Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
gewoon 's avonds aan tafel tijdens het eten. tenminste zo heb ik het gedaan.
eyy jullie wisten het al denk ik maar ik heb een vriend. een echte niet zo 1 om mee te gaan stappen was heel ff stil en toen kwam bij mij de reactie van he he eindelijk viel reuze mee. schijnt dat de meeste ouders dat echt al wel door hebben hoor |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben ook wel eens bang voor de reactie van mijn ouders (toen ik uit de kast kwam was een van die momenten), maar ik heb geleerd dat (goede) ouders onvoorwaardelijk van hun kinderen houden en dat ze enkel het beste voor ze willen en willen dat ze gelukkig worden, ongeacht wie of wat ze gelukkig maakt. Ik neem aan dat het goed is gegaan?
|
![]() |
Toen ik het ging vertellen stond ik echt te trillen als een gek. Maar gelukkig begon mijn moeder er over want ze weet dat ik anders dicht sla. Ik had dus eindelijk gezecht dat ik een vriendin heb en het eerste wat me moeder zei was: 'Ik wist het lieverd' Daarna kwam ze naar me toe lopen gaf me een knuffel en zei dat als ik gelukkig ben zei en papa dat ook zijn. Op het moment dat ik het tegen me moeder zei lag me vader al te slapen, maar mijn moeder zei ook dat hij het ook al wist en het niet erg vond.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heel fijn dat het goed is afgelopen, ik heb ook het gevoel dat ik lesbisch ben maar bij mij is er dan ook weer een ander dingetje aan de hand wat je kunt lezen in me dinges dus maar echt heel goed voor je dat het goed is afgelopen!!
||
![]() |
Citaat:
Bovendien wordt in de huidige wereld wel degelijk een onderscheid gemaakt tussen homo en hetero. Ik doe dat inderdaad ook. Als dat (het eerste, wel te verstaan) niet zo was, had de TS over dit onderwerp überhaupt geen topic gemaakt. Laatst gewijzigd op 28-03-2014 om 22:47. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
lesbisch? molienatje | 9 | 13-12-2010 14:52 | |
Liefde & Relatie |
Bi, lesbisch, hoe wat....? Verwijderd | 23 | 18-01-2010 23:02 | |
Liefde & Relatie |
lesbisch wat vind jij er van? mischabarton | 96 | 22-10-2007 04:03 | |
Liefde & Relatie |
was ongeveer 11 jaar, niet lesbisch maar wel.... HelpMePlease | 26 | 14-09-2002 17:41 | |
Liefde & Relatie |
lesbisch? chanie | 16 | 17-04-2002 07:21 |