Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2014, 19:27
Turk February
Turk February is offline
Dan ga ik nu maar weer Trui Detective kijken. Tot nu toe prima hoge pulp.
Spoiler
Oud 12-03-2014, 19:28
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Meh. Zelfs dat weet ik niet. Ik heb ook geen mening over een al dan niet naakt lichaam waar ik beroepsmatig mee werk.
Ok, ik zou het wel hebben als masseur denk ik. Niet perse afkeurend ofzo, maar wel van ho jeetje, gespierd en haha pudding, floep.
Oud 12-03-2014, 19:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dan ga ik nu maar weer Trui Detective kijken. Tot nu toe prima hoge pulp.
Spoiler
Ik vond de finale juist sterk (niet de beste aflevering, dat niet). Maar de hypemachine was misschien wel wat te groot, dat wel. Ik denk dat het scheelt dat je alles achter elkaar kan zien; gezien er op een gegeven moment de meest idiote theorieën rondgingen; maar goed, dat krijg je als je mensen de tijd daar voor geeft.
Oud 12-03-2014, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Ok, ik zou het wel hebben als masseur denk ik. Niet perse afkeurend ofzo, maar wel van ho jeetje, gespierd en haha pudding, floep.
Nu ik er over nadenk, dat heb ik inderdaad wel gehad, in het begin. "Heej, bult hier. Waoh, rare verhoudingen. Meh, maffe deuk." Maar het is wel anders wanneer je met lichamelijk/verstandelijk gehandicapten werkt dan wanneer je met normaal begaafde mensen werkt, denk ik. Tenminste, ik vind van wel. Gehandicapten hebben vaak wel hele bijzondere lichamelijke afwijkingen, die al dan niet aangeboren zijn.

Laatst gewijzigd op 12-03-2014 om 19:38.
Oud 12-03-2014, 19:33
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik vond de finale juist sterk (niet de beste aflevering, dat niet).
Ik ook
Oud 12-03-2014, 19:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Massages lijken me dingen waarvan ik na afloop meer gespannen ben dan ervoor.
*ril*
Oud 12-03-2014, 19:50
Verwijderd
Ik houd heel erg van massages. En tuurlijk is het even raar, maar ik leef in de illusie dat ik een mooier lijf heb dan de gemiddelde zestigjarige die op die tafel ligt.
Oud 12-03-2014, 19:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mjuh, ik hou er niet zo van als mensen aan me zitten, en helaas heb ik een lichaam dat niet mooier is dan dat van de gemiddelde zestigjarige, dus ik blijf wel lekker gespannen.
Oud 12-03-2014, 19:57
Miekje*
Miekje* is offline
Fizzle, supergaaf! Ik ga voor je duimen!
Citaat:
Ik ben jaloers! Ik hoop volgend jaar weer de bergen in te kunnen trekken. Hoewel een huttentocht meestal redelijk duur is, maar kamperen en vanuit daar dagtochten maken en een keer een nacht in een hut moet wel kunnen. Of misschien weer een keer een topje beklimmen Ik heb er nu al zin in!
Waar in Oostenrijk ga je naartoe?
Ja, ik heb er ook superveel zin in We gaan naar de Ötztaleralpen, Oost Tirol meen ik? Ik ben niet zo thuis in Oostenrijk
Oud 12-03-2014, 19:57
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik houd ook heel veel van massages, maar die awkwardness houdt me wel tegen. En dat het duur is natuurlijk.
Oud 12-03-2014, 20:14
Verwijderd
Als ik het geld zou hebben, zou ik me regelmatig laten masseren. Maar dan zou ik ook vaker naar de sauna gaan. Ik heb graag gesprekken over wat ik zou doen als ik de driehonderddertigvijftigtriljardmiljoen zou willen. Fantaseren over oneindig geld
Oud 12-03-2014, 20:16
Klovorhop
Klovorhop is offline
Een privemasseuse genaamd Olga
Oud 12-03-2014, 20:17
Turk February
Turk February is offline
Ik zou een dorp kopen, Broek in Waterland ofzo, en het hernoemen naar Pisdorp.
Oud 12-03-2014, 20:18
Turk February
Turk February is offline
Ik zou ook Mondriaans kopen en er piemels op tekenen en ze dan aan musea schenke.
Oud 12-03-2014, 20:20
Klovorhop
Klovorhop is offline
Oei die date van Marcel
Oud 12-03-2014, 20:20
Turk February
Turk February is offline
En een superpopulaire voedselketen kopen en dan al het eten anders maken. Maar wel nog met dezelfde naam. Dat je een Big Mac bestelt en gewoon een broodje met heel veel shoarmasaus krijgt en verder niks. En dat je een McKroket bestelt en dan gewoon een lepel shoarmasaus in je gezicht krijgt.
Oud 12-03-2014, 20:21
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oei die date van Marcel
"VIND JE HET LEUK OM EEN KEERTJE IETS TE GAAN DRINKEN."

Ik hoop echt dat het wat wordt tussen die twee.
Oud 12-03-2014, 20:22
Turk February
Turk February is offline
"ZULLEN WE DAN FACEBOOK UITWISSELEN."

"Ís een idee..."

Ik ben bang dat Marcel niet genoeg laat blijken dat ie haar leuk vindt.
Oud 12-03-2014, 20:22
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:

Ik zie helaas geen kemmestrie
Oud 12-03-2014, 20:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oei die date van Marcel
Citaat:

Ik heb gisteravond/nacht de hele tijd haar stem nagedaan.
Hoe is dat mens echt?
Oud 12-03-2014, 20:24
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik zie helaas geen kemmestrie
Marcel is veel te schuchter en afwachtend bij haar, en het lijkt ook alsof het hem allemaal niks doet. Wordt je uitgevraagd door een Hentaifan in een catsuit, zit je een beetje te mja-okéjen.

Maar het meisje vond het desalniettemin PLAUSIBEL. ZEG IK EERLIJK. PLAUSIBEL.
Oud 12-03-2014, 20:25
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb gisteravond/nacht de hele tijd haar stem nagedaan.
Para en ik ook toen we de aflevering zagen.
Oud 12-03-2014, 20:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Turk, ik hoop dat je ooit teringveel geld wint zodat je dit soort shit kunt uitvreten. En er dan een film over maken en zeggen dat het allemaal voor de kunst was oid en dat je dan nog meer geld verdient aan die film zodat je nog meer kutgrappen kunt uithalen.
Oud 12-03-2014, 20:26
Turk February
Turk February is offline
Hoe die arme Marcel ook drie keer "we zien wel" zegt als ze vertelt over haar vriend met wie HET NIET KLIKT.
Oud 12-03-2014, 20:28
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Turk, ik hoop dat je ooit teringveel geld wint zodat je dit soort shit kunt uitvreten. En er dan een film over maken en zeggen dat het allemaal voor de kunst was oid en dat je dan nog meer geld verdient aan die film zodat je nog meer kutgrappen kunt uithalen.
Ik hoop het ook. Mijn droom is om alle populaire voedsel- en drinkselmerken met shoarmasaus te vervangen. Dat je een blik Coca Cola koopt en dat er dan alleen maar shoarmasaus in zit. En als je dan denkt, nou, koop ik wel Pepsi: ook shoarmasaus.
Oud 12-03-2014, 20:29
Verwijderd
Ik zou allemaal hele saaie, voorspelbare dingen doen. Maar dan nog. Wel gaaf.
Oud 12-03-2014, 20:30
Verwijderd
Mijn moeder kan echt masseren, heeft het een tijdje gedaan op haar werk, dus ik kan altijd gratuit
Oud 12-03-2014, 20:31
Turk February
Turk February is offline
Ik zou ook een groot zwerfkattensanctuarium laten bouwen waar nu 't Gooi is, want ik ben toch ook wel een goed mens.

