| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik zet wat carnavalsdingen op FB, 2 speldjes van Mestreech en 2 medailles van Brabant. Ik schrijf nooit Mestreechs
Maar ik had het ook kunnen weten, ik had alleen gehoopt dat misschien iemand anders eerder interesse had gehad
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nee hoor, alles kan en mag (ben ik t mee eens) behalve het vies vinden cq de postings erover afkeuren.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En hoezo, dat kan je verwachten? Waarom kan niet iedereen leuk met elkaar omgaan, ondanks de verschillen? Je mag hier ook van alles, je mag elkaars posts/gedrag afkeuren, maar het moet hier altijd gelijk zo enorm zuur en bot, dat er geen mogelijkheid is om er als gezonde volwassenen over te praten.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb lang nagedacht over de goede toon zodat ik niemand beledig, maar een bruinebonenbad bijvoorbeeld is zodanig normafwijkend dat je er toch op kunt wachten totdat er iemand post die laat blijken dat ie het raar vind (dat je er zo vrij gedetailleerd over schrijft)? Ik zie het probleen echt niet zo, en ik kan me ook wel voorstellen dat Carn niet echt zin had in een hele discussie, dus vandaar misschien dat ie er geen ruimte voor liet?
Maar uhm, als ze zo een vrije vrouw enzo is, boeiend wat men ervan toch? |
|
|
||
|
Citaat:
Het boeit míj wel. Ze is mijn zus, maar al was ze dat niet, zo praat je niet tegen een ander mens.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Eens met Carn. Iemand geeft een keer een tegengeluid op de nogal smerige posts van Pip (niemand heeft dat menstruatiebloed op de school-wcmuren schrijven genoemd, dat was ook ranzig en bovendien behoorlijk aso) en LP valt er gelijk over.
Moeten we het dan allemaal maar geweldig vinden dat Pip dit durft te vertellen? Als het op tv komt in Sex voor de Buch zit iedereen van ![]() "wat een smerige mensen allemaal!!!" maar als Pip het hier vertelt onder het mom van "dit is wie ik ben!" dan is iedereen lovend en willen ze meer horen. Ik vind het overkomen als een overdreven geveinsde interesse, puur omdat Pip uit de "kast" heeft durven komen. Leuk voor haar hoor, maar niet iedereen hoeft erover te lezen. Want nee, niet alles stond in spoilers.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar het grootste probleem is eigenlijk niet eens zozeer Pips posts. Iedereen mag posten wat ie wil. Het meest vreemde vind ik het klimaat dat hier heerst over alles dat buiten de 'standaard' grenzen valt; als iemand zou posten dat ie lekker gepijpt is gisteren, dan zit het halve forum van " waarom moeten wij dat weten?" maar als het gaat om iets fetisjistisch, dan doet iedereen gelijk zo overdreven politiek correct van "wat goed van je dat je dit durft te vertellen!! echt waar, schijt óp de muur? vertel meer!" Dan denk ik gewoon van: nee, dat hoef ik net zo min te weten als dat iemand gisteren lekker gepijpt is.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Ik vraag me trouwens af of iedereen meteen zou facepalmen als een vaste forumer zou vertellen aangenaam georaald te zijn. Ik in ieder geval niet.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een ongevraagde PM aan alle DK'ers met 'hoi als je iets kwijt wil over je seksleven dan kan dat' vind je normaal, maar dat mensen in WSZ delen wat ze willen delen is onacceptabel? Ik heb geen specifieke vragen aan specifieke mensen, ik vind het gewoon leuk als 't erover gaat. Jij kennelijk niet. Nogmaals: wat nu?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() reacties te lezen op alles wat buiten de grenzen van het 'normale' valt. Volgens mij vertelde Fleet Admiral járen geleden keer over plasseks te fantaseren. Toen was het forum te klein en werd hij weggehoond. Nou was er nog wel meer vreemd aan die gast, maar toch.
|
|
||
|
Citaat:
Onacceptabel is het niet, want iedereen mag posten wat ie wil, maar dan moet je ook tegengeluiden accepteren zoals die van Carn, die aangeeft er niet zo heel erg van gediend te zijn.
|
|
|||
|
Citaat:
Bij supermarkten heb je zo'n bord met papiertjes waar mensen diensten vragen of aanbieden. Als je dat bord leest, en je ziet iemand die zich aanbiedt als schoonmaker, dan ga je neem ik aan ook niet dat nummer bellen en zeggen: "Luister vriend, ik wíl helemaal geen schoonmaker!" Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|