Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2014, 22:35
Verwijderd
Een keer bij Life and Cooking ofzo wilde hij niet zeggen wanneer hij zelf ontmaagd was, want dat vond hij dan weer privé. :') Wat een hypocriete lul.
Advertentie
Oud 12-03-2014, 22:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Huh, Ewout? Life & Cooking?
Oud 12-03-2014, 22:38
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik vind haar zo goed Ik hoop dat zij en Marcel iets krijgen.
Ik ook ja. Geweldig. Maar IHHNNG wint het niet van From Russia With Love, vooral het topkoppel Olya en Rene (ofzo).
Oud 12-03-2014, 22:39
Verwijderd
Ewout Genemans, de geestelijk vader van dit programma.

Een wolf in schaapskleren, dat is het.

Oud 12-03-2014, 22:40
Hazel
Hazel is offline
Wat een vies ventje.
Oud 12-03-2014, 22:40
Verwijderd
Door jullie heb ik nu jeuk aan mijn neus
Oud 12-03-2014, 22:53
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
En hoe die vader ook binnenkwam inderdaad, en ze haar ouders ging bedanken met dat vibratorgevaarte in haar hand, man man man.
En dat ie ook gewoon blíjft. Moet je je voorstellen dat je daar als vader zit en denkt: "Toch eens zien wat mijn dochter en haar vriendinnen in hun kutten gaan stoppen." Bah.
Oud 12-03-2014, 22:54
Turk February
Turk February is offline
Die Ewout ziet er inderdaad ook uit als een vreselijk man. Zijn foto's op Google doen het lijken alsof ie Zanger Ewout is.
Oud 12-03-2014, 22:55
Verwijderd
Nou, ik vond hem altijd knap, schattig, alles. Maar dat was puur op uiterlijk gebaseerd, want het is maar een raar joch.
Oud 12-03-2014, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Ja jezus Daardoor werd het extra vies. 'Het lijkt wel of ik een kast aan het schuren ben'
Dat was echt de goorste opmerkingen van het jaar.
Ik gruwelde sowieso van die stukken eelt die de kamer door vlogen, bah.
Oud 12-03-2014, 23:03
Verwijderd
Citaat:
die stukken eelt die de kamer door vlogen, bah.

Nee, maar men (Turk February) mag dan wel denken dat ik raar omga met mijn moeder, maar dit was echt van een niveau, bizar. Welke moeder wil nou dat haar 19-jarige dochter wordt geneukt door een enorme lul. Of vraagt zich af of er een komkomersized-penis in haar mond past.
Oud 12-03-2014, 23:08
Turk February
Turk February is offline
Citaat:

Nee, maar men (Turk February) mag dan wel denken dat ik raar omga met mijn moeder
Heb ik dat gezegd? Jouw moeder dekt de ontbijttafel na het avondeten, dat weet ik wel. Dan is het maar vast gebeurd.
Oud 12-03-2014, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Heb ik dat gezegd? Jouw moeder dekt de ontbijttafel na het avondeten, dat weet ik wel. Dan is het maar vast gebeurd.
Ja, dat heb je eerder al eens gezegd. Maar dat bedoel ik niet.

Meer van dat we soms nogal open met elkaar omgaan, ik ook met m'n zusje enzo. Ga niet weer in detail treden.
Oud 12-03-2014, 23:14
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, dat heb je eerder al eens gezegd. Maar dat bedoel ik niet.

Meer van dat we soms nogal open met elkaar omgaan, ik ook met m'n zusje enzo. Ga niet weer in detail treden.
Oh ja, ik weet denk ik alweer wat je bedoelt.

Maar ja, nee, ik zie jouw moeder je inderdaad nog niet vragen wat erin past en of je het even voor kunt doen. Wat dat betreft is jouw moeder toch een heel ander mens.
Oud 12-03-2014, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Whahahahahaha wtf goed voorbereid het leven door
Oud 12-03-2014, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Niet na het avondeten overigens, voor het slapengaan.
Oud 12-03-2014, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik gun Marcel echt wel een leukere chick. Je zag hem echt helemaal angstig kijken toen zij haar voorstellen op hem af blafte.
Ik denk juist dat ze een ideale match zijn. Hij heeft iemand zoals zij nodig, ter compensatie van zijn passiviteit.
Oud 12-03-2014, 23:18
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Niet na het avondeten overigens, voor het slapengaan.
Ja, oké. De jam staat hoe dan ook de hele nacht voor Jan Lul op tafel.
Oud 12-03-2014, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, oké. De jam staat hoe dan ook de hele nacht voor Jan Lul op tafel.
Nee, alle koelkastproducten blijven in de koelkast!
Verwijderd
Citaat:
Ik denk juist dat ze een ideale match zijn. Hij heeft iemand zoals zij nodig, ter compensatie van zijn passiviteit.
Maar ze is niet leuk, dat vind ik zielig voor hem
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ewout Genemans, de geestelijk vader van dit programma.

Een wolf in schaapskleren, dat is het.

[afbeelding]
Joh, dat wist ik niet. Hij? Woah.
Engbek. Wrs is hij zelf nog maagd.
Oud 12-03-2014, 23:20
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee, alle koelkastproducten blijven in de koelkast!
De hagelslag dan.

Ik meen me te herinneren dat er ook al een blok kaas werd klaargezet. Maar daar zal ik me wel in vergissen.
Oud 12-03-2014, 23:21
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Maar ze is niet leuk, dat vind ik zielig voor hem
Ze is superleuk.
Oud 12-03-2014, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Ze is superleuk.
Om uit te lachen ja, niet voor liefduh.
Oud 12-03-2014, 23:23
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wel voor hem.

Ik denk alleen niet dat hij haar heel goed kan bevredigen. Ik denk dat ze best wat gewend is.
Oud 12-03-2014, 23:24
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Whahahahahaha wtf goed voorbereid het leven door
Het is ook eigenlijk geen slecht idee. Maar ik vond het zo typisch. Ik had zoiets nog nooit meegemaakt.
Oud 12-03-2014, 23:25
Turk February
Turk February is offline
Nou ja, mijn oma misschien. Die komt om half zeven uit bed, maakt yoghurt met muesli, zet het in de koelkast, gaat weer slapen, komt om acht uur weer uit bed en vreet het op.
Verwijderd
Het zit ook in een van de shows van Theo Maassen hè. Zijn schoonmoeder is blijkbaar ook zo, en dan zegt hij ''ze dekt ook alvast de tafel voor de volgende dag, want dan is dat alvast gedaan. Mens, ga in je graf liggen, dan is dat vast gedaan!''
Turk February
Turk February is offline
Ten minste, iets dergelijks deed ze weleens.
Oud 12-03-2014, 23:26
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het zit ook in een van de shows van Theo Maassen hè. Zijn schoonmoeder is blijkbaar ook zo, en dan zegt hij ''ze dekt ook alvast de tafel voor de volgende dag, want dan is dat alvast gedaan. Mens, ga in je graf liggen, dan is dat vast gedaan!''
Dat is ook zo. Ik dacht toen nog, zou Theo Maassen met Stefenootje zijn.
Oud 12-03-2014, 23:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nou ja, mijn oma misschien. Die komt om half zeven uit bed, maakt yoghurt met muesli, zet het in de koelkast, gaat weer slapen, komt om acht uur weer uit bed en vreet het op.
Misschien is de muesli na anderhalf uur precies op de juiste zachtheid en is dat de enige manier dat ze muesli een beetje te huffen vindt.
Oud 12-03-2014, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Ze is superleuk en juist voor de liefduh! Wat vind jij een ideale match voor Marcel, dan? Met een lief passief meisje komt er nooit wat van. Niet qua seks maar überhaupt. Hij heeft duidelijkheid en directheid nodig.
Oud 12-03-2014, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Ze is superleuk en juist voor de liefduh! Wat vind jij een ideale match voor Marcel, dan? Met een lief passief meisje komt er nooit wat van. Niet qua seks maar überhaupt. Hij heeft duidelijkheid en directheid nodig.
Ik zou haar niet zozeer duidelijk en direct noemen, alswel.... RRrrRaaaAAARRrrr. En met 36 vormen van autisme. Zo iemand als Marcel heeft een psychisch opgeruimd iemand nodig, dit is de lamme en de blinde.
Oud 12-03-2014, 23:36
Verwijderd
Want ja, ik maak dat op uit één minuut dat wijf zien.
Oud 12-03-2014, 23:36
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Misschien is de muesli na anderhalf uur precies op de juiste zachtheid en is dat de enige manier dat ze muesli een beetje te huffen vindt.
Zou kunnen. Hoewel het volgens mij niet vaak voorkwam dat ze dat deed.

Ikzelf vind muesli al te zacht na een kwartier. En die rozijnen erin vind ik meteen al smerig. Die worden zo vies van die yoghurt. Barsten dan open in je bek. Bah. Ik vis ze er altijd uit.
Oud 12-03-2014, 23:38
Verwijderd
De ideale match voor Marc weten we ook wel.

Oud 12-03-2014, 23:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
De ideale match voor Marc weten we ook wel.

[afbeelding]
Ligt Linda eronder?
Oud 12-03-2014, 23:40
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik zou haar niet zozeer duidelijk en direct noemen, alswel.... RRrrRaaaAAARRrrr. En met 36 vormen van autisme. Zo iemand als Marcel heeft een psychisch opgeruimd iemand nodig, dit is de lamme en de blinde.
Volgens mij is ze behoorlijk psychisch opgeruimd.

En inderdaad ook duidelijk en direct. Als Marcel een lief en voorzichtig meisje krijgt, wordt het nooit wat. Liggen ze allebei uren aan elkaar te friemelen en durft geen van beiden iets te doen. Dit meisje douwt gewoon z'n larpzwaard naar binnen van je hopla.
Oud 12-03-2014, 23:40
Verwijderd
Ik zou ze stuk voor stuk willen ontmaagden inclusief GFE tegen mn normale tarief.
Oud 12-03-2014, 23:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Volgens mij is ze behoorlijk psychisch opgeruimd.

En inderdaad ook duidelijk en direct. Als Marcel een lief en voorzichtig meisje krijgt, wordt het nooit wat. Liggen ze allebei uren aan elkaar te friemelen en durft geen van beiden iets te doen. Dit meisje douwt gewoon z'n larpzwaard naar binnen van je hopla.
Ik denk dat Marcel hier niets aan heeft. Je ziet al een beetje aan hem dat ie iets heeft van 'mja, nouja, het moet maar'.
Er moet toch wel een iets minder raar type voor hem te vinden zijn? Dat meisje dat hem om de nek vloog, zo iemand, maar dan iets meer zijn formaat.
Oud 12-03-2014, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat Marcel hier niets aan heeft. Je ziet al een beetje aan hem dat ie iets heeft van 'mja, nouja, het moet maar'.
Echt hè, zo sneu. Zou hem wel troostend aan mijn boezem willen drukken. Wel eerst even dat viezige haar wassen, want kom nou.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Volgens mij is dat vooral verlegenheid en angst om te eager over te komen.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik zou ze stuk voor stuk willen ontmaagden inclusief GFE tegen mn normale tarief.
Ook die christenen?
Oud 12-03-2014, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is dat vooral verlegenheid en angst om te eager over te komen.
Maar Marcel post mee in het IHHNNG-topic op Fok!

Dus je zou het zo aan hem kunnen vragen, wat hij van haar vindt.
Oud 12-03-2014, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Ook die christenen?
Nee die vind ik te vervelend. Vooral de 'knappe' wil ik echt smacken. Die mogen thuisblijven.
Citaat:
Maar Marcel post mee in het IHHNNG-topic op Fok!

Dus je zou het zo aan hem kunnen vragen, wat hij van haar vindt.
Omg
Oud 12-03-2014, 23:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou vooral op haar stem erg afknappen. Wrs ziet ze er onder het cosplay-pakje nog wel okee uit, maar die stem...de tering.
En ik denk ook wel dat Marcel iemand nodig heeft die het heft in handen neemt, maar dan moet het niet iemand zijn die zo'n bord voor d'r kop heeft dat ze niet ziet wanneer iemand zich ongemakkelijk voelt. Of dat bij haar zo is kan ik nog niet zeggen.
Oud 12-03-2014, 23:50
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
gaat het alweer/ nog steeds over IHHNNG?
Oud 12-03-2014, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Een psychisch opgeruimd iemand wil niet met Marcel. En andersom waarschijnlijk ook niet echt, trouwens, want Marcel zou dan 't gevoel krijgen dat 'ie niet zichzelf kan zijn. Bovendien denk ik dat minstens één van de twee een gevoel van ongelijkwaardigheid zou ontwikkelen, waardoor de relatie snel scheef zou groeien en ongezond zou worden.

Met dit meisje vullen ze elkaar juist mooi aan. Bovendien komt ze best stabiel over. Wel autistisch, ja, maar communicatief, helder en duidelijk in wat ze wil. Ik denk dat Marcel daar meer aan heeft dan aan proberen chocola te maken van allerlei subtielere communicatievormen, ook al zijn die dan misschien 'normaler'.
Oud 12-03-2014, 23:52
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Fizzle, supergaaf! Ik ga voor je duimen!
Ja, ik heb er ook superveel zin in We gaan naar de Ötztaleralpen, Oost Tirol meen ik? Ik ben niet zo thuis in Oostenrijk
Van topografie weet ik niks, maar volgens mij ben ik daar ook geweest! Weet je toevallig in welke hutten je gaat slapen? Of welke berg je gaat beklimmen of omheen gaat lopen oid?
Oud 12-03-2014, 23:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
gaat het alweer/ nog steeds over IHHNNG?
Tsja, het is gewoon een erg fascinerend programma.

Regels voor berichten