Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt er erge problemen mee als iemand je aanvult of corrigeert he? Sorry hoor, maar "suck it down", zul je nog wel vaker meemaken in je verdere carriere. ------------------ One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring Them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie |
![]() |
||||
Citaat:
Tegenwoordig is cache toch altijd on-die dus is in de meeste gevallen kun je gewoon rustig naar de Mhz'jes klokken. Citaat:
Daarbij zit je over dingen te lullen die compleet offtopic zijn en al helemaal niet relevant zijn. Ook nu begin je over dingen te lullen waar ik het niet eens over heb gehad. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ken zulke types, komen elk jaar op onze school terecht. De meeste halen het 3e kwartiel niet eens, omdat ze niet in groepen kunnen werken. Als je dat niet kunt beland je hoogstens als systeembeheerdertje in een stoffig computerhokje. Ik 'geil' er niet op dat ik dingen 'beter weet' dan jij. Ik denk dat het, sorry hoor, gewoon een feit is dat ik van veel computer-zaken meer weet. Ik ben 3e jaars HIO-er, het is gewoon m'n beroep. Ik heb jou nog weinig zien vertellen wat je niet van een hardware site hebt. Ik zeg helemaal niet dat ik van alles meer weet ofzo, maar je hebt zelf de fout gemaakt me te vertellen dat ik m'n kop moest houden. Iets dat ik me niet door een puberige tux-lover laat vertellen. Helemaal niet assie een hoop gebakken lucht verkoopt. ------------------ One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring Them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik fitness nu 2 jaar, ben ik nu 10x zo sterk als jij? Dat hardware site's toevallig hetzelfde lullen als ik zou goed kunnen. Ik kan nu eenmaal niet gaan beweren dat een Processor hetzelfde is als een moederbord. Citaat:
Als jij gaat beweren dat DDR geheugen nooit langzamer kan zijn dan SDR dan doe je best wel iets fout? Ik verkoop gebakken lucht. Dat moet jij nodig zeggen. Misschien weet ik het wel zo te brengen dat mensen tevreden zijn. En daar kom je verder mee dan dat ze onzinnig over je gaan denken en je nooit meer iets vragen omdat ze er gewoon niets aan hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een k6 met 100Mhz FSB wint wel van de Pii met 66 bus, maar op de zelfde FSB is de Pii sneller ------------------ Je mag ALLES van me weten, in ruil voor je pincode! | Geld moet rollen, niet gerold worden! | goet, goeier, Ick |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Indien je van deze problemen gene last hebt en een goede stepping p3 hebt, wordener wel eens leuke resultaten gehaalt.
||
![]() |
Citaat:
lokaal: duron 600@979 onder superorb (nu door defect @864 met standaard CM cooler) gemiddelde P3-600 oc ligt rond de 860 (100Mhz bus P3) en 833 (133 bus P3)
|
Verwijderd
|
wacht maar tot ik een zooi fatsoenlijke fans heb, en mn case 'ietwat' gemod..
de plannen zijn.. bovenin een 120mm fan intake, onderin de zijkant van de case een 120mm outtake fan, ook onderin maar 'standaard' in de case een 80mm fan voor outtake, en een nieuwe fan van Delta op m'n alpha-heatsink.. ik zit te denken aan allemaal HP-fans van Delta.. ik zit erop te hopen dat hij dan wél in Windows boot op 10x133 ipv 10x100.. *gna* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ten tweede.. als je dit eens doorleest.. vind jij dat dát het prijsverschil rechtvaardigd? in de meeste gevallen is de Duron op gelijke kloksnelheid gewoon sneller.. doe eerst eens je research voordat je gaat blaten, knul |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en de duron is een aardig goeie chip, goedkoper als de celeron, beter te oc-en als de celeron en Piii samen, en natuurlijk door DDR + Overklok, enne zegzelf, duron 800 + supercoeler is goedkoper als een Piii 800 zonder cooler! ![]()
||
![]() |
Citaat:
57$ (Aus. Dollars ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door PIE (29-05-2001).] |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ik die fans n shit (trouwens ook duur geintje) allemaal heb probeer ik wel wat het beste is, maar ik verwacht dat het geen hol uitmaakt.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() heb slechts 3x80 mm Sunon... redelijk, maar mijn AMD is ook niet geoc-ed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom lullen hier mensen soms als een stelletje kippen zonder koppen? geef jij mij EEN fuckin' url die jouw stelling bevestigd! LEES DIT dan eens door.. op die paar puntjes waar de Pentium 3 inderdaad een fractie sneller is heb je gelijk, gefeliciteerd.. maar kijk voor de grap eens op Tweakers.net (wat trouwens al ruim een dag op z'n aars ligt), een Duron 800 kost je 179,=, daar waar een P3-800 (100MHZ FSB) op bijna 550,= zit.. hoe belachelijk stupide kun je zijn om dan toch voor de Pentium 3 te kiezen in je privesysteem? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Unreal Tournament classic Tweaks LexCi | 26 | 15-01-2006 01:55 | |
Software & Hardware |
[CPU] AMD of Intel? Johnnie-mannuh | 13 | 15-10-2003 18:10 | |
Software & Hardware |
(nieuwe pc) samenstellen AirRaid | 22 | 23-11-2002 12:53 | |
Software & Hardware |
high end game computer 154154 | 39 | 15-11-2002 14:16 | |
Software & Hardware |
[laptop] voor gebruik door mij en mijn moeder Carl Johnson | 33 | 26-10-2002 18:47 | |
Software & Hardware |
[processor] Voor te gamen?? Thompie | 31 | 12-10-2002 01:10 |