Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Bij oefeningen die langzaam gaan opletten dat je uitademt als je kracht zet en inademt tussendoor; bij snellere oefeningen bijvoorbeeld in bij de 1e herhaling, uit bij de 2e herhaling. Je ademhaling deel van de oefening maken vind ik de makkelijkste manier om erop te letten, ooit geleerd op yogales.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Wekker gezet om 7:15 om te lopen vanmorgen
![]() Dit is weer een 5km trainingsschema, maar een stuk pittiger dan Evy. Om de dag lopen waaronder wekelijks 50 min joggen ![]() |
![]() |
|
Maandag niks gedaan omdat ik dinsdag geen spierpijn wilde hebben, maar daarbij even vergeten dat ik dinsdag en woensdag ook nergens aan toe zou komen. Dat schiet natuurlijk niet op...
|
Grrr, ik wacht al sinds 3 uur op een telefoontje van iemand die me terug zou bellen (zakelijk, zeg maar). Eerst vond ik dat een mooi excuus om de workout nog even uit te stellen, maar nu wordt het vervelend, want vanavond heb ik geen tijd. Dus ik denk dat ik mijn hartige taart maar ga maken en in de oven zet en als er dan nog niet gebeld is, ga ik gewoon toch maar rippen.
|
![]() |
|
Ik heb een soortgelijk dilemma. Ik bedacht om half 6 dat ik nog moest shredden, maar ik verwachtte Neko-man rond 6u thuis en vond dus dat ik beter kon wachten tot hij thuis was zodat hij niet halverwege me zou storen. Is hij nog niet thuis! Had ik dus gewoon al kunnen sporten. Kggggg.
|
Om het nog ingewikkelder te maken, belde mijn vriend tijdens het koken om te zeggen dat hij over een half uur thuis zou zijn. Mooi, dan was de taart gaar (al even, maar kon wel in de oven blijven staan) en ripped klaar. Kwam ie een kwartier eerder, terwijl ik m'n workout even had onderbroken om de oven koeler te zetten. Dus toen was de hartige taart klaar en mijn vriend thuis en moest ik eerst nog een kwartier sporten. Nu zit ik te eten en is mijn vriend al weer naar zijn avondbaantje. Gezellig...
Maar goed, 28/30! |
![]() |
|
Wilde ik vandaag toen ik thuis kwam nog even shredden (had speciaal daarom licht avondeten gegeten), zijn mijn schoonouders op bezoek. Het werd een rondje bowlen met de kinect. Ook best leuk, maar geeft niet helemaal dat voldane gevoel. Morgen dan toch maar even tijd maken om in te halen.
![]()
|
Ripped 30/30 gedaan met armgewichtjes. Mijn benen zijn nog steeds aan het bijkomen van de beengewichtjes van eergisteren
![]() Heeft iemand suggesties voor mij? Welke programma's van Jillian zijn nog fijn, als je houdt van het principe van shred/ripped en de cardio dingen eigenlijk altijd prima kan volhouden (daar heb ik zwemmen en hardlopen voor), maar vooral wilt trainen op kracht en buikspieren? |
![]() |
|
Ja dat slaat natuurlijk alles
![]() Ik deed gisteren "POP Pilates Abs & Arms". Tot ik een programma heb gevonden dat ik wil doen, ga ik gewoon af en toe losse dingetjes van yt doen. Eergisteren weer gelopen en het ging echt supergoed. Ik moest 50 minuten op rustig tempo, maar na 5 km kreeg ik last van m'n schenen dus het laatste kwartier heb ik gewandeld. Maar echt moe was ik niet. Vanavond weer een kort loopje van 3,5 km. |
![]() |
|
Als TellSell-lover kom ik er maar even in dan: Hip Hop Abs met Shawn T (die dude van Insanity, als je dood wil, is dat misschien ook wat), Focus T25 (ook met hem) en natuurlijk Zumba. Er was 'vroeger' ook iets met een pilatesworkout, maar ik weet niet meer met wie of wat of hoe. Er staat vast wel meer op de site, want ik kan me nu even niks meer herinneren
![]()
|
Oh kijk, jij weet het nog wel
![]() ![]()
|
Ik zal binnenkort eens kijken naar de workouts die jullie noemen! (Forum nu mobiel en dat schiet niet zo op)
Ik heb vanmiddag gelopen. Gisteren heb ik een workout gedaan, omdat ik te weinig tijd had om te lopen. Vandaag kon ik vroeg weg op mijn werk en dus ben ik gaan lopen. Helaas werd de lucht heeeeeeeel donker en ben ik dus eerder terug naar huis gelopen dan ik eigenlijk van plan was. |
![]() |
|
|