Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2014, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Of ze denken dat ze toch al grappig zijn van zichzelf en dat ze geen cursus nodig hebben.
Ja, ik denk dus vooral dit.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Pas maar op dat Leon de Winter geen venijnig brabbelstuk over je schrijft!
Ik kan Leon de Winter wel aan jongeee
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik stoor me aan Hey Jude.
Hey Jude is wel een kankernummer, trouwens. Ik snap niet wat mensen daaraan vinden. Of ik snap het wel, maar ik wil het niet.
Oud 15-01-2014, 20:46
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik kan Leon de Winter wel aan jongeee
Kun je hier tegen?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...itteman__.html

Het lezen waard, trouwens. De arme man is hilarisch.
Oud 15-01-2014, 20:48
Turk February
Turk February is offline
Dit is wel een supergoede column over humor:

http://www.nrc.nl/nieuws/2013/12/10/rtl-en-nrc/
Oud 15-01-2014, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Kun je hier tegen?

Ik zal hem straks even lezen, zit stiekem nu bij mijn oma Overigens vind ik hem een uitermate irritant mannetje hoor.
Oud 15-01-2014, 20:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben heel erg fan van The Comedian's Comedian podcast.
Comedian Stuart Goldsmith is een briljant interviewer en de comedians die te gast zijn vertellen een uur (of langer) over hoe ze zijn begonnen, hoe ze schrijven, wat het moeilijkst is, wat de kutste momenten zijn, welke grappen werken en waarom, en welke niet....
Het is fascinerend. Zelfs als ik de comedian niet ken is het interessant om naar te luisteren.
Ik ben bij 2 live opnames geweest, 1tje met Greg Proops en 1 met Marcus Brigstocke. Die hadden 't allebei ook vrij veel over politiek en hoe je daarmee het publiek kan verdelen...
<3
Oud 15-01-2014, 20:58
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik zal hem straks even lezen, zit stiekem nu bij mijn oma Overigens vind ik hem een uitermate irritant mannetje hoor.
Ja, ze moeten hem kaalscheren en buitenzetten, maar soms kan ik wel om hem lachen door de irritatie heen.
Oud 15-01-2014, 20:59
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik ben heel erg fan van The Comedian's Comedian podcast.
Comedian Stuart Goldsmith is een briljant interviewer en de comedians die te gast zijn vertellen een uur (of langer) over hoe ze zijn begonnen, hoe ze schrijven, wat het moeilijkst is, wat de kutste momenten zijn, welke grappen werken en waarom, en welke niet....
Het is fascinerend. Zelfs als ik de comedian niet ken is het interessant om naar te luisteren.
Ik ben bij 2 live opnames geweest, 1tje met Greg Proops en 1 met Marcus Brigstocke. Die hadden 't allebei ook vrij veel over politiek en hoe je daarmee het publiek kan verdelen...
<3
Hm, dat klinkt om iets leuks om tijdens het postbezorgen te luisteren.

Jij kent zeker al lang Utter Shambles, hè? Dat vind ik altijd zo gezellig.
Oud 15-01-2014, 20:59
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Nu heb ik geen gevoel voor humor, (...)
Ik wilde nog posten dat mensen met gevoel voor humor wel regelmatig zeggen dat ze geen gevoel voor humor hebben!
Oud 15-01-2014, 21:00
Verwijderd
Omdat ze door hun gevoel van humor snappen dat dat grappig is.
Oud 15-01-2014, 21:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Kun je hier tegen?

"Omdat ze een dikke kop en een dikke kont heeft, werd Syl altijd gepest."

Wat een kneus is die gast toch. Hij was toch ook een keer bij Zomergasten? Daar vond ik 'm ook al zo vervelend. Het zijn precies het soort mensen dat niet kan lachen om de holocaust die de holocaust mogelijk gemaakt hebben.
Oud 15-01-2014, 21:03
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik wilde nog posten dat mensen met gevoel voor humor wel regelmatig zeggen dat ze geen gevoel voor humor hebben!
Hij bedoelt dat denk ik ook een beetje als grapje. Hoewel je hem inderdaad nooit zien lachen.

Ik vind hem sowieso wel een held. Toen ie een paar jaar geleden man werd schreef ie dit:

“Het is waar, Marjolijn Februari was een aardige vrouw, we zullen haar toewijding aan het land en de cultuur missen. Maar nu de onderneming verder gaat onder de naam Maxim Februari verwachten wij toch onze dienstverlening verder te optimaliseren en een nog hoogwaardiger kwaliteit te leveren dan u al van ons was gewend. Graag maak ik nog van de gelegenheid gebruik een kleine prijsverhoging aan te kondigen. Een man mag immers verwachten met hetzelfde werk minstens 18% meer te verdienen dan vrouwen?”
Oud 15-01-2014, 21:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hm, dat klinkt om iets leuks om tijdens het postbezorgen te luisteren.

Jij kent zeker al lang Utter Shambles, hè? Dat vind ik altijd zo gezellig.
Ja, ik ken Utter Shambles wel, maar eerlijk gezegd heb ik er nog niet veel naar geluisterd. Er zijn te veel podcasts en radioprogramma's!
Ik moet Collings & Herrin en AIOTM nog een keer herluisteren en ik wil Infinite Monkey Cage luisteren vanwege science, en Museum Of Curiosities op Radio 4 is ook zeer interessant en amusant... maar zo weinig tijd.

De laatste die ik helemaal heb geluisterd is Alex Horne Breaks The News. Dat vind ik wel een 'lekker gekke' podcast met aardig wat absurdisme en giechelende volwassen mannen.

Heb jij overigens wat van Richard Herring's Leicester Square Theatre Podcast (RHLSTP) geluisterd? Ik hou van Richard Herring en de interviews zijn fantastisch. Vooral de back-up vragen.

Zou je liever een ham-hand hebben of een oksel waar zonnebrandcreme uit komt?
Oud 15-01-2014, 21:07
Verwijderd
Oef, dat stuk van Leon de Winter.
Oud 15-01-2014, 21:07
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
"Omdat ze een dikke kop en een dikke kont heeft, werd Syl altijd gepest."

Wat een kneus is die gast toch. Hij was toch ook een keer bij Zomergasten? Daar vond ik 'm ook al zo vervelend. Het zijn precies het soort mensen dat niet kan lachen om de holocaust die de holocaust mogelijk gemaakt hebben.
Ja. Ondertussen maakt ie trouwens wel bagatelliserende grappen over dode Palestijnen. Hij is een van de meest irriterende Mij Bekende Nederlanders.
Oud 15-01-2014, 21:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hij bedoelt dat denk ik ook een beetje als grapje. Hoewel je hem inderdaad nooit zien lachen.

Ik vind hem sowieso wel een held. Toen ie een paar jaar geleden man werd schreef ie dit:

“Het is waar, Marjolijn Februari was een aardige vrouw, we zullen haar toewijding aan het land en de cultuur missen. Maar nu de onderneming verder gaat onder de naam Maxim Februari verwachten wij toch onze dienstverlening verder te optimaliseren en een nog hoogwaardiger kwaliteit te leveren dan u al van ons was gewend. Graag maak ik nog van de gelegenheid gebruik een kleine prijsverhoging aan te kondigen. Een man mag immers verwachten met hetzelfde werk minstens 18% meer te verdienen dan vrouwen?”
Oud 15-01-2014, 21:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik dacht dat zijn foto een morph was van foto's van Pierre Bokma en Wim T. Schippers.
Oud 15-01-2014, 21:10
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, ik ken Utter Shambles wel, maar eerlijk gezegd heb ik er nog niet veel naar geluisterd.
Hun Kerstspecial met Mark Gatiss en Alan Moore is geweldig.

Maar die show is niet zozeer grappig als wel interessant en motiverend om de dingen waar ze het over hebben op te zoeken.

Citaat:
Heb jij overigens wat van Richard Herring's Leicester Square Theatre Podcast (RHLSTP) geluisterd?
Nee, ik ben niet zo bekend met Herring.
Oud 15-01-2014, 21:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Wat een onzin:

Youp van 't Hek schrijft: "„Ooit stond een dampende meute krijsende jonge meiden hen overal in de wereld op te wachten en nu hangt er een handjevol schele tenaladies uit de overgangsklasse voor hun hotel.”"

En dan zegt Maxim Februari:
"Lachen om Chinezen? Ordinair racisme van de commerciëlen. Lachen om vrouwen in de overgang? Beschaafd vermaak onder de betere kringen."

:') Alsof een grap maken over het gedrag van vrouwen in de overgang vergelijkbaar is met een foute grap over iemands afkomst. Wat zijn columnisten toch vaak zure zeikerds.
Oud 15-01-2014, 21:14
Verwijderd
Citaat:

Ja, dat had ik toen gelezen. Ik kan 'm ook waarderen.
Oud 15-01-2014, 21:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hun Kerstspecial met Mark Gatiss en Alan Moore is geweldig.

Maar die show is niet zozeer grappig als wel interessant en motiverend om de dingen waar ze het over hebben op te zoeken.

Nee, ik ben niet zo bekend met Herring.
Ik heb er wel wat van geluisterd en ik vind het fijn dat Robin en Josie hun luisteraars niet behandelen alsof ze dom zijn en heel veel uitleg nodig hebben. Ze praten gewoon, en als je iets niet weet dan leer je het wel door naar hun te luisteren. Fijn.

En Richard Herring doet dus interviews met bekende mensen en die duren gemiddeld 1,5 uur en ik vind ze hilarisch en fascinerend.'
Hiero: http://www.comedy.co.uk/podcasts/ric...g_lst_podcast/

Die met Adam Buxton is mijn favoriet, maar die met Charlie Brooker, Stewart Lee, Armando Iannucci & Graham Linehan en Russell Brand zijn ook pareltjes. En die met Stephen Fry natuurlijk, waarin hij voor het eerst bekende dat hij een zelfmoordpoging had gedaan, en waarna alle Britse kranten ineens vol stonden met dat nieuws.

Doe maar luisteren.
Oud 15-01-2014, 21:36
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb er wel wat van geluisterd en ik vind het fijn dat Robin en Josie hun luisteraars niet behandelen alsof ze dom zijn en heel veel uitleg nodig hebben. Ze praten gewoon, en als je iets niet weet dan leer je het wel door naar hun te luisteren. Fijn.

En Richard Herring doet dus interviews met bekende mensen en die duren gemiddeld 1,5 uur en ik vind ze hilarisch en fascinerend.'
Hiero: http://www.comedy.co.uk/podcasts/ric...g_lst_podcast/

Die met Adam Buxton is mijn favoriet, maar die met Charlie Brooker, Stewart Lee, Armando Iannucci & Graham Linehan en Russell Brand zijn ook pareltjes. En die met Stephen Fry natuurlijk, waarin hij voor het eerst bekende dat hij een zelfmoordpoging had gedaan, en waarna alle Britse kranten ineens vol stonden met dat nieuws.

Doe maar luisteren.
Oké.
Oud 15-01-2014, 21:38
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, dat had ik toen gelezen. Ik kan 'm ook waarderen.
Zijn interview bij DWDD was ook wel leuk en scherp:

http://www.hanta.nl/hanta/2013/12/17...spannende-dag/

"Mja, maar ik denk dan toch, als je fysiek verandert, je blijft toch, zeg maar, inside, blijf je toch een vrouw, denk ik."
"Ja, daarom moet jij het ook niet doen."
Oud 15-01-2014, 21:42
Neko*
Neko* is offline
Ik heb een ontzettend slecht gevoel voor humor. En dan bedoel ik beide kanten; ik voel grapjes slecht aan en ben er ook geen kei in te ontdekken wat er nu zo grappig aan is als ik wel door heb dat er een grap gemaakt wordt, en zelf grapjes maken zit er ook niet in. Ik ben wel van de (soms ietwat misplaatste) sarcastische opmerkingen die door sommige mensen wel als grappig worden ervaren. En ik ben gek op flauwe woordgrapjes, maar dan meer 'huhuhu' achtig, dan dat ik er daadwerkelijk van om in een scheur lig.

Ik zou best een cursus willen volgen om er beter in te worden. Over het algemeen voel ik me slecht op m'n gemak met humor.
Oud 15-01-2014, 21:48
Verwijderd
een cursus humor, kan me niet voorstellen dat dat werkt
Oud 15-01-2014, 21:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oké.
Braaf.
Oud 15-01-2014, 21:52
Verwijderd
Iemand heeft een tattoo laten zetten in het Schots, maar ik kan nergens geen vertaling vinden. En ik wil weten wat er staat en zij wil het niet zeggen
Ofja. Ze beantwoord die vraag gewoon niet.
Oud 15-01-2014, 21:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik kan nergens geen vertaling vinden.
Wat is het probleem dan?

Gheghe, humor.
Oud 15-01-2014, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Wat is het probleem dan?

Gheghe, humor.
Oud 15-01-2014, 21:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Sorry.

Waarom wil je per se weten wat er op die tatoeage staat?
Oud 15-01-2014, 22:00
Verwijderd
De man van mijn schoonzusje heeft hele vervelende humor, trouwens. Zit je aan tafel: "Mag ik de suiker even?" "Ja, dat mag." en dan blijven zitten met een stalen gezicht zonder de suiker door te geven. En dan volhouden tot je hem letterlijk commandeert je de suiker te geven. Blijkbaar doen ze dat daar thuis allemaal en daar lachen ze zich echt helemaal dood om. Hilarisch vinden ze dat. Elke keer als hij dat doet, wil ik hem het liefst die suikerpot door z'n strot rammen, ik vind het gruwelijk irritant.
Oud 15-01-2014, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Sorry.

Waarom wil je per se weten wat er op die tatoeage staat?
Omdat ik wel benieuwd ben. En omdat ik ontzettend nieuwsgierig ben. Gewoon, omdat. Maar goed. Nergens iets te vinden, het zal wel. Ik ga slapen. Hopelijk is mijn snothoofd morgen minder.
Oud 15-01-2014, 22:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zijn interview bij DWDD was ook wel leuk en scherp:

http://www.hanta.nl/hanta/2013/12/17...spannende-dag/

"Mja, maar ik denk dan toch, als je fysiek verandert, je blijft toch, zeg maar, inside, blijf je toch een vrouw, denk ik."
"Ja, daarom moet jij het ook niet doen."
Ik moet bij filmpjes van DWDD echt af en toe pauze nemen omdat ik het even niet meer aankan. Matthijs die dingen niet begrijpt en er gewoon nog een domme vraag doorheen stelt en de tafeldame die met haar wimpers flappert en af en toe op heel begrijpende toon 'ja' zegt, hoewel het duidelijk is dat het 'nee' moet zijn.

Meneer Februari lijkt mij wel een gevat en intelligent persoon. Daar wil ik wel meer van lezen.
Oud 15-01-2014, 22:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De man van mijn schoonzusje heeft hele vervelende humor, trouwens. Zit je aan tafel: "Mag ik de suiker even?" "Ja, dat mag." en dan blijven zitten met een stalen gezicht zonder de suiker door te geven. En dan volhouden tot je hem letterlijk commandeert je de suiker te geven. Blijkbaar doen ze dat daar thuis allemaal en daar lachen ze zich echt helemaal dood om. Hilarisch vinden ze dat. Elke keer als hij dat doet, wil ik hem het liefst die suikerpot door z'n strot rammen, ik vind het gruwelijk irritant.
Oei. Zulk soort flauwe kutgrapjes maak ik ook wel eens, maar ik ben me er dan ook wel van bewust dat het een heel erg flauw kutgrapje is. Als iemand het constant zou doen, dan zou ik die persoon ook wel een klap voor z'n harses willen geven ja.
Verwijderd
Citaat:
Die vind ik behoorlijk herkenbaar.
Verwijderd
Het stukje van door de strot rammen dan.
Oud 15-01-2014, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Oei. Zulk soort flauwe kutgrapjes maak ik ook wel eens, maar ik ben me er dan ook wel van bewust dat het een heel erg flauw kutgrapje is. Als iemand het constant zou doen, dan zou ik die persoon ook wel een klap voor z'n harses willen geven ja.
Nou, ik doe dat inderdaad ook heel erg sporadisch, maar niet bij elk etentje. En meneer snapt niet dat het echt heel erg flauw is, maar lacht zichzelf echt in een deuk. Nou ja, dan ben je mij heel snel kwijt.
Oud 15-01-2014, 22:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Joehoe, eindelijk weer eens bij mijn oppas/surrogaatgezin gegeten en het was zo gezellig en ik heb ze zo gemist en ik hou zo van ze
Oud 15-01-2014, 22:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoera!

Fizzle, ik heb net je cookie in een mok recept geprobeerd. Beetje chewie. Ik heb wat verkeerd gedaan denk ik.
Oud 15-01-2014, 22:48
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
De man van mijn schoonzusje heeft hele vervelende humor, trouwens. Zit je aan tafel: "Mag ik de suiker even?" "Ja, dat mag."
Oei, heel vervelend is dat. Winkeliers doen het ook wel eens.

"Kan ik pinnen?"
"Dat weet ik niet, of jij dat kan."

"Kan ik hier naar het toilet?"
"Nee, wij doen het hier op de grond."

Ik zal jou 'ns op de grond.
Oud 16-01-2014, 00:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik moet bij filmpjes van DWDD echt af en toe pauze nemen omdat ik het even niet meer aankan. Matthijs die dingen niet begrijpt en er gewoon nog een domme vraag doorheen stelt en de tafeldame die met haar wimpers flappert en af en toe op heel begrijpende toon 'ja' zegt, hoewel het duidelijk is dat het 'nee' moet zijn.

Meneer Februari lijkt mij wel een gevat en intelligent persoon. Daar wil ik wel meer van lezen.
Inderdaad, ik keek dat interview ook even en wat is Matthijs obnoxious met zijn vragen en houding. Maar ja, wanneer niet
Oud 16-01-2014, 06:40
Verwijderd
Het was bijna zeven uur, ik zat in de auto op weg naar mijn dagdienst, was al voorbij Almelo, herinnerde ik me ineens dat ik geruild had naar een avonddienst dusss nu ben ik weer thuis.
Oud 16-01-2014, 06:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik lag vannacht wakker, zo lang dat ik met mezelf afsprak maar gewoon wakker te blijven als ik het nog 3 uur zou worden. Dat is niet gebeurd, maar door een onverklaarbaar wonder heb ik toch mijn wekker gehoord. Ik had me al ingesteld op drama met net op tijd wakker schieten en enorm haasten of juist veel te laat wakker worden en mijn afspraak gemist hebben.
Oud 16-01-2014, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Het was bijna zeven uur, ik zat in de auto op weg naar mijn dagdienst, was al voorbij Almelo, herinnerde ik me ineens dat ik geruild had naar een avonddienst dusss nu ben ik weer thuis.
Dat is echt bagger
Oud 16-01-2014, 08:18
Verwijderd
Wie heeft er nog simpele huis-, tuin- en keukentips voor keelpijn? Meeeeh.
Oud 16-01-2014, 08:48
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Hier kan ik zo slecht tegen. Ik word daar echt heel venijnig van.

Citaat:

Nou, dat is mooi, want hij heeft ook een boek geschreven.

Citaat:
Gorgelen met zout water.
Oud 16-01-2014, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Kamillethee met honing
Oud 16-01-2014, 08:50
Hazel
Hazel is offline
Dat stuk van Leon de Winter is wel het leukste dat ik vandaag gelezen heb. Ik kan gewoon lezen dat de stoom uit zijn oren kwam toen hij het schreef.
Oud 16-01-2014, 08:52
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Wij gingen vroeger op vakantie met kennissen die soortgelijke grapjes maakten. Als je dan vroeg "mag ik X even vasthouden?" dan kreeg je hem in je hand gedrukt, en vervolgens werd het er weer uitgerukt onder het gierende commentaar van "dat was lang genoeg!11!".

Regels voor berichten