En indien mogelijk het "Paleis" op de Dam kopen en teruggeven aan de gemeente.
Oud 12-03-2014, 20:34
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik zou allemaal hele saaie, voorspelbare dingen doen. Maar dan nog. Wel gaaf.
Ik ook. Gewoon. Dingen kopen en mijn fronsrimpel botoxen en gaan reizen enzo
Maar dan geef ik wel een deel van het geld aan Turk, zodat hij bovengenoemde plannen kan realiseren.
Oud 12-03-2014, 20:35
Verwijderd
Mijn duim beweegt al een aantal dagen heel de tijd uitzichzelf, irritaaaant.
Oud 12-03-2014, 20:37
Qimm
Qimm is offline
Omg! Een like-duim
Verwijderd
Maar ik heb nog nooit iets geliket!
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Mijn duim beweegt al een aantal dagen heel de tijd uitzichzelf, irritaaaant.
Wat doet ie? Hoe groot zijn de bewegingen?
Verwijderd
Laat staan met mijn duim.
Oud 12-03-2014, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Massages lijken me dingen waarvan ik na afloop meer gespannen ben dan ervoor.
*ril*
Drie kwartier in dezelfde houding liggen gaf me wel fysieke spanning, ik kreeg last van mijn nek
Oud 12-03-2014, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Wat doet ie? Hoe groot zijn de bewegingen?
Het is zoals een trillend ooglid, dat gevoel, maar dan in je duim. Je ziet hem gewoon schokkerig naar de zijkant bewegen een centimeter ofzo.
Oud 12-03-2014, 20:39
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Drie kwartier in dezelfde houding liggen gaf me wel fysieke spanning, ik kreeg last van mijn nek
Dat lijkt me nou juist niet de bedoeling bij een massage.
Oud 12-03-2014, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Maar dan geef ik wel een deel van het geld aan Turk, zodat hij bovengenoemde plannen kan realiseren.
Ja, inderdaad, gewoon. Ik zou sowieso iedereen wel ergens mee steunen. In overleg met mijn ouders hen wat schenken, mijn zus en haar vriend iets geven, mijn zusjes verwennen zodat ze hun studententijd geen geldzorgen meer hebben, mijn schoonouders dik op reis sturen, een studiefonds oid voo rmijn neefje aanleggen, overleggen met mijn schoonzus wat zij graag willen. Een groot huis met tuin kopen. Twee rashonden aanschaffen. Mijn rijbewijs halen, motorrijbewijs halen en daar dan de bijbehorende vervoersmiddelen bij uitzoeken. Een studio voor mijn vriend bouwen met allemaal nieuwe instrumenten en de gaafste techniek. Dik gaan reizen. Mijn beste vrienden allemaal wat geven. Een poetsvrouw hebben. Dure kleren/lingerie aanschaffen. ALLESCH Und so weiter, und so weiter.
Oud 12-03-2014, 20:40
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het is zoals een trillend ooglid, dat gevoel, maar dan in je duim. Je ziet hem gewoon schokkerig naar de zijkant bewegen een centimeter ofzo.
Zit er niet een draadje aan waar iemand aan zit te trekken o.i.d.?
Oud 12-03-2014, 20:41
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dan zou ik jou ook geld schenken voor bovenstaande.
Oud 12-03-2014, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me nou juist niet de bedoeling bij een massage.
Nee leek mij ook niet. Maar toen ik wou gaan verliggen zei de masseur dat ik maar gewoon moest blijven liggen en me overgeven. Dus tja.
Maar de fysio stuurt para vast niet naar een masseur die dat doet!
Oud 12-03-2014, 20:43
Verwijderd
Maar Sarah, het is toch wel iets onschuldigs sowieso? Of kan het een symptoom zijn van een enge spierziekte Ik heb het al een week af en aan, en vandaag heel erg.
Verwijderd
Het was ook niet zo'n bank met een gat erin, ik moest met mijn hoofd opzij liggen.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee leek mij ook niet. Maar toen ik wou gaan verliggen zei de masseur dat ik maar gewoon moest blijven liggen en me overgeven. Dus tja.
Maar de fysio stuurt para vast niet naar een masseur die dat doet!
Ik hoop het maar. Lijkt me niks.
Oud 12-03-2014, 20:46
Verwijderd
Ik ga zo Adam zkt. Eva kijken en ook IHHNNG, hoewel ik daar eigenlijk nu al klaar mee ben, na een aflevering.
Oud 12-03-2014, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Maar Sarah, het is toch wel iets onschuldigs sowieso? Of kan het een symptoom zijn van een enge spierziekte Ik heb het al een week af en aan, en vandaag heel erg.
Ik vind dat moeilijk te zeggen zonder je duim erbij te zien, maar ik ken het niet als eerste symptoom van enge spierziekte. Ik zou eerder denken aan een overbelast spiertje (telefoonspelletjes?), geïrriteerde pees of beknelde zenuw (was jij het niet ook die 's nachts met borstgewicht op de pols lag? )
Oud 12-03-2014, 20:48
Verwijderd
Ik had een hele zware heftige nare dag en nu heb ik rode wijn en oude kaas en muziek. En ik ga zometeen nog Breaking Bad kijken. Dat maakt een hoop goed en morgen voel ik me vast beter.
Oud 12-03-2014, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat moeilijk te zeggen zonder je duim erbij te zien, maar ik ken het niet als eerste symptoom van enge spierziekte. Ik zou eerder denken aan een overbelast spiertje (telefoonspelletjes?), geïrriteerde pees of beknelde zenuw (was jij het niet ook die 's nachts met borstgewicht op de pols lag? )
Ik doe niet zo heel veel met mijn duim, qua telefoon of computer.

En nee, ik lig niet met mijn borstgewicht op mijn pols.

Er valt verder niets aan te zien , en geen pijn ofzo, hij beweegt alleen trillerig/schokkerig.
Oud 12-03-2014, 20:49
Turk February
Turk February is offline
Ik vond het in de nieuwe IHNNNG ook zo mooi hoe Maagd Rob helemaal het mannetje was na dat klimmen, dat ie zo smooth met zijn armen over elkaar gaat staan, en zegt: "Heb je misschien zin om zo nog een kleinigheidje te gaan eten, kipsatétje met kroepoek ofzo?"

Hoe zijn stem omhoog gaat aan het einde, alsof ie haar een avond champagne en beffen in het Hilton aanbiedt. <3
Oud 12-03-2014, 20:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zou mijn leven helemaal niet omgooien als ik opeens al het geld van de wereld had, ik doe nu allemaal dingen die ik heel erg graag wil afmaken eigenlijk
Wel zou ik als ik in Wenen werd aangenomen daar dan gewoon een appartement huren in het centrum in een of ander GAAF pand en er een grand piano in zetten enzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten