Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2014, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ik dus echt niet he. Ik ben zo jaloers op de mensen die dat wel kunnen.
Je kunt je dan niet concentreren of?

In tentamenweken zit ik er 8, 9 uur per dag
Advertentie
Oud 19-01-2014, 11:45
Verwijderd
Ik moet wat geluid om heen hebben. Als het helemaal stil is kan ik niet leren.
Oud 19-01-2014, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Het gaat al de hele avond over schijt en pies, en nú is het een probleem?

Het lijkt me niet jouw plaats om daarover te oordelen, of wel? Ze zet het altijd in een spoiler en meestal met een soort waarschuwing erbij, dus je hoeft het niet te lezen als je niet wil. Waarom doe je zo tegen iemand die juist goed bezig is, die een inspiratie kan zijn voor anderen? Denk je dat iedereen maar van normale seks houdt en dat zij werkelijk de enige is die een fetisj heeft? Denk je ook dat die mensen hier niet komen, of Google niet kunnen gebruiken? Ik vind het juist heel goed dat ze er zo open over is en wat ik zeg, als je het niet wil lezen, dan scroll je er overheen.

Zeker +10 punten. +100 zelfs. Ik vind haar soms ook onuitstaanbaar en ik hoef het soms allemaal ook niet te weten, maar ze weet wel wie ze is en wat ze wil in het leven en ik vind niet dat jij daar zo negatief over hoeft te doen. Fijn dat jij blij bent met jouw normale leven met je normale seks en je normale alles, maar ga niet zo enorm kut lopen doen als iemand afwijkt van jouw term 'normaal'. Dat is niet hoe je met mensen omgaat.
lief:
Wat een mooie woorden.
Oud 19-01-2014, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Vmbo kader. Ik weet alleen niet wat "tantoe spange shit mattie" is in het Fins.
Oud 19-01-2014, 12:22
Verwijderd
Aargh waarom heb ik toch ooit bedacht dat promoveren een goed idee was? Ik zit dit weekend nu al op 20 gewerkte uren en ben nog lang, lang niet klaar. En op dit moment weet ik ook niet of het ooit nog goedkomt
Oud 19-01-2014, 12:28
Verwijderd
Ik zet wat carnavalsdingen op FB, 2 speldjes van Mestreech en 2 medailles van Brabant. Ik schrijf nooit Mestreechs op mijn fb en ik zou verwachten dat mijn familie dan de hint zou snappen, maar nee hoor, Mestreechse reactie er op en nog krom geschreven ook. Argh.

Maar ik had het ook kunnen weten, ik had alleen gehoopt dat misschien iemand anders eerder interesse had gehad
Oud 19-01-2014, 13:08
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Je kunt je dan niet concentreren of?

In tentamenweken zit ik er 8, 9 uur per dag
Ik kan me inderdaad niet concentreren. Ik ga op zoek naar afleiding omdat het te stil is, en tegelijkertijd erger ik me aan alle kleine geluidjes.
Oud 19-01-2014, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Het gaat al de hele avond over schijt en pies, en nú is het een probleem?

Het lijkt me niet jouw plaats om daarover te oordelen, of wel? Ze zet het altijd in een spoiler en meestal met een soort waarschuwing erbij, dus je hoeft het niet te lezen als je niet wil. Waarom doe je zo tegen iemand die juist goed bezig is, die een inspiratie kan zijn voor anderen? Denk je dat iedereen maar van normale seks houdt en dat zij werkelijk de enige is die een fetisj heeft? Denk je ook dat die mensen hier niet komen, of Google niet kunnen gebruiken? Ik vind het juist heel goed dat ze er zo open over is en wat ik zeg, als je het niet wil lezen, dan scroll je er overheen.

Zeker +10 punten. +100 zelfs. Ik vind haar soms ook onuitstaanbaar en ik hoef het soms allemaal ook niet te weten, maar ze weet wel wie ze is en wat ze wil in het leven en ik vind niet dat jij daar zo negatief over hoeft te doen. Fijn dat jij blij bent met jouw normale leven met je normale seks en je normale alles, maar ga niet zo enorm kut lopen doen als iemand afwijkt van jouw term 'normaal'. Dat is niet hoe je met mensen omgaat.
Jeetje een kritisch tegengeluid. Idd op een ietwat botte manier, maar gezien t tijdstip zal ie wel wat gedronken hebben. Stel je niet aan zeg, als je post over bruine bonen baden, poepseks etc kan je toch zo'n bericht vroeg of laat verwachten?

Maar nee hoor, alles kan en mag (ben ik t mee eens) behalve het vies vinden cq de postings erover afkeuren.
Oud 19-01-2014, 13:14
Verwijderd
Het is hier geen onzin
Oud 19-01-2014, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Het is hier geen onzin
Bedankt voor de info. Want ik reageer niet serieus genoeg naar je zin of wat is het probleem?
Oud 19-01-2014, 13:17
Hazel
Hazel is offline
Het verbaast mij vooral omdat ik Carn normaal gesproken echt zo'n "als het je niet bevalt dan kijk je maar de andere kant op"-type vind.
Oud 19-01-2014, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Jeetje een kritisch tegengeluid. Idd op een ietwat botte manier, maar gezien t tijdstip zal ie wel wat gedronken hebben. Stel je niet aan zeg, als je post over bruine bonen baden, poepseks etc kan je toch zo'n bericht vroeg of laat verwachten?

Maar nee hoor, alles kan en mag (ben ik t mee eens) behalve het vies vinden cq de postings erover afkeuren.
C'est le ton qui fait la musique!
Oud 19-01-2014, 13:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Alcohol is geen excuus, dronken of niet, zo ga je niet met mensen om. Als je het ergens niet mee eens bent, prima, maar moet dat zo?

En hoezo, dat kan je verwachten? Waarom kan niet iedereen leuk met elkaar omgaan, ondanks de verschillen?

Je mag hier ook van alles, je mag elkaars posts/gedrag afkeuren, maar het moet hier altijd gelijk zo enorm zuur en bot, dat er geen mogelijkheid is om er als gezonde volwassenen over te praten.
Oud 19-01-2014, 13:41
Verwijderd
Ik heb lang nagedacht over de goede toon zodat ik niemand beledig, maar een bruinebonenbad bijvoorbeeld is zodanig normafwijkend dat je er toch op kunt wachten totdat er iemand post die laat blijken dat ie het raar vind (dat je er zo vrij gedetailleerd over schrijft)? Ik zie het probleen echt niet zo, en ik kan me ook wel voorstellen dat Carn niet echt zin had in een hele discussie, dus vandaar misschien dat ie er geen ruimte voor liet?

Maar uhm, als ze zo een vrije vrouw enzo is, boeiend wat men ervan toch?
Oud 19-01-2014, 13:44
Verwijderd
Ik snap nou pas wat jullie bedoelen met een bruinebonenbad.
Oud 19-01-2014, 13:52
Verwijderd
Oud 19-01-2014, 13:53
Verwijderd
Die post van de bruine bonen was ergens in november. Daarna heb ik niets meer gepost over die dingen. Ik snap dan ook de ophef in ene niet.
Oud 19-01-2014, 13:56
Verwijderd
Bovendien is het mijn werk. Ieder ander hier mag ook over zijn werk vertellen. Naar mijn weten zijn er geen regels die zeggen dat als je als hoer werkt je niet over je werk mag praten.

En zoals ik al zei, ik post er al bijna niets over.
Oud 19-01-2014, 14:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat een serious business allemaal jongens.
Oud 19-01-2014, 14:00
Qimm
Qimm is offline
Verder stond het ook in een spoiler en is de keus om het wel of niet te lezen bij de lezer en niet de schrijver.
Oud 19-01-2014, 14:03
Verwijderd
Ik vind het juist hartstikke interessant dat iedereen hier z'n eigen ding kan en mag delen.
Oud 19-01-2014, 14:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb lang nagedacht over de goede toon zodat ik niemand beledig, maar een bruinebonenbad bijvoorbeeld is zodanig normafwijkend dat je er toch op kunt wachten totdat er iemand post die laat blijken dat ie het raar vind (dat je er zo vrij gedetailleerd over schrijft)? Ik zie het probleen echt niet zo, en ik kan me ook wel voorstellen dat Carn niet echt zin had in een hele discussie, dus vandaar misschien dat ie er geen ruimte voor liet?

Maar uhm, als ze zo een vrije vrouw enzo is, boeiend wat men ervan toch?
Want iedereen die afwijkt van de norm, moet je maar gewoon afbranden? Er zit nogal een verschil in wat mensen normaal vinden natuurlijk, en dat snap ik ook wel, dat zit in je opvoeding. We vinden het allemaal niet normaal als zij met geaborteerde foetussen seks zou hebben en zich daarna zou insmeren met de restanten. Maar jeetje, wat een gezeik over baden in bruine bonen. BRUINE BONEN ffs. Wat heeft ze nou eigenlijk gedaan/verteld dat te ver ging? Eerlijk. Behalve dat het niet 'normaal' is in vergelijking met de seks die de meeste mensen hebben.

Het boeit míj wel. Ze is mijn zus, maar al was ze dat niet, zo praat je niet tegen een ander mens.
Oud 19-01-2014, 14:13
Verwijderd
Wacht, een bruinebonenbad is toch gewoon een bad vol met bruine bonen?
Oud 19-01-2014, 14:15
Verwijderd
Citaat:
En nu nog linken aan seks.
Oud 19-01-2014, 14:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja het was een vies spelletje van mijn zus. Net als die aflevering van Seks voor de Buch. Schokkend!
Verwijderd
Citaat:
ja. n.a.v. dit filmpje: http://www.skoften.net/video/sex_voo...uine_bonensoep
Verwijderd
Het bruinebonenverhaal was de vermakelijkste post van 2013.

De drie bladzijdes aan poepgewoontes en darmgeluiden vind ik wel weer wat onsmakelijk, maar 't internet hoeft niet uitsluitend te gaan over wat ik leuk vind, verder.
Oud 19-01-2014, 14:17
Verwijderd
Heb je die post destijds ook weer verwijderd, Pip? Ik kan 'm niet meer terugvinden.
Oud 19-01-2014, 14:19
Verwijderd
Ja, dezelfde dag nog! Ik wilde het gewoon even laten lezen aan wie toen online was.
Oud 19-01-2014, 14:22
Verwijderd
Citaat:
maar 't internet hoeft niet uitsluitend te gaan over wat ik leuk vind, verder.
Stukje post van het jaar.
Oud 19-01-2014, 14:42
Verwijderd
Daaaaag mensen!
Oud 19-01-2014, 14:44
Verwijderd
Dag Siqu!
Oud 19-01-2014, 14:47
Verwijderd
Hallo Siqu!
Oud 19-01-2014, 14:54
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ja hoi siqu
Oud 19-01-2014, 16:32
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Mij maakt het niet uit
Wel.

Tot zover mijn bijdrage.
Oud 19-01-2014, 16:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Eens met Carn. Iemand geeft een keer een tegengeluid op de nogal smerige posts van Pip (niemand heeft dat menstruatiebloed op de school-wcmuren schrijven genoemd, dat was ook ranzig en bovendien behoorlijk aso) en LP valt er gelijk over.
Moeten we het dan allemaal maar geweldig vinden dat Pip dit durft te vertellen? Als het op tv komt in Sex voor de Buch zit iedereen van "wat een smerige mensen allemaal!!!" maar als Pip het hier vertelt onder het mom van "dit is wie ik ben!" dan is iedereen lovend en willen ze meer horen.
Ik vind het overkomen als een overdreven geveinsde interesse, puur omdat Pip uit de "kast" heeft durven komen. Leuk voor haar hoor, maar niet iedereen hoeft erover te lezen. Want nee, niet alles stond in spoilers.
Oud 19-01-2014, 17:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Denk je dat iedereen maar van normale seks houdt en dat zij werkelijk de enige is die een fetisj heeft?
De meeste mensen vertellen hier ook niet in geuren en kleuren over hun 'normale' seksuele escapades. En die hoef ik óók niet te weten.
Oud 19-01-2014, 17:05
Verwijderd
Als het echt zo'n probleem is, kan je er nog altijd overheen lezen.
Oud 19-01-2014, 17:05
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Eens met Carn. Iemand geeft een keer een tegengeluid op de nogal smerige posts van Pip
Het tegengeluid bestaat vooral uit de constatering dat er mensen zijn die geen behoefte hebben de posts te lezen; dat lijkt me nogal wiedes. Veel mensen zullen ook geen behoefte hebben mijn mening over films te lezen. Maar zoals je zelf zegt:

Citaat:
niet iedereen hoeft erover te lezen.
Dus wat is het probleem?
Oud 19-01-2014, 17:08
Verwijderd
Citaat:
En die hoef ik óók niet te weten.
Ik wel. Wat nu?
Oud 19-01-2014, 17:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het tegengeluid bestaat vooral uit de constatering dat er mensen zijn die geen behoefte hebben de posts te lezen; dat lijkt me nogal wiedes. Veel mensen zullen ook geen behoefte hebben mijn mening over films te lezen. Maar zoals je zelf zegt:

Dus wat is het probleem?
Ten eerste dat als je topics doorscrollt, dan kom je het vanzelf tegen.

Maar het grootste probleem is eigenlijk niet eens zozeer Pips posts. Iedereen mag posten wat ie wil. Het meest vreemde vind ik het klimaat dat hier heerst over alles dat buiten de 'standaard' grenzen valt; als iemand zou posten dat ie lekker gepijpt is gisteren, dan zit het halve forum van " waarom moeten wij dat weten?" maar als het gaat om iets fetisjistisch, dan doet iedereen gelijk zo overdreven politiek correct van "wat goed van je dat je dit durft te vertellen!! echt waar, schijt óp de muur? vertel meer!"
Dan denk ik gewoon van: nee, dat hoef ik net zo min te weten als dat iemand gisteren lekker gepijpt is.
Oud 19-01-2014, 17:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik wel. Wat nu?
Dan kun je per pm meer info vragen.
Oud 19-01-2014, 17:13
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:

Maar het grootste probleem is eigenlijk niet eens zozeer Pips posts. Iedereen mag posten wat ie wil. Het meest vreemde vind ik het klimaat dat hier heerst over alles dat buiten de 'standaard' grenzen valt; als iemand zou posten dat ie lekker gepijpt is gisteren, dan zit het halve forum van " waarom moeten wij dat weten?" maar als het gaat om iets fetisjistisch, dan doet iedereen gelijk zo overdreven politiek correct van "wat goed van je dat je dit durft te vertellen!! echt waar, schijt óp de muur? vertel meer!"
Dan denk ik gewoon van: nee, dat hoef ik net zo min te weten als dat iemand gisteren lekker gepijpt is.
Oud 19-01-2014, 17:19
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik kom wel meer vanzelf tegen.

Citaat:
Het is ook niet specifiek aan jou gericht. Je ondervindt er toch ook geen schade aan het te weten?

Ik vraag me trouwens af of iedereen meteen zou facepalmen als een vaste forumer zou vertellen aangenaam georaald te zijn. Ik in ieder geval niet.
Oud 19-01-2014, 17:23
Verwijderd
Och, waar maakt men een probleem van. Als je specifiek iemands post niet wilt lezen, kun je degene gewoon op de negeerlijst zetten. Dan is het probleem ook opgelost, toch?
Oud 19-01-2014, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Dan kun je per pm meer info vragen.
Een ongevraagde PM aan alle DK'ers met 'hoi als je iets kwijt wil over je seksleven dan kan dat' vind je normaal, maar dat mensen in WSZ delen wat ze willen delen is onacceptabel? Ik heb geen specifieke vragen aan specifieke mensen, ik vind het gewoon leuk als 't erover gaat. Jij kennelijk niet. Nogmaals: wat nu?
Oud 19-01-2014, 17:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik kom wel meer vanzelf tegen.

Het is ook niet specifiek aan jou gericht. Je ondervindt er toch ook geen schade aan het te weten?

Ik vraag me trouwens af of iedereen meteen zou facepalmen als een vaste forumer zou vertellen aangenaam georaald te zijn. Ik in ieder geval niet.
Schade niet. Maar ik vind het ergens heel irritant om telkens maar weer die overdreven aanbidderige <3<3 reacties te lezen op alles wat buiten de grenzen van het 'normale' valt.

Volgens mij vertelde Fleet Admiral járen geleden keer over plasseks te fantaseren. Toen was het forum te klein en werd hij weggehoond. Nou was er nog wel meer vreemd aan die gast, maar toch.
Oud 19-01-2014, 17:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Een ongevraagde PM aan alle DK'ers met 'hoi als je iets kwijt wil over je seksleven dan kan dat' vind je normaal, maar dat mensen in WSZ delen wat ze willen delen is onacceptabel?
Nee, ik bedoel dat pm een oplossing kan zijn om verdere tmi-details te bespreken zonder dat de rest van het forum dat telkens onder ogen komt.

Onacceptabel is het niet, want iedereen mag posten wat ie wil, maar dan moet je ook tegengeluiden accepteren zoals die van Carn, die aangeeft er niet zo heel erg van gediend te zijn.
Oud 19-01-2014, 17:29
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Schade niet. Maar ik vind het ergens heel irritant om telkens maar weer die overdreven aanbidderige <3<3 reacties te lezen op alles wat buiten de grenzen van het 'normale' valt.
Je bent vrij om je eigen mening erover te geven. Ik vind het alleen wat vreemd om anderen te verzoeken hun mening niet te uiten, omdat jij die niet wil lezen.

Bij supermarkten heb je zo'n bord met papiertjes waar mensen diensten vragen of aanbieden. Als je dat bord leest, en je ziet iemand die zich aanbiedt als schoonmaker, dan ga je neem ik aan ook niet dat nummer bellen en zeggen: "Luister vriend, ik wíl helemaal geen schoonmaker!"

Citaat:
Volgens mij vertelde Fleet Admiral járen geleden keer over plasseks te fantaseren. Toen was het forum te klein en werd hij weggehoond.
Dat vind ik onterecht.
Oud 19-01-2014, 17:31
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Bij supermarkten heb je zo'n bord met papiertjes waar mensen diensten vragen of aanbieden. Als je dat bord leest, en je ziet iemand die zich aanbiedt als schoonmaker, dan ga je neem ik aan ook niet dat nummer bellen en zeggen: "Luister vriend, ik wíl helemaal geen schoonmaker!"
Uitstekend verwoord wat ik van deze hele discussie vind .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten