Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2014, 15:51
Verwijderd
Maar tl;dr verwacht vooral niet dat de wereld aan je voeten ligt met een papiertje in de geschiedenis.
Advertentie
Oud 16-01-2014, 15:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat was volgens jou dé fout die Hitler maakte waardoor WO II verloren ging voor de Duitsers?
Hij was vegetariër.
Oud 16-01-2014, 15:53
Verwijderd
Ik ben nooit zo weg van Hermans
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
DF: Nee, het is ook een idioot lange weg voor ik überhaupt naar de uni mag, maar dat soort studies fascineren me altijd, omdat je er op het eerste oog eigenlijk geen fuck mee kunt doen.

Ik vond Egypte altijd machtig interessant, helaas ging het daar nooit zo lang over. Maar mummies en vloeken en tombes en piramides en
Verwijderd
Citaat:
Hij was vegetariër.
Hij mocht geen vlees eten van de dokter ivm een maagzweer, maar hij was geen vegetariër en at soms wel worstjes
Bron: the book of general ignorance. Maar dat boek noemt wel betere bronnen.

Laatst gewijzigd op 16-01-2014 om 15:58.
Oud 16-01-2014, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Hij was vegetariër.

brb even een artikel schrijven
Oud 16-01-2014, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Misschien kun je zelf een paar opties aandragen zodat we erover in discussie kunnen gaan. Het vuur alvast een beetje aanwakkeren, etc.
-Omdat hij een oorlog op twee fronten voerde.
-Hij maakte de Duitse bevolking niet enthousiast genoeg voor de oorlog.
-Hij was vegetarisch.
-Hij had negers harder moet aanpakken ipv Joden.
-De propagandamachine was insufficient.
-Te sterkte tegenstand(ers).
Oud 16-01-2014, 16:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hij mocht geen vlees eten van de dokter ivm een maagzweer, maar hij was geen vegetariër en at soms wel worstjes
Feitelijke oorzaak/gevolg vind ik niet interessant
Oud 16-01-2014, 16:40
Neko*
Neko* is offline
Het is een klus regelrecht uit de hel, de vriezer ontdooien. Maar misschien dat het er ook mee te maken heeft dat dit de eerste keer is in 2enhalf jaar en dat de deur niet meer helemaal dicht kon vanwege het ijsoverschot. :')
Oud 16-01-2014, 16:41
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik ben meer van de interessante discussies.

Wat was volgens jou dé fout die Hitler maakte waardoor WO II verloren ging voor de Duitsers?
Te veel antisemitisme. Als ie al die joodse wetenschappers niet het land uitgejaagd had, had ie een atoombom kunnen hebben.
Oud 16-01-2014, 16:50
Verwijderd
De Grieken, romeinen en Egyptenaren boeien me meer dan WOII.
Oud 16-01-2014, 16:52
Carn
Carn is offline
Mijn favoriete geschiedenisboek <3
Oud 16-01-2014, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die boeken van Paulien Cornellissen ook leuk en heb ze allebei in mijn boekenkast staan Als tv-persoon vind ik haar niet zo leuk.
Precies dit.
Oud 16-01-2014, 17:50
Verwijderd
Citaat:
-Omdat hij een oorlog op twee fronten voerde.
-Hij maakte de Duitse bevolking niet enthousiast genoeg voor de oorlog.
-Hij was vegetarisch.
-Hij had negers harder moet aanpakken ipv Joden.
-De propagandamachine was insufficient.
-Te sterkte tegenstand(ers).
Vegetarisch was ie sowieso niet /mierenneuk
Oud 16-01-2014, 17:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vegetarisch was ie sowieso niet /mierenneuk
Ik wilde dit doen, en toen dacht ik 'neh, laat maar'
Oud 16-01-2014, 17:58
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het is een klus regelrecht uit de hel, de vriezer ontdooien. Maar misschien dat het er ook mee te maken heeft dat dit de eerste keer is in 2enhalf jaar en dat de deur niet meer helemaal dicht kon vanwege het ijsoverschot. :')
Haha ja. Hoewel het wel bijzonder fijn is om grote blokken ijs weg te kunnen gooien.
Oud 16-01-2014, 18:03
Verwijderd
Mijn kleintje is in no time klaar. Pot kokend water er in zetten en het is zo los
Oud 16-01-2014, 18:05
Neko*
Neko* is offline
Het zijn drie laden en de bovenste kon er niet eens uit omdat er zoveel ijs aan gevroren zat.
Oud 16-01-2014, 18:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
As addictions go, a 22-year-old woman named Keyshia has a doody, er, doozie.
She's addicted to the taste of dirty, pee-filled diapers, which she developed a taste for two years ago, according to an episode of "My Strange Addiction" airing Jan. 15 on TLC.
Since that first stained diaper, Keyshia estimates she slurped her way through 25,000 soiled nappies, which is enough for six babies' lifetimes.

http://www.huffingtonpost.com/2014/0...n_4604422.html

Misschien wordt het eens tijd dat we gewoon lekker niet berichten over mensen met idiote hobbies }:[ (natuurlijk doe ik het nu zelf, dat snap ik).
Oud 16-01-2014, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Te veel antisemitisme. Als ie al die joodse wetenschappers niet het land uitgejaagd had, had ie een atoombom kunnen hebben.
Heeft ie dat wel gedaan? Heeft ie er niet een aantal ''gehouden'' om voor hem te werken?
Oud 16-01-2014, 18:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijn kleintje is in no time klaar. Pot kokend water er in zetten en het is zo los
Mijn vriezer was gister aan 't ontdooien zonder dat ik er erg in had. Ik hoorde ineens allemaal rare geluiden, gekraak enzo, dus ik schrok me de tyfus en dacht dat het mss een muis was ofzo, maar het bleek krakend ijs te zijn. Ik had het deurtje niet goed dichtgedaan. :')
Oud 16-01-2014, 18:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Heeft ie dat wel gedaan? Heeft ie er niet een aantal ''gehouden'' om voor hem te werken?
Nee, de meesten zijn gevlucht naar Amerika, waar sommigen vervolgens meegewerkt hebben aan het Manhattanproject.
Oud 16-01-2014, 19:28
Neko*
Neko* is offline
Nou, het geeft wel voldoening. Er is ineens weer flink veel ruimte voor meer spul in de vriezer.
Oud 16-01-2014, 19:58
Verwijderd
Ik was net in cafe de V. Het eetcafe waar ooit de legendarische x-sparerib-x meet plaatsvond.
Oud 16-01-2014, 20:06
Verwijderd
Citaat:
x-sparerib-x meet
Oud 16-01-2014, 20:08
Verwijderd
Wat gebeurde er toen ook al weer? Ik weet de betrokken partij nog wel maar niet wat ze deed.
Oud 16-01-2014, 20:15
Verwijderd
De vreemde vieze vrijwilligster komt niet meer terug
Oud 16-01-2014, 20:23
Neko*
Neko* is offline
Henk doet zijn werk erg goed. Hij neemt ook de gang en de keuken mee. Ik ben een beetje verliefd, geloof ik.
Oud 16-01-2014, 20:27
Verwijderd
Henk is een steen?
Oud 16-01-2014, 20:28
Neko*
Neko* is offline
Henk is een stofzuigerrobot die ook nog dweilt!
Oud 16-01-2014, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Wat gebeurde er toen ook al weer? Ik weet de betrokken partij nog wel maar niet wat ze deed.
Daar gebeurde niet zoveel maar ze zat zich in het meettopic voorafgaand moeilijk hard op te winden over wat iedereen ging bestellen zodat ze dat een eeuw van te voren kon doorbellen. Waren echt serieuze zaken.
Oud 16-01-2014, 20:30
Neko*
Neko* is offline
Was dat een L&R meet? Met vooraf bowlen/poolen? Want dan ben ik er ook bij geweest.
Oud 16-01-2014, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Daar gebeurde niet zoveel maar ze zat zich in het meettopic voorafgaand moeilijk hard op te winden over wat iedereen ging bestellen zodat ze dat een eeuw van te voren kon doorbellen. Waren echt serieuze zaken.
O, ik dacht dat ze gewoon extreem veel spareribs had besteld voor zichzelf.
Oud 16-01-2014, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Henk is een stofzuigerrobot die ook nog dweilt!
Dat is een nuttige steen!
Oud 16-01-2014, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Was dat een L&R meet? Met vooraf bowlen/poolen? Want dan ben ik er ook bij geweest.
OH! Ik heb tegen iemand gelogen. Ik heb gezegd dat ik enkel D&A- en Adminmeets heb gedaan. Maar ik heb ooit een L&Rmeet gedaan ook. Woah!

Niet die overigens.
Oud 16-01-2014, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Henk is een steen?
Verwijderd
Minke was jij ook bij die meet? Ik kan me alleen daboman en lucky luciano herinneren. En dat het een gezellige avond was en dat ik superleuke laarsjes aanhad weet ik ook nog.
Turk February
Turk February is offline
Er zijn mensen die zover van me afstaan, dat ik ze nauwelijks als dezelfde diersoort kan beschouwen. Zoals deze meneer:

Ik kan me niet voorstellen hoe het is om hem te zijn.
Oud 16-01-2014, 20:37
x-sparerib-x
x-sparerib-x is offline
Citaat:
Ik was net in cafe de V. Het eetcafe waar ooit de legendarische x-sparerib-x meet plaatsvond.
Oh dat was zo'n fijne avond! Al die spareribs, mmmmm!
Oud 16-01-2014, 20:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, de meesten zijn gevlucht naar Amerika, waar sommigen vervolgens meegewerkt hebben aan het Manhattanproject.
Zou ook raar zijn, dat Joodse wetenschappers onder dwang van de Duitsers zouden meewerken aan een massavernietigingswapen dat gebruikt zou kunnen worden tegen het Joodse volk. Maar goed, met de ethische normen en waarden van Joden weet je het natuurlijk nooit.
Oud 16-01-2014, 20:39
Verwijderd
Voorspelbaar
Oud 16-01-2014, 20:44
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dat is een nuttige steen!
Zeg dat wel! En nog een heel mooie ook nog. Hij is nu weer gaan slapen, zijn taak voor vandaag zat er weer op.

Citaat:
OH! Ik heb tegen iemand gelogen. Ik heb gezegd dat ik enkel D&A- en Adminmeets heb gedaan. Maar ik heb ooit een L&Rmeet gedaan ook. Woah!

Niet die overigens.
Ik wou al zeggen, ik heb jou toch nooit gemeet! Ik heb niet zo heel veel meets gedaan. Twee keer een adminmeet, 1x DK, L&R en psych. En dat was het geloof ik wel.

Citaat:
Oh dat was zo'n fijne avond! Al die spareribs, mmmmm!
Oud 16-01-2014, 20:45
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Minke was jij ook bij die meet? Ik kan me alleen daboman en lucky luciano herinneren. En dat het een gezellige avond was en dat ik superleuke laarsjes aanhad weet ik ook nog.
Wat zijn er toch veel mensen vertrokken, hè. Ik vraag me af hoe het is met Daboman en Lucky Luciano.
Oud 16-01-2014, 20:48
Verwijderd
Lucky Luciano is getrouwd.
Verwijderd
Daboman niet.
Verwijderd
Wat je zegt, Turk. Ik heb gehoord dat LL ging trouwen. Zal inmiddels wel gebeurd zijn. Van daboman vraag ik me af of hij een vriendin heeft en eigen huis.
Oud 16-01-2014, 20:49
Verwijderd
Tenminste, ik denk dat dat laatste een veilige aanname is.
Verwijderd
@para
Verwijderd
Ik gun Daboman wel een lekker autistisch vriendinnetje om gezellig samen sociaal onhandig mee te zijn.
Oud 16-01-2014, 20:51
Verwijderd
Ja. Ik hoop voor hem dat de zelfvertrouwencursussen die hij gevolgd heeft zijn aangeslagen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten