

Laatst gewijzigd op 11-01-2014 om 08:27.
Oud 10-01-2014, 21:12
Verwijderd
Jeetje dat klinkt verschrikkelijk, hollowman met gewichtjes

Ik ben een weekend weg, dus geen ripped voor mij drie dagen.
Oud 11-01-2014, 10:44
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Jeetje dat klinkt verschrikkelijk, hollowman met gewichtjes
Ja, dat was het ook. Mijn benen waren/zijn er ook absoluut niet blij mee. Dus ik heb vanochtend 10 km rustig gelopen, in de hoop dat de spierpijn minder wordt, want ik liep na het opstaan als een oud vrouwtje
Oud 11-01-2014, 15:12
Klovorhop
Klovorhop is offline
Even deze hier delen hoor:

En dan kijken vanaf 11:21 het zijn net Barbies. En een Ken.
Oud 11-01-2014, 15:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Call on me
Oud 11-01-2014, 21:30
Neko*
Neko* is offline
Wilde ik vandaag toen ik thuis kwam nog even shredden (had speciaal daarom licht avondeten gegeten), zijn mijn schoonouders op bezoek. Het werd een rondje bowlen met de kinect. Ook best leuk, maar geeft niet helemaal dat voldane gevoel. Morgen dan toch maar even tijd maken om in te halen.
Oud 12-01-2014, 16:04
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ripped 30/30 gedaan met armgewichtjes. Mijn benen zijn nog steeds aan het bijkomen van de beengewichtjes van eergisteren . Dat was misschien toch wat te fanatiek. Ik ga nog twee keer ripped doen, dan heb ik eerst elk level 7x gedaan en aan het eind ieder level nog 1x (nu dus nog level 3 en 4 te gaan). Dan ga ik denk ik de 3 levels van shred herhalen en daarna moet ik op zoek naar iets nieuws. Met mijn ritme van sporten is dat dus over anderhalve week.

Heeft iemand suggesties voor mij? Welke programma's van Jillian zijn nog fijn, als je houdt van het principe van shred/ripped en de cardio dingen eigenlijk altijd prima kan volhouden (daar heb ik zwemmen en hardlopen voor), maar vooral wilt trainen op kracht en buikspieren?
Oud 13-01-2014, 08:01
Hawahaai
Hawahaai is offline
31/30 , weer met armgewichtjes, maar dat was erg zwaar!
Oud 13-01-2014, 13:24
Verwijderd

>

Citaat:
Even deze hier delen hoor:

[filmpje]

En dan kijken vanaf 11:21 het zijn net Barbies. En een Ken.
Oud 14-01-2014, 11:18
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ja dat slaat natuurlijk alles maar dat filmpje dat ik postte is nog semi-serieus te doen.
Ik deed gisteren "POP Pilates Abs & Arms". Tot ik een programma heb gevonden dat ik wil doen, ga ik gewoon af en toe losse dingetjes van yt doen.
Eergisteren weer gelopen en het ging echt supergoed. Ik moest 50 minuten op rustig tempo, maar na 5 km kreeg ik last van m'n schenen dus het laatste kwartier heb ik gewandeld. Maar echt moe was ik niet.
Vanavond weer een kort loopje van 3,5 km.
Oud 14-01-2014, 12:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als TellSell-lover kom ik er maar even in dan: Hip Hop Abs met Shawn T (die dude van Insanity, als je dood wil, is dat misschien ook wat), Focus T25 (ook met hem) en natuurlijk Zumba. Er was 'vroeger' ook iets met een pilatesworkout, maar ik weet niet meer met wie of wat of hoe. Er staat vast wel meer op de site, want ik kan me nu even niks meer herinneren
Oud 14-01-2014, 12:22
Klovorhop
Klovorhop is offline
jaaaa Windsor Pilates was dat en natuurlijk Tae Bo met Billy Banks ofzo
Oud 14-01-2014, 12:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh kijk, jij weet het nog wel Tell Sell heeft altijd van die pareltjes. Zumba heb ik zelf wel eens gedaan, het is alleen stom dat je eerst die moves moet leren, want dat leggen ze je niet uit tijdens de workout. En in een sportschool waar je allemaal debiel staat te doen omdat je heupen no way zo los zijn is het minder erg allemaal
Oud 14-01-2014, 12:30
Verwijderd
Ik vond killerabs van Jillian ook leuk!

Gisteravond stond ripped op de planning, maar werken liep gigantisch uit dus was pas laat thuis. En vanavond en morgen heb ik etentjes
Oud 14-01-2014, 13:42
Verwijderd
Hiphop Abs lijkt mij eigenlijk wel tof Sowieso zou ik wel eens een dansworkout willen proberen, volgens mij stiekem wel wat voor mij, hoe fout ook. Of beter: hoe fouter hoe beter
Oud 14-01-2014, 13:43
Verwijderd
Ik heb één keer killerabs en één keer killer buns & thighs geprobeerd. Ik weet eigenlijk niet meer waarom ik er niet mee doorgegaan ben Volgens mij vond ik de opzet van de lessen gewoon niet echt je-van-het ofzo.
Oud 14-01-2014, 13:47
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Hiphop Abs lijkt mij eigenlijk wel tof Sowieso zou ik wel eens een dansworkout willen proberen, volgens mij stiekem wel wat voor mij, hoe fout ook. Of beter: hoe fouter hoe beter
Dit ja, ik heb laatst ook een buikdansvideo geprobeerd
Oud 14-01-2014, 14:53
Verwijderd
Ik weet niet of ik goed zou kunnen buikdansen
Oud 14-01-2014, 16:34
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zal binnenkort eens kijken naar de workouts die jullie noemen! (Forum nu mobiel en dat schiet niet zo op)

Ik heb vanmiddag gelopen. Gisteren heb ik een workout gedaan, omdat ik te weinig tijd had om te lopen. Vandaag kon ik vroeg weg op mijn werk en dus ben ik gaan lopen. Helaas werd de lucht heeeeeeeel donker en ben ik dus eerder terug naar huis gelopen dan ik eigenlijk van plan was.
Oud 14-01-2014, 19:19
Klovorhop
Klovorhop is offline
Haha, net mijn vorige snelheidsrecord verbroken met zo'n 2,5 km/h
4,36 km in 23:51, avg speed 10,95 km/h
Mijn schenen doen nu wel weer pijn dus dat wordt weer een tijdje gas terug blijkbaar is om de dag lopen te veel...
Oud 14-01-2014, 19:20
Carn
Carn is offline
dat is wel een hele grote stap vooruit. GPS wel goed getracked?
Oud 14-01-2014, 19:23
Klovorhop
Klovorhop is offline
ja ik heb het gecheckt maar normaal doe ik ook expres rustig tempo, nu ging ik juist voor snelheid
Oud 14-01-2014, 19:25
Carn
Carn is offline
in dat geval, goed bezig

Regels voor berichten