Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...itteman__.html Het lezen waard, trouwens. De arme man is hilarisch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben heel erg fan van The Comedian's Comedian podcast.
Comedian Stuart Goldsmith is een briljant interviewer en de comedians die te gast zijn vertellen een uur (of langer) over hoe ze zijn begonnen, hoe ze schrijven, wat het moeilijkst is, wat de kutste momenten zijn, welke grappen werken en waarom, en welke niet.... Het is fascinerend. Zelfs als ik de comedian niet ken is het interessant om naar te luisteren. Ik ben bij 2 live opnames geweest, 1tje met Greg Proops en 1 met Marcus Brigstocke. Die hadden 't allebei ook vrij veel over politiek en hoe je daarmee het publiek kan verdelen... <3
||
Citaat:
||
Citaat:
Jij kent zeker al lang Utter Shambles, hè? Dat vind ik altijd zo gezellig.
||
Citaat:
![]() Wat een kneus is die gast toch. Hij was toch ook een keer bij Zomergasten? Daar vond ik 'm ook al zo vervelend. Het zijn precies het soort mensen dat niet kan lachen om de holocaust die de holocaust mogelijk gemaakt hebben. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind hem sowieso wel een held. Toen ie een paar jaar geleden man werd schreef ie dit: “Het is waar, Marjolijn Februari was een aardige vrouw, we zullen haar toewijding aan het land en de cultuur missen. Maar nu de onderneming verder gaat onder de naam Maxim Februari verwachten wij toch onze dienstverlening verder te optimaliseren en een nog hoogwaardiger kwaliteit te leveren dan u al van ons was gewend. Graag maak ik nog van de gelegenheid gebruik een kleine prijsverhoging aan te kondigen. Een man mag immers verwachten met hetzelfde werk minstens 18% meer te verdienen dan vrouwen?”
||
Citaat:
![]() Ik moet Collings & Herrin en AIOTM nog een keer herluisteren en ik wil Infinite Monkey Cage luisteren vanwege science, en Museum Of Curiosities op Radio 4 is ook zeer interessant en amusant... maar zo weinig tijd. De laatste die ik helemaal heb geluisterd is Alex Horne Breaks The News. Dat vind ik wel een 'lekker gekke' podcast met aardig wat absurdisme en giechelende volwassen mannen. Heb jij overigens wat van Richard Herring's Leicester Square Theatre Podcast (RHLSTP) geluisterd? Ik hou van Richard Herring en de interviews zijn fantastisch. Vooral de back-up vragen. Zou je liever een ham-hand hebben of een oksel waar zonnebrandcreme uit komt?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Maar die show is niet zozeer grappig als wel interessant en motiverend om de dingen waar ze het over hebben op te zoeken. Citaat:
||
Citaat:
Youp van 't Hek schrijft: "„Ooit stond een dampende meute krijsende jonge meiden hen overal in de wereld op te wachten en nu hangt er een handjevol schele tenaladies uit de overgangsklasse voor hun hotel.”" En dan zegt Maxim Februari: "Lachen om Chinezen? Ordinair racisme van de commerciëlen. Lachen om vrouwen in de overgang? Beschaafd vermaak onder de betere kringen." :') Alsof een grap maken over het gedrag van vrouwen in de overgang vergelijkbaar is met een foute grap over iemands afkomst. Wat zijn columnisten toch vaak zure zeikerds.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En Richard Herring doet dus interviews met bekende mensen en die duren gemiddeld 1,5 uur en ik vind ze hilarisch en fascinerend.' Hiero: http://www.comedy.co.uk/podcasts/ric...g_lst_podcast/ Die met Adam Buxton is mijn favoriet, maar die met Charlie Brooker, Stewart Lee, Armando Iannucci & Graham Linehan en Russell Brand zijn ook pareltjes. En die met Stephen Fry natuurlijk, waarin hij voor het eerst bekende dat hij een zelfmoordpoging had gedaan, en waarna alle Britse kranten ineens vol stonden met dat nieuws. Doe maar luisteren.
||
Citaat:
||
Citaat:
http://www.hanta.nl/hanta/2013/12/17...spannende-dag/ "Mja, maar ik denk dan toch, als je fysiek verandert, je blijft toch, zeg maar, inside, blijf je toch een vrouw, denk ik." "Ja, daarom moet jij het ook niet doen."
|
Ik heb een ontzettend slecht gevoel voor humor. En dan bedoel ik beide kanten; ik voel grapjes slecht aan en ben er ook geen kei in te ontdekken wat er nu zo grappig aan is als ik wel door heb dat er een grap gemaakt wordt, en zelf grapjes maken zit er ook niet in. Ik ben wel van de (soms ietwat misplaatste) sarcastische opmerkingen die door sommige mensen wel als grappig worden ervaren. En ik ben gek op flauwe woordgrapjes, maar dan meer 'huhuhu' achtig, dan dat ik er daadwerkelijk van om in een scheur lig.
Ik zou best een cursus willen volgen om er beter in te worden. Over het algemeen voel ik me slecht op m'n gemak met humor.
|
Verwijderd
|
De man van mijn schoonzusje heeft hele vervelende humor, trouwens. Zit je aan tafel: "Mag ik de suiker even?" "Ja, dat mag." en dan blijven zitten met een stalen gezicht zonder de suiker door te geven. En dan volhouden tot je hem letterlijk commandeert je de suiker te geven. Blijkbaar doen ze dat daar thuis allemaal en daar lachen ze zich echt helemaal dood om. Hilarisch vinden ze dat. Elke keer als hij dat doet, wil ik hem het liefst die suikerpot door z'n strot rammen, ik vind het gruwelijk irritant.
|
![]() |
||
Citaat:
Meneer Februari lijkt mij wel een gevat en intelligent persoon. Daar wil ik wel meer van lezen. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Kan ik pinnen?" "Dat weet ik niet, of jij dat kan." "Kan ik hier naar het toilet?" "Nee, wij doen het hier op de grond." Ik zal jou 'ns op de grond.
||
Citaat:
![]()
|
Ik lag vannacht wakker, zo lang dat ik met mezelf afsprak maar gewoon wakker te blijven als ik het nog 3 uur zou worden. Dat is niet gebeurd, maar door een onverklaarbaar wonder heb ik toch mijn wekker gehoord. Ik had me al ingesteld op drama met net op tijd wakker schieten en enorm haasten of juist veel te laat wakker worden en mijn afspraak gemist hebben.
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|