| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Als je wil posten dat je het allemaal smerig vindt, lijkt me dat prima; het gaat om de manier waarop.
|
|
|
|
"Tegengeluid" vind ik in deze kwestie trouwens een vreemd gekozen woord. Alsof het een politieke kwestie is. Er is gewoon iemand die vertelt over 'n hobby.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb wel eens dat ik negatief denk over het een of ander wat iemand post ofzo. Over het algemeen denk ik dan dat als iemand dat komt vertellen, die persoon vast geen behoefte heeft aan wat ik daar specifiek over denk. Tenzij iemand expliciet vraagt naar wat ik er over denk, of wat anderen over iets denken, laat ik mensen hun mededelingen doen en post ik maar niks als ik er niks fatsoenlijks over weet te zeggen. Mensen zullen dat gevoel ook bij mij hebben en wat Para zei was mooi verwoord wat ik vandaag al dacht hierover: het internet is er niet alleen voor mijn specifieke vermaak. Andere mensen, andere dingen, andere meningen.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik erger me aan een aantal dingen. Natuurlijk hartstikke fijn voor Pip dat ze haar fetisj "gevonden" heeft en dat ze ervoor uit durft te komen en kan doen wat ze wil DIT VIND IK OPRECHT OKEE, maar a. ik ben het met Noedelhap volledig eens over de gedetailleerde beschrijvingen die ik soms écht te ver vind gaan, spoiler of niet, fetisj of niet (inderdaad, uitgebreide beschrijvingen van 'gewone' seks hoeven voor mij ook niet zo) b. Sorry Pip, maar sinds je coming out vind ik je ook een stuk egoïstischer en egocentrischer geworden. Schrijven op muren in openbare wc's met menstruatiebloed, asociaal wat mij betreft. En je post over piesen met de deur open vond ik ook weer typisch. Je huisgenoot kan het niet waarderen, maa jíj vindt het gezellig, dus doe je het toch? Wat goed van je dat je zo jezelf durft te zijn
en c. inderdaad die adoratie van het regerende DK-kliekje voor werkelijk alles wat ze post. Als ik een hotelkamer aan diggelen sla en daar heel trots over kom vertellen, 'maar ik heb wel netjes alle schade betaald hoor' krijg ik dan ook applaus omdat ik zo mezelf ben en doe wat ik wil? d. ik erger me aan een soort algemeen gevoel dat ik hier krijg, dat als je niet gediend bent van Pips verhalen, je een soort van kortzichtige preutse trien bent. Ik heb nu even geen duidelijke voorbeelden, maar er zijn wel dingen gepost waardoor ik me ook altijd maar ingehouden heb, zoals bij bijv. de bruinebonenpost. En de niet bepaald subtiele referentie van Tina naar Poetin vs homo's gaat ook wel vrij ver, vind je niet. Goed, hier zal wel weer een hoop over gevallen worden, maar ik wilde er toch iets van zeggen. |
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de rest heeft ze wel gelijk natuurlijk, alleen gaat 't hier - denk ik - niet echt om Pip en zelfs niet om rare seks. Meer 't soort sluimerende frustraties die sommige mensen ontwikkelen als een forum lang draait. Driekwart van Carns posts in WSZ zijn de laatste tijd iets als 'DIT SOORT GESPREKKEN VOER JE MAAR ERGENS ANDERS '.Zwaar lefe. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik ben misschien partijdig omdat ik Pip in het echt ken en haar erg kan waarderen, maar ik denk dat ik er ook geen aanstoot aan zou nemen als bijvoorbeeld Noedelhap hier allerlei details over zijn seksleven over ons uit zou storten. Ik ben dan ook erg nieuwsgierig van nature en vind niet zo snel iets vies, misschien speelt dat ook een rol.
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ach, dit is DK, waar als je zegt dat je iemands haar wat korter niet zo mooi vindt er een heel drama is en massaal posts verwijderd worden want oh nee, het zal maar eens niet positief zijn.
Verder vind ik natuurlijk alles en iedereen leuk, lief, mooi en geweldig.
|
|
||||||
Verwijderd
|
Ik blijf bij mijn mening:
Citaat:
Citaat:
![]() Sorry als ik er iemand mee gekwetst heb, hoor. Dat was niet mijn bedoeling, echt. Maar volgens mij was het best wel duidelijk dat dat niet serieus was? Citaat:
Citaat:
Citaat:
En over Pips posts: ik vind het interessant en gruwelijk ranzig tegelijk. Op zich waardeer ik het wel dat het over het algemeen in een spoiler staat, want als ik net aan het eten ben, zit ik niet echt te wachten op een verhaal over menstruatiebloed. Maar dat vind ik eigenlijk ook van al die spijsverteringsverhalen van een paar pagina's terug, dus, tsja. |
|||||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
Dit gebeurt al veel langer. Ik kan niks over Tokio Hotel posten, want dan ben ik de antichrist en heb ik 3 pagina's lang gezeik over dat de zanger op een vrouw lijkt en hoe slecht die muziek is en BLAAAAAAABLABLA, niemand mag over eten en diëten praten zonder dat iemand zich aangesproken/benadeeld voelt en klagen mag al helemaal niet, hoe kut je situatie ook is en hoe weinig je er zelf ook aan kunt doen (bijvoorbeeld Chick Rock en Apate).
|
|
||
|
Citaat:
(** de je/jou zijn algemeen) Verder is het best entertaining allemaal aangezien mijn leven lekker saai en stabiel is. Soort van never ending GTST hier.
|
|
|
|
bij mijn huisarts zijn sommige speelgoedjes nog van toen ik klein was, en dat geeft zo'n thrill van herkenning. Heb de laatste keer dat ik er was ook echt even gespeeld met zo'n bord met onderzoek dingen (draai, knisper, spiegel, toet toet ding etc.)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